ESPN Classic Sport op de kabel

Gestart door JVA, 06 januari 2005 - 18:35:56

« vorige - volgende »

JVA

Vanaf 10/1 komt er een nieuwe zender op de kale bij ons, nameijk ESPN Classic Sport
Kent iemand deze sportzender? Geven ze veel auto- of motorsport uit?

JVA

Heb wat bijkomende info gevonden.

Interessant?
Kijk eens naar de programmatie voor donderdag 13/1
De DVD recorder staat al klaar....
Mmmmm, lijkt me wel wat.... 8)

Schumi nr1

Is dit te ontvangen via MixTics? (distributie van Telenet?)

JVA

Citaat van: Schumi nr1Is dit te ontvangen via MixTics? (distributie van Telenet?)
Yep. Komt op hetzelfde kanaal als VijfTV. Nadat die hun uitzendingen hebben beëindigd begint de sportzender tot 12 uur 's middags

Schumi nr1


JVA

Volgende week donderdag is er dit al te zien:

7:00
Racing through Time

Lotus
Deze aflevering concentreert zich op het verhaal van Lotus en de opname in de Britse race-industrie. Met speciale aandacht voor Colin Chapman.
 
8:00
Racing through Time

Jack Brabham and the Repco Brabham Story
Aandacht voor Sir Jack Brabham, de enige coureur die wereldkampioen werd in een auto van eigen fabrikaat - de Repco Brabham - in 1966.


Ik veronderstel dat het dus om 7 uur 's morgens is...

Rippie

Dat zou ik ook wel willen zien...  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Ramses

Het komt in de plaats van E! Entertainment, s morgens tot 12u.
Het gaat om een test, die, als ze positief geëvalueerd wordt, zal blijven. E! Entertainment was ook een test, maar blijkbaar niet goed genoeg...

sledge

Hier hebben we discovery channel voor vijftv begint.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ramses

Citaat van: sledgeHier hebben we discovery channel voor vijft begint.


Discovery Channel blijft. Het zendt uit vanaf 12u s middags tot 5u. Dan begint 5 TV. ESPN Sports zal uitzenden van 7u s morgens tot 12 u in de middag, als ik het goed heb.

JVA

Citaat van: RamsesHet komt in de plaats van E! Entertainment, s morgens tot 12u.
Het gaat om een test, die, als ze positief geëvalueerd wordt, zal blijven. E! Entertainment was ook een test, maar blijkbaar niet goed genoeg...

Of het niet goed genoeg is of was weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze verschillende zenders willen uittesten om te bekijken in welk pakket en met welke prijs ze het willen aanbieden vanaf de lancering van de digitale televisie.

Alleen vrees ik dat ze de sportproggramma's in verschillende paketten zullen onderbrengen. Als ze deze zouden samenzetten in één pakket weet ik al welk pakket ik zekers zal nemen.... :lol:

PS: Op het eerste gezicht lijkt deze zender een aanwinst. Want ook van andere sporten zit er wel geregeld een toffe wedstrijd van vroeger bij!

cookie

Damn, op integan is het in de dag gewoon heel de tijd testbeeld van vijfTV, zal ze toch eens moeten mailen op overdag dan ABmoteurs of ESPN classics uit te zenden.

Maandag start trouwens eurosport 2, zou die in Belgie op de kabel komen?

Bjorn

Pffff, op weinig plaatsen is de 'gewone' Eurosport te zien dus waarom zouden ze die Eurosport2 op de kabel brengen?
Die zieligaards! Dat ze maar gauw tot een overeenkomst komen die twee want ik keek héél veel naar Eurosport. (Tennis enzo...)
De Mens: In Het Gras![/color]

Ramses

Ja, het is enkel voor klanten van Mixtics, die dus kabel kijken via telenet. Kan je eigenlijk kiezen langs wie je kabel kijkt, of hangt dat af van wie de vroegere intercommunale heeft opgekocht?

Bjorn

Citaat van: RamsesJa, het is enkel voor klanten van Mixtics, die dus kabel kijken via telenet. Kan je eigenlijk kiezen langs wie je kabel kijkt, of hangt dat af van wie de vroegere intercommunale heeft opgekocht?

Dus vanaf maandag kunnen mixtics dat gratis ontvangen ofzo? Want dan ben ik er wel bij...  :)
De Mens: In Het Gras![/color]