Champ Car op Eurosport

Gestart door JVA, 14 december 2004 - 11:09:42

« vorige - volgende »

JVA

Heb ik altijd graag bekeken en gelukkig kan ik het bekijken.
Goed nieuws dus!!

In 2005 zullen we via de digitale televisie nog wel van meer snelheidssporten kunnen genieten denk en hoop ik.

GP2, Formula Superfund, World Series by Renault, MotoGP, WK Suprbike,... Laat maar komen :lol:  :lol:

Al zal mijn vrouw wel een andere mening hebben! 8)

Bjorn

In Roeselare zit Eurosport wel op de buis.  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

cookie

pff, eurosport zal er wel weer niks van bakken denk ik. In 2003 was het een ramp, slechts een handvol races live toen, de rest moest wijken voor tennis of curling dat te lang duurde. En dat nieuwsbericht op de site klopt niet, dit jaar was Champcar goed te bekijken in europa. Live op MotorsTV (dé autosport zender), live op ABmoteurs en een hoop races live op rheinmainTV. Die zenders zijn die rechten nu allemaal kwijt en nu zijn we afhankelijk van 1 zender, en als die weer besluit dat tennis voorang krijgt is het nergens anders te bekijken.

Hopelijk gaat Champcar streng toekijken dat ze alles live uit zenden. Maar het is zeer onwaarschijnlijk dat ze de zaterdag nacht races (milwaukee, las vegas) live zullen uitzenden.

jw83

Afgelopen week gingen er op internet allerlei geruchten rond de Champcar World Series uitzendingen op eurosport. De races zouden op Eurosport 2 worden uitgezonden of sommige races zouden niet worden uitgezonden, waren enkele van deze geruchten. Dit bracht Champcar.nl ertoe om contact op te nemen met Eurosport en deze kon bevestigen dat alle races zouden worden uitgezonden.     

Echter zullen niet alle races live worden uitgezonden, van de huidige kalender zal de helft van de races live worden uitgezonden, de overige races zullen worden uitgezonden in een samenvatting van een uur. Maar dit kan nog veranderen, omdat het huidige uitzendschema nog onder voorbehoud is.

Hierbij moeten we opmerken dat wanneer er nog races aan de kalender worden toegevoegd, het nog maar de vraag zal zijn of deze nog in het uitzendschema van Eurosport kunnen worden opgenomen.

In ieder geval is dit uitschema een grote stap vooruit vergeleken met vorig jaar en zal de Champcar World Series komend in Nederland en België komend seizoen op tv te volgens zijn.

http://www.champcar.nl

cookie

Ziede wel dat Eurosport er weer niks van gaat bakken, godverdomme. Zelfs RheinmainTV (duitse vrije zender op astra) zond meer live uit in 2004 dan Eurosport van plan is in 2005.

JVA

Citaat van: cookieZiede wel dat Eurosport er weer niks van gaat bakken, godverdomme. Zelfs RheinmainTV (duitse vrije zender op astra) zond meer live uit in 2004 dan Eurosport van plan is in 2005.

Maar toch al beter dan niets.... 8)