Anderlecht-Celtic Glasgow

Gestart door Alan Blues, 06 november 2003 - 01:36:11

« vorige - volgende »

Alan Blues

Geen woorden voor.... En dat op RaikkonenMASTER zijn verjaardag.....
:cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Raikkonen MASTER

Anderlecht heeft inderdaad heel slecht gespeeld.
Het positiespel van de eerste helft was erbarmelijk slecht.
Mark Hendrikx en Zewlakov waren de zwakke pionnen bij alle drie de goals. Ik hoop dat Hugo Broos zijn conclusies trekt.
Waarom zouden ze niet eens proberen om De Boeck op rechts te zetten...Dan alleen zou hun verdediging op hun sterkst staan.
En dan in plaats van Hendrikx, Seol die terug komt uit blessure.
Jestrovic loopt intussen al terug een week en sluit binnen een à twee weken aan bij de groep. Zo ook Goran Lovré.
Dus misschien speelt hij al even tegen Lyon...
Jestrovic heeft ook bijgetekend tot 2007. Dat is al een van de sterkhouders die niet zal vertrekken.

In de tweede helft vond Anderlecht beter, maar dat was mede omdat Celtic niet meer aandrong.
Het was toch weer Aruna die scoorde, na een zwakke trap van Mornar vanaf de stip en Wilhelmsson die snel reageerde maar Hedman pareerde knap.

Toch even over de verdediging van Celtic.
Als eenmaal de dubbele rij spelers ( Larsson-Hartson en Miller-Sutton-Petrov) doorbroken is, is het paniekvoetbal achterin.
Balde heeft 90% van de ballen die hij had recht de tribune in geknald.
Ook Aghate moest altijd bal over de lijn trappen.
Zo kunnen die twee voorste rijen weer aansluiten en zit het dicht...

Als Celtic een combinerende ploeg tegen zich krijgt met snel voetbal over de grond, gaan er brokken vallen. (Dat hoop ik althans  :twisted: )

Mikacouli

Ze hadden meer ook voor de bal ipv hun man te verdedigen.Soms gingen ze met 4 man achter de bal.Anderlecht speelde idd zeer slecht.Maar dit kwam ook door het zeer goede spel van Celtic in de eerste helft.In de tweede helf was het een kwestie van controleren.

En was ook duidelijk geen penaltie.Verre van zelf.Valt over zijn eigen voeten en verdiende mss zelf een gele kaart.

Lender

penalty van Mornar was idd heel zwak. Mornar heeft het slechtst gespeeld vind ik. Van miij krijgt hij een 2/10.

Kompany deed wel weer goed mee. En hoe Broos het gaat oplossen zonder Dindane tegen Bayern, ik weet het niet hoor. :?:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Lenderpenalty van Mornar was idd heel zwak. Mornar heeft het slechtst gespeeld vind ik. Van miij krijgt hij een 2/10.

Kompany deed wel weer goed mee. En hoe Broos het gaat oplossen zonder Dindane tegen Bayern, ik weet het niet hoor. :?:

Seol komt terug op links.
Kolar kan desnoods in de rug van Mornar spelen.
Ook Sherill Mc Donald zit nog op de bank. Eindelijk de doorbraak van de jonge Nederlander. Zou mooi zijn :)

Racegirl

De Anderlechtse verdediging was een zeef, de eerste 20 minuten.
Wat een preminiemen-fouten, en dat voor een zogenaamde 'top'-ploeg  :shock:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Ivica Mornar heeft last aan zijn knie. Hij ondergaat nu enkele test om te zien hoe ernstig het is maar de medische staf is er niet gerust in en denkt dat hij niet klaar zal zijn voor de match tegen Standard nu zondag. Deschacht en Wilhelmsson, hebben dus alletwee niet maeegetraind gisteren, ze waren na de terugkeer uit Schotland ziek en keerden direct naar huis terug. Oleg Iachtchouk heeft zich tijdens de training dinsdag opnieuw geblesseerd en liep een spierscheuring op. Jestrovic zijn terugkeer wordt verwacht tijdens de winterstage begin januari. Seol is hersteld maar mist nog te veel matchritme om tegen Standard te kunnen spelen.

Ziet er niet goed uit voor Anderlecht.

F2003-GA

Anderlecht was woensdag inderdaad wel onder de indruk..
Maar eigenlijk ben ik blij dat het gebeurde, want op den duur zouden de spelers nog gaan denken dat ze al Europees meekunnen, terwijl deze ploeg nog verre van z'n beste niveau is verwijderd..
De verdediging staat er wel, maar er staan een paar zwakke pionnen in op dit moment. Tihinen/De Boeck zijn degelijk, maar niet meer dan dat. Zewlakow is niet echt de beste optie op rechts. De linkerflank is vooralsnog een probleem met Kolar/Seol/Hendrikx, elks heeft wel zijn gebrek. De aanval dan, die staat er, maar het afwerkingspercentage van beide spitsen is niet bijster hoog.. Maar daar is Jestro voor na de winterstop..
Nog over woensdag, ik denk dat ze hetzelfde Celtic hadden verwacht als 2 weken geleden en ondanks de 1000en waarschuwingen langs alle kanten is het blijkbaar niet uit hun hoofd gegaan. Het gevolg is bekend..

Ach, morgenavond maken we de kloof met nummer 2 gewoon 10 punten en de revanche is een feit.. Ik zal trouw m'n ploegje naar de overwinning schreeuwen!

Raikkonen MASTER

Citaat van: RacegirlDe Anderlechtse verdediging was een zeef, de eerste 20 minuten.
Wat een preminiemen-fouten, en dat voor een zogenaamde 'top'-ploeg  :shock:
Komaan...
"Preminiemen-fouten"... je speelt wel tegen Celtic...
Tegen Zweden's beste aanvaller en tegen 3-voudig voetballer van Wales.
Ik denk niet dat preminiemen zo zouden spelen als Anderlecht.
Het was inderdaad zwak, dat ontken ik niet, maar trek het niet in het belachelijke... :roll:

KVDracer

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: RacegirlDe Anderlechtse verdediging was een zeef, de eerste 20 minuten.
Wat een preminiemen-fouten, en dat voor een zogenaamde 'top'-ploeg  :shock:
Komaan...
"Preminiemen-fouten"... je speelt wel tegen Celtic...
Tegen Zweden's beste aanvaller en tegen 3-voudig voetballer van Wales.
Ik denk niet dat preminiemen zo zouden spelen als Anderlecht.
Het was inderdaad zwak, dat ontken ik niet, maar trek het niet in het belachelijke... :roll:

Ge moet wel toegeven dat het het eerste half uur redelijk naar de belachelijke kant opging ho de verdediging van Anderlecht daar stond te spelen.

Raikkonen MASTER

Denk dat het zowel de zwakte van Anderlecht als de sterkte van Celtic was.
Als je de match Celtic - Lyon hebt gezien snap je waarover ik spreek...
Lyon was daar ook even compleet het Noorden kwijt toen Celtic begon te drukken en toen Larsson 2x voorzette vanop dezelfde plaats en 2x werd ingekopt door een andere Celtic-speler.

Maar Anderlecht was idd zwak, dat heb ik nooit ontkent, alleen de manier van het omschrijven van de zwakte van Anderlecht vond ik nogal zwaar ;)

Mikacouli

Ja,waar was Anderlecht nu?U zegt het.Klopke gekregen na woensdag??

Schumi nr1

Ik denk dat ze de toer van Club gaan opgaan, prioriteit nemen aan de Champions League :).

Mikacouli

Citaat van: Schumi nr1Ik denk dat ze de toer van Club gaan opgaan, prioriteit nemen aan de Champions League :).

Ja,en ik vond ze al niet sterk spelen tegen moeskroen.Mss gaan ze een mindere periode tegemoet.Ik hoop het alvast.6 punten is niks.O nee,ze zijn zeker nog geen kampioen.Zeker nog niet te vroeg juichen.Het is nog heel lang.Als het zo verdergaat zie ik Standaard kampioen worden want zoals ze nu efficient scoren zal er nie veel aan te doen zijn.