Anderlecht - Lyon

Gestart door Alan Blues, 26 november 2003 - 13:03:05

« vorige - volgende »

Alan Blues

1 - 0

Goed gedaan, Anderlecht!!!!!!!

Goede inzet, harde stijd, verdiend gewonnen!!

8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)

IVY440

Heb het niet gezien, maar wel gehoord. En dat terwijl Bayern gelijk speelde tegen Celtic. Hopen op een mindere match van Bayern of net een ijzersterk Anderlecht en de plaatsing is een feit.

Mikacouli

Ze hebben goed gespeeld.Was verdient maar hebben het wel even benauwd gehad met die bal op de paal.Anders was de wedstrijd al gespeeld.

Anonymous

Maar hoe Tihinen die bal voor open doel heeft kunnen missen. Die schiet ik er zelfs in.  :shock:

beffie

Citaat van: AnonymousMaar hoe Tihinen die bal voor open doel heeft kunnen missen. Die schiet ik er zelfs in.  :shock:

hehe tja de beste kan al eens een flater maken hoor, het zijn ook maar mensen
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Doefie

Ik hoop eigelijk vooral da Celtic doorgaat, van Anderlecht trek 'k mij niet veel aan.

Bjorn

Niet gezien en niets van gelezen maar  toch mooi van Anderlecht. Een stapje dichter bij om over te gaan.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Ja,voor Brugge wordt het nu wel heel moeilijk. :? Club moet winnen en Celta moet verliezen.

Alan Blues

Citaat van: DoefieF1Ik hoop eigelijk vooral da Celtic doorgaat, van Anderlecht trek 'k mij niet veel aan.

BOEOEOE!!!!! BOEOEOE!!!!!  :wink:  :wink:  :wink:

Alan Blues

Citaat van: AnonymousMaar hoe Tihinen die bal voor open doel heeft kunnen missen. Die schiet ik er zelfs in.  :shock:

Zélfs ik!!!! Zelfs mijnen Buba!!!!

BugsBunny

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: AnonymousMaar hoe Tihinen die bal voor open doel heeft kunnen missen. Die schiet ik er zelfs in.  :shock:

Zélfs ik!!!! Zelfs mijnen Buba!!!!

Uwen Buba?  :)
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Raikkonen MASTER

Citaat van: MikacouliJa,voor Brugge wordt het nu wel heel moeilijk. :? Club moet winnen en Celta moet verliezen.
Als Brugge gelijk speelde, zoals het gisteren heeft gedaan, en Milan wint van Ajax.
Dan heeft Brugge genoeg aan winst om door te gaan.
Het zou mij enorm verbazen als dit zwakke Celta in Milan zou gaan winnen ;)

Raikkonen MASTER

Citaat van: BugsBunny
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: AnonymousMaar hoe Tihinen die bal voor open doel heeft kunnen missen. Die schiet ik er zelfs in.  :shock:

Zélfs ik!!!! Zelfs mijnen Buba!!!!

Uwen Buba?  :)

Zijn hond :P

razzle_dazzle

Schitterende match van Anderlecht, hebben toch aangetoond dat ze weer aansluiting hebben gevonden bij de Europese subtop. Bayern beleeft blijkbaar zijn tweede Europese kwakkelseizoen (tot nu toe althans). Alles is mogelijk, al zal het zeker moeilijk worden in Munchen, het blijven Duitsers e :wink:. Anderlecht heeft zijn lesje in celtic geleerd en zal nu wel sterker voor de dag komen buitenshuis.
Indien ze door zouden stoten naar de volgende ronde kunnen ze trouwens terug rekenen op een zeer goede en grote kern ...Seol terug, Junior terug, Lovre, Jestro, vanderhaeghe met meer matchen in de benen!
Zo slecht is het nog niet gesteld met het belgisch voetbal :)