Boeren naar derde!

Gestart door bradge, 12 mei 2004 - 14:37:49

« vorige - volgende »

Roel

Citaat van: bradgeIk sta nu net dat tikkeltje dichter bij kv en ik kan hier enorm veel verhalen geven waarbij de mechelse clubs systematisch benadeeld worden door de bond. Waarom spelen ze anders beiden in 3de :twisted:

Eigenlijk zou ik hier niet eens op moeten reageren, want wat een ongeloofelijk oliedom argument is dit zeg!!

Racing speelt in 3e omdat ze geen geld hebben om over te gaan en omdat ze alles in het wit doen , ALLES. elke euro die daar wordt verdiend, wordt aangegeven...

KV speelt in 3e vanwege grootheidswaanzin. Blijven denken dat de hoogdagen van weleer terug zullen komen, blijven nostalgisch trugdenken en hopen op een titel... Komt daar ene WVDW binnen, wordt op handen gedragen door suporters daarna uitgespuwd door die zelfde supporters: hmmm ergens niet logisch toch. Terwijl iedereen wist dat die man alleen maar geld voorschoot/uitleende en geen geld gaf.

bekijk het transferbeleid van KV dan eens Bradge als je zo'n kenner bent: ene Guadaloupe, Del Solar, Daniel Camus... op Camus na (geweldige speler) brachten bovengenoemde 0 , 0 op, maar hoeveel hebben die niet gekost?!!! en denk je dat missé misse, vonasek, tommeke peeters en jantje verlinden - denk je nu echt da die mannen zomaar vanuit Engeland, waar pokke veel geld zit in de Belgische Derde klasse komen voetballen - zomaar gratis komen voetballen? KV betaalt (veel te) dure profcontracten uit in 3e klasse, ruikt naar grootheidswaanzin, denk je niet?

en Lierse, neem het transferbeleid onder de loep en het is even onbezonnen en even dwaas...

"benadeeld door de bond": GRAPPIG
God save Mclaren

bradge

Tom peeters, jjmm, jakke, alleen zijn ze betaald door externe sponsors dsu ze kosten kv mechelen niet. Tom peeters heeft zelfs een op prestatie gericht contract. Trouwens als je een ploeg met ambitie bent moet je die ook tonen en de nodige spelers aantrekken die deze ambitie uitstralen. Patrik goots bijvoorbeeld zorgt voor veel publiciteit waardoor er dan weer sponsors worden aangetrokken...

PS: Wat vind jij eigenlijk van semih osman serbest? Dat is toch de beste verdediger uit de reeks he :wink:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Raikkonen MASTER

Eum
Bradge, ben je zo naief?
Denk je dat Mechelen niets betaalde voor hun loon?  :roll:


Mechelen heeft grote aankopen gedaan, heeft schulden opgelopen en is met de ogen dicht de afgrond in getuimeld.
Ze hebben dingen gedaan die niet konden.

Bij Lierse ligt het anders, hoeveel 1ste klasse ploegen hebben géén schulden bij de RSZ? Ik denk dat je die op 1 hand kan tellen.

Mechelen kon geen plan voorleggen om die schulden binnen de 2 jaar weg te werken!
Dit kan Lierse wel.
Mocht elke club zijn RSZ niet kunnen betalen, dan zou de 1ste klasse niet meer bestaan.

Ik vind het enorm jammer voor elke supporter van Mechelen, maar strikt gezien is het meer dan correct om een financieel ongezonde ploeg naar 3de te laten afzakken.



Dit moest er even bij  :lol:

bradge

ik weet nu niet wat jij verstaat onder financieel ongezonde ploegen maar volgens mij ben je financieel ongezond van het moment dat de schulden zich beginnen opstapelen en lierse stapelt de schulden op... :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Jasper

Het is dat jij dat zo goed weet als insider van Lierse.

Ramses


Anonymous

Citaat van: bradgeMoet wel gezegd dat gummieny toen al rood had moeten trekken toen er 1 of andere racinger de bal tegen jakke zijn kop had geschopt :P

Huh ... tiens, daar herinner ik mij niets meer van ...
Waarschijnlijk wat last van geheugenverlies, na die match  8)