Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Mickey

Ah, toevallig. Nog vergeten te melden, wel in M-Sport uitvoering, lekker ordinair. 8)

Echt voor het afwijkende design gevallen, maar de praktische kant, inderdaad met de ruimte achterin, komt ook goed uit. Twee meiden met van die lange benen achterin. ;) En de kofferruimte is ook erg fijn, we hebben ook nog een grote hond die vaak meerijdt.

Mickey

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 15 maart 2018 - 20:59:16
Grappig, die heeft mijn vader ook. Maar dan een zwarte. Rijdt wel lekker hoor en superveel beenruimte achterin :)

Zelf wil ik over een paar jaar een 2 serie coupé aanschaffen als ze 2e hands wat goedkoper zijn :D

2-serie vind ik erg leuk ook. Als de meiden hier de deur uit zijn wil ik weer een coupé. Of een 140i of zo, midlife crisis komt hard hier. ;D

BMW.WilliamsF1

Heb ook zitten kijken naar een 4 serie coupe. Die zitten qua prijs niet eens echt hoger dan de 2 serie. Maar ja is al iets ouder :)

Sphinx

Ik rij op dit moment een Frans koekblik (huurauto), maar dat duurt maar tot volgende week. Donderdag krijg ik mn nieuwe leasewagen: een Mazda 2.



There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Mickey op 15 maart 2018 - 19:20:08
BMW 3GT 320i hier. Hate it or love it! ;D Glacier zilver, 19", zwart leer, pano, navi pro. Lekkere bak, mis het dieselen wel, hiervoor een 320d, gewoon de sedan.

Hate it. ;D Maar ben sowieso geen groot fan van BMW.

Wings

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 15 maart 2018 - 20:59:16
Grappig, die heeft mijn vader ook. Maar dan een zwarte. Rijdt wel lekker hoor en superveel beenruimte achterin :)

Zelf wil ik over een paar jaar een 2 serie coupé aanschaffen als ze 2e hands wat goedkoper zijn :D

Mijn vader rijdt nu een 2008 en is eveneens voornemens een 2-serie aan te schaffen. Alleen geen Coupé maar een Tourer. Vanbinnen zijn het mooie dingen en absoluut degelijk. Maar dat had ik ook met een oude E36. Het is degelijk spul alleen erg emotieloos.

Wings

Citaat van: Sphinx op 16 maart 2018 - 16:19:58
Ik rij op dit moment een Frans koekblik (huurauto), maar dat duurt maar tot volgende week. Donderdag krijg ik mn nieuwe leasewagen: een Mazda 2.

Heb ook nog gekeken voor een Mazda. Ik vond het dashboard van de Mazda 2 superstrak alleen veel hard plastic. Is in mijn Captur niet anders overigens. Die auto koop je ook niet voor een goede kwaliteitsbeleving. De CX-3 is trouwens écht supergaaf! Mazda maakt heden ten dage mooie auto's.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Mooi ding, zeker de R-design. Alleen vond mijn vrouw de auto oubollig. :)

Robbert65

ik ben bijna 53, je vrouw heeft gelijk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Dan wacht ik er wel een paar jaar mee. ;)

Mickey

Citaat van: Wings op 18 maart 2018 - 20:42:32
Citaat van: Mickey op 15 maart 2018 - 19:20:08
BMW 3GT 320i hier. Hate it or love it! ;D Glacier zilver, 19", zwart leer, pano, navi pro. Lekkere bak, mis het dieselen wel, hiervoor een 320d, gewoon de sedan.

Hate it. ;D Maar ben sowieso geen groot fan van BMW.

Dat mag. :) Zelf spreek ik graag van 'acquired taste'. ;)

Wings

Als in 'je raakt er aan gewend?' ;)

Sphinx

En ik heb m binnen! Mazda 2 115pk Skylease.

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!