Mechelse Derby

Gestart door bradge, 23 januari 2004 - 17:06:23

« vorige - volgende »

Wie wint de Mechelse Derby

KV Mechelen
6 (66.7%)
Racing Mechelen
2 (22.2%)
Gelijk
1 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 6

Poll gesloten: 30 januari 2004 - 17:06:23

bradge

Bijna is het weer zover, het leven in heel Mechelen en omstreken ligt plat, er is maar 1 plaats waar er volk is. Achter de kazerne. De o zo sfeervolle thuishaven van de ploeg van het stad. Ook de delegaties van roda jc en chelsea zijn weer komen opdagen,...

De Mechelse derby is niet op het randje maar erover ( :wink: ). Klassiekers als We all agree ovk was gay rollen weer door het stadion. De wederzijdse provocatie is reeds begonnen. Ja, bijna is ze daar weer, de moeder der derbys wie zal deze winnen? Kv Mechelen met al zijn talent en nieuwe aanwinsten (waaronder Tom Peeters en Geoffrey peytier) of racing op karakter en met Dé nieuwe aanwinst ( 'Bombi' fatukun)

Wie wint de mechelse derby?
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Anonymous

als b-kern speler van Racing hoop ik zeker dat Racing zal winnen!

Racing heeft twee nieuwe, positieve aanwinsten! Bimbo Fatokun en Gregory de Raeve. Volgens mij zijn dit twee van hun meest geslaagde transfers in jaren.

Wat me wel opviel is dat er nog "maar" 800 kaarten aan racing supporters verkocht zijn... hoop toch dat we met meer gaan zijn daar achter de kazenre of moeten we zeggen 'scarlet' stadion "eeeeeeeeeikes"
Maakt ni uit,ze gaan er toch aan :-) op de sportieve manier toch, en ik hoop dat het alleen op sportief vlak een gevecht wordt !!!

en geloof me ,zo'n derby sfeer binnen de club is ongeloofelijk leuk, iedereen loopt op het scherp van de snede, wij zijn er klaar voor, nu de kakkers nog  :P

Anonymous

Citaat van: Anonymousals b-kern speler van Racing hoop ik zeker dat Racing zal winnen!

Racing heeft twee nieuwe, positieve aanwinsten! Bimbo Fatokun en Gregory de Raeve. Volgens mij zijn dit twee van hun meest geslaagde transfers in jaren.

Wat me wel opviel is dat er nog "maar" 800 kaarten aan racing supporters verkocht zijn... hoop toch dat we met meer gaan zijn daar achter de kazenre of moeten we zeggen 'scarlet' stadion "eeeeeeeeeikes"
Maakt ni uit,ze gaan er toch aan :-) op de sportieve manier toch, en ik hoop dat het alleen op sportief vlak een gevecht wordt !!!

en geloof me ,zo'n derby sfeer binnen de club is ongeloofelijk leuk, iedereen loopt op het scherp van de snede, wij zijn er klaar voor, nu de kakkers nog  :P

GAST = ROEL (God save Mclaren) met avatar zilvergrijze Mclaren F1; maar ik vraag me wel af hoe ikop die pol kan stemmen, of moet ik me daarvoor inloggen?