Telefónica-Dakar Rally.

Gestart door Martin, 17 januari 2004 - 23:17:35

« vorige - volgende »

Telefónica-Dakar Rally.

Ik lees elke dag de berichten.
7 (35%)
Ik lees soms de berichten.
11 (55%)
Nee, ik lees ze nooit.
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 17 januari 2004 - 23:17:35

Martin

Schreef ik de laatste dagen de berichten van de Dakar rally voor Jan Lul?
Moet ik er in 2005 mee doorgaan?
Graag je mening.

Rippie

Doorgaan!!!  :D
Lees bijna alle berichten, krijg elk jaar meer belangstelling voor de Dakar. Nog echt een avontuur, alleen de besten halen Dakar.
Elke dag ook schitterende beelden op RTL5, auto's, motoren en vrachtwagens in een overweldigend landschap.  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Bruno

Zeker doorgaan, ik stemde dat ik elke dag de berichten las maar eigenlijk moest dat "ik probeer elke dag de berichten te lezen" zijn.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

eppie

Ik moet bekennen dat ik ze nooit lees.Maar dat is omdat ik de Dakar heel erg intensief volg en wil ik dus zo snel mogelijk de tijden weten.Op de site van Dakar kan ik net na dat ik ben thuis gekomen de aankomsttijden volgen van de eerste 10 wagens.En de berichten op de site gaan vooral over de Nederlanders en ik als Belg ben daar niet meteen zo geintreseerd in.Ik zie trouwens al genoeg wat er met de Nederlanders is gebeurt op rtl5.

alpinestar

martin, in plaats van gewoon de berichten van ANP te kopieren, zou je misschien het net kunnen afschuimen op zoek naar nieuws over de Belgen? Da zou meer mensen interesseren, denk ik.
Maar ja, dan moe je wel zelf een bericht maken natuurlijk ...

McChouffe

Ik probeer zoveel mogelijk berichten te lezen. Maar zoals reeds gezegd is het ontbreken van berichtgeving over de Belgen een gemis.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: alpinestarmartin, in plaats van gewoon de berichten van ANP te kopieren, zou je misschien het net kunnen afschuimen op zoek naar nieuws over de Belgen? Da zou meer mensen interesseren, denk ik.
Maar ja, dan moe je wel zelf een bericht maken natuurlijk ...

Ik betaal tegenwoordig voor de ANP berichten.
Dus maak ik daar gebruik van.
Dat zal je kunnen begrijpen.
Berichten over Belgen waren onder copywright.
Daar betaal ik niet voor. En ik maak mij daar niet schuldig aan om het te plaatsen.

McChouffe

Citaat van: Martin
Citaat van: alpinestarmartin, in plaats van gewoon de berichten van ANP te kopieren, zou je misschien het net kunnen afschuimen op zoek naar nieuws over de Belgen? Da zou meer mensen interesseren, denk ik.
Maar ja, dan moe je wel zelf een bericht maken natuurlijk ...

Ik betaal tegenwoordig voor de ANP berichten.
Dus maak ik daar gebruik van.
Dat zal je kunnen begrijpen.
Berichten over Belgen waren onder copywright.
Daar betaal ik niet voor. En ik maak mij daar niet schuldig aan om het te plaatsen.

Als je duidelijk de bron vermeldt, het bericht vertaalt met eigen interpretatie (parafraseren), is het dan schending van auteursrecht?

P.S.: het is copyright, niet copywright  :wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Martin
Citaat van: alpinestarmartin, in plaats van gewoon de berichten van ANP te kopieren, zou je misschien het net kunnen afschuimen op zoek naar nieuws over de Belgen? Da zou meer mensen interesseren, denk ik.
Maar ja, dan moe je wel zelf een bericht maken natuurlijk ...

Ik betaal tegenwoordig voor de ANP berichten.
Dus maak ik daar gebruik van.
Dat zal je kunnen begrijpen.
Berichten over Belgen waren onder copywright.
Daar betaal ik niet voor. En ik maak mij daar niet schuldig aan om het te plaatsen.

Als je duidelijk de bron vermeldt, het bericht vertaalt met eigen interpretatie (parafraseren), is het dan schending van auteursrecht?

P.S.: het is copyright, niet copywright  :wink:

Geen idee of ik dan schuldig ben.
Ik weet wel dat ik in 2005 geen Dakar berichten meer plaats.
Copyright, lachen. :lol: