Misbaksels

Gestart door Eric, 01 januari 2004 - 23:01:45

« vorige - volgende »

Eric

Overdreven veel lelijke wagens zijn er eigenlijk niet, maar af en toe komt er één of ander merk op de proppen met een gedrocht van een auto.
Noem daarom eens de wagen die jullie nu echt afgrijselijk vinden.

Ik zal starten.  :lol:
Fiat Multipla  :?

Schumi nr1

Ik ga volledig akkoord met de beestenwagen hier boven... :)

KVDracer

Gewoon alle wagens van Fiat, op de Bravo na dan.

McChouffe

Zeker de Multipla. Maar voor mij ook de Velsatis, de Avant Time en alle daarop gebaseerde Renaults. Ook de Porsche Cayenne is een lelijk ding.
Er zullen er nog wel zijn, maar ik kan er nu niet direct opkomen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Roel

Nissan heeft ook zo'n lelijk ding; denk wel dat het al 10 jaar oud is, maar zelfs voor die tijd is het lelijk: een Nissan 100(0?) NX, marginale johnnykarren, hoop dat ik niemand beledigd hebt, maar die zijn echt wel marginaal :-)

De nieuwe 5 en (de 7)-reeks van BMW (in mindere maten...)

Opel Agila

en voor mij persoonlijk elke Cadillac.

iemand zei: alle auto's van fiat???? al eens een Fiat Coupé gezien, laat staan ermee gereden? zelfs het geluid van dat karretje is super!!!
de Stylo drie deurs is ook een mooie wagen en de barchetta is ook best wel een leuk ding.
God save Mclaren

Roel

ter verduidelijking:





was ik nog vergeten: de toyota passeo
enkel deze foto vind ik ervan:
God save Mclaren

BugsBunny

Chrysler PT Cruiser
Pontiac Aztek
Suzuki Wagon R+
Renault Mégane (de nieuwe)
Honda - Fuya-Jo (concept car)

en natuurlijk de koning
Fiat Multipla
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Eric

Voor zij die de Honda Fuya-yo niet kennen


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Eric

Hier nog enkele wangedrochten...

Isseta


Reliant Robin


Dax Kamala

McChouffe



307 CC, ook zo'n misbaksel  :?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachine

307 CC, ook zo'n misbaksel  :?

Een uitgerokken 206cc

McChouffe

Natuurlijk de Peugeot 4002 Concept niet vergeten :roll:


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Lender

Citaat van: WebMachineNatuurlijk de Peugeot 4002 Concept niet vergeten :roll:


die vind ik wel prachtig hoor :shock:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

C.G. de Beaufort



1987 Stutz Bearcat nr. 2. Kijk eens, de verchroomde lichten, de radiator en meer van deze onzin. Het is één van de gedrochten die ik ben tegengekomen.

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

Laat je niet misleiden door al dat chroomwerk wat er op zit. Zeker niet origineel. Verder niet de mooiste auto maar wel exclusief en écht héél lelijk niet. Maar, wat een kick zeg, na 14 jaar!