Rossi weer kampioen, of toch Sete?

Gestart door Bruno, 09 oktober 2004 - 22:56:20

« vorige - volgende »

Bruno

Citaat van: RuudDe kwalificatie was close: Gibernau 1/10 seconde sneller dan de vrijdagtijd van Rossi. Denk dat ik de race morgen ga kijken, mits er een herhaling 's-middags is :P

Het circuit Philip Island is in ieder geval heel gaaf: hele snelle bochten, veel hoogteverschillen en veel mogelijkheden om verschillende lijnen te rijden en anderen uit te remmen. Dit is echt een circuit voor coureurs met ballen!

en het was weer eens de moeite!!!

Rossi is met nog 1 race te gaan kampioen geworden...

De race was vooral de laatste rondes zeker het kijken waard, een dikke profi voor rossi en zijn teamgenoten.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

IVY440

Citaat van: RuudDe kwalificatie was close: Gibernau 1/10 seconde sneller dan de vrijdagtijd van Rossi. Denk dat ik de race morgen ga kijken, mits er een herhaling 's-middags is :P
Zat vandaag in Zolder, dus niet gekeken, maar juist op de site gezien dat Rossi kampioen is. :lol:

Citaat van: Ruud
Het circuit Philip Island is in ieder geval heel gaaf: hele snelle bochten, veel hoogteverschillen en veel mogelijkheden om verschillende lijnen te rijden en anderen uit te remmen. Dit is echt een circuit voor coureurs met ballen!

Coureurs met ballen, eigenlijk was het dus gemakkelijk voor Rossi ? :wink:

cookie

Citaat van: IVY440
Zat vandaag in Zolder, dus niet gekeken, maar juist op de site gezien dat Rossi kampioen is. :lol:

race was 's morgens vroeg, dus dat is geen excuus  :twisted:  :D

Prachtig hoe Rossi er vol voor ging terwijl hij aan een 2de plek genoeg had, hij nam toch wel veel risico. MAar dat wil ik zien, zo bewijs je een echte kampioen te zijn.

Bruno

Citaat van: cookie
Citaat van: IVY440
Zat vandaag in Zolder, dus niet gekeken, maar juist op de site gezien dat Rossi kampioen is. :lol:

race was 's morgens vroeg, dus dat is geen excuus  :twisted:  :D

Prachtig hoe Rossi er vol voor ging terwijl hij aan een 2de plek genoeg had, hij nam toch wel veel risico. MAar dat wil ik zien, zo bewijs je een echte kampioen te zijn.

Sete vond het blijkbaar niet zo leuk...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

pablo

en de grootmeester heeft zij record van 9 overwinningen in een seizoen op de honda evenaart :!:  :shock:  plus zijn team yamaha nog eens het wereldkampioenschap gegeven  :!:  als dit geen natte droom is voor elke rossi en moto fan  8)

MX

Het was een mooie race, jammer dat Hayden onderuit ging, die ging ook als een komeet..

F1REM Ghost - Matt Herben - G2c

Bruno

Zeker de moeite! Sete had tijdens de laatste race kunnen laten zien hoe goed hij zou zijn maar is er niet in geslaagd, heeft zelfs Biaggi een eventuele overwinning afgenomen werd er beweerd maar dat moest ik dan nog wel ns zien. Het kan evengoed dat hij wel dichter bij Rossi zou gekomen zijn maar hij moet er dan nog wel over hé.

Hayden? Best spijtig want die ging zoals gezegd echt hard, eens zien wat hij volgend jaar bij Honda vermag.

Tenslotte mooi van Bayliss tijdens zijn laatste race voor Ducati, hij beweerde wel dat hij er volgend jaar terug bij zou zijn. Ben ns benieuwd met welke motor.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno