Misbaksels

Gestart door Eric, 01 januari 2004 - 23:01:45

« vorige - volgende »

Mickey

Ja inderdaad, die kwam van ver. :D

Robbert65



Wat mij betreft is dit van de huidige auto's de grootste mislukking. Maar ik wil niemand voor het hoofd stoten. Je zal er maar € 30.000,00 voor hebben neergeteld...

Verrekt leuk dat zo'n pre-historisch topic weer leeft ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Ook deze auto vind ik meevallen. Wel vind ik de bolide futuristisch maar fragile. Doet goedkoop aan als je er in zit.

Franky R.

Ik vind het onnodig...en dan later klagen dat ze er zo weinig van hebben verkocht...
Kijk, ik mag best een aparte auto zien. Maar dit is extreem met al die drukke lijnen en vouwen.

Trouwens, over lelijke auto's gesproken.

Youabian Puma...Heb het ding op mijn blog besproken...


C.G. de Beaufort

Milton Reeves - Octo-Auto



Advertensie van Octo-Auto

Milton Othello Reeves (geb. 25 augustus 1864 - overl. 4 juni 1925) was een vroege pionier van de Amerikaanse auto-industrie. Hij had meer dan 100 patenten. In 1911 richtte Reeves de Reeves Sexto-Octo Company op. Hij paste een model aan van Overland 1910 door vier extra wielen toe te voegen en noemde het : de Reeves Octo-Auto(*). Time Magazine noemde deze auto één van de lelijkste die ooit was geproduceerd. Indertijd werd echter de Octo-Auto door de schrijver/redacteur  Elbert Hubbard juist gevierd vanwege zijn comfort en duurzaamheid.



Reeves Octo-Auto

Octo-Auto had een motor van 40 pk, was meer dan 6 meter lang, er konden 4 passagiers in en werd verkocht voor $ 3200. De Octo-Auto was bijzonder genoeg om voor Hemmings Motor News in 2011 een artikel van 1 april te produceren : 'De wereld begroet de honderdste verjaardag van de Octo-Auto'. Maar goed, de Octo-Auto kon zich echter niet verkopen en in 1912 creëerde Reeves de Sexto-Auto, een versie met zes wielen. De tweede poging was gebouwd op een gemodificeerd Stutz Motor Company-chassis en was ook niet meer succesvol dan de eerste poging. Het was een luxeauto, had variabele snelheidsoverbrenging en naar verluidt maakte verscheidene uitstapjes in het hele land. Met een prijs van $4500 - d.i. meer dan $ 100000 in 2014 - sloeg het niet aan bij het Amerikaanse publiek. In 1914 besloot de Reeves Pulley Company zijn motorbedrijf te verkopen. De Cummings Machine Company was de koper in 1918.

Groet,

C.G. de Beaufort

* https://en.wikipedia.org/wiki/Milton_Reeves


C.G. de Beaufort



Ik vraag me af hoe de bestuurder hier is geland. Wat, hoe, waar.

Groet,

C.G. de Beaufort



Jozef

Dat noemen ze nou Photoshop.

Mickey

Niet alles komt uit de ruimte, Beaufort. ;)

Parkeergarage. Inside out.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 21 juli 2018 - 14:53:11
Niet alles komt uit de ruimte, Beaufort. ;)

Parkeergarage. Inside out.

Mick, ik denk dat jij gelijk hebt. Het kan niet anders.

Groet,

C.G. de Beaufort





Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 21 juli 2018 - 10:53:35


Ik vraag me af hoe de bestuurder hier is geland. Wat, hoe, waar.

Groet,

C.G. de Beaufort


Simpel: te hard over de drempel gereden. Wie niet horen wil...

Sphinx

Nou herinner ik me dat de S klasse vroeger Analoge Parkeersensoren had, gewoon twee staafjes die uit de achterbumper kwamen. Heeft deze Merc bezitter ze door tungsten steel laten vervangen?
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

C.G. de Beaufort

https://twitter.com/70ReS/status/1110633291344957441

Misbaksel : een 'slanke' man o.i.d...  :o

Groet,

C.G. de Beaufort



Wings

Is dat jouw Twitteraccount?

C.G. de Beaufort

Citaat van: Wings op 07 april 2019 - 11:20:32
Is dat jouw Twitteraccount?

Nee hoor Wings, ik hou niet van dit soort media. Iedereen zit er op. Maar soms kom je er leuke dingen tegen én de oppositie tegen dit kabinet.

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Dat laatste doe ik graag. Op basis van feiten en zéér goed onderbouwd. Dat kan de zittende macht niet altijd goed hebben. Overigens reageren politici wel eens op mijn Tweets en heeft het zelfs al geleid tot een leuk en constructief onderhoud. Offtopic, maar toch.