Wie pakt de vijfde plaats?

Gestart door Eric, 28 september 2003 - 15:25:18

« vorige - volgende »

Wie pakt de vijfde plaats?

Toyota
13 (65%)
Jaguar
5 (25%)
BAR
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 28 september 2003 - 15:25:18

Eric

Het mag dan al spannend zijn voor wie met de kampioenstitel gaat lopen, maar het is ook een mooie strijd voor de vijfde plaats.

Wie gaat er uiteindelijk lopen met de vijfde plaats?

McChouffe

Volgens mij Toyota. Het lijkt er nu op dat ze in Indianapolis zeker beter gaan presteren dan BAR en Jaguar. En voor de thuisrace in Japan zullen ze dubbel en dik hun best doen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

JVA

BAR geloof ik niet in. Ze blijven nu al jaren ter plaatse trappelen.

Ook Jaguar blijft de laatste races hangen.

Toyota daarentegen laat hoe langer hoe meer zien dat het een topteam in wording is. Over een jaar of drie gaan ze er duchtig rekening moeten mee houden. Ik denk dat ze nu dus voor de vijfde plaats kunnen gaan. volgend seizoen worden ze afgescheiden vijfde, met een kleinere achterstand op Renault dan dit seizoen. Hopleijk dicht renault het laatste gaatje zodat we vanaf 2004 vier topteams hebben.

Eric

Ik heb ook Toyota aangestipt.

Jaguar doet het meestal goed in de kwalificatie, dankzij Webber, maar in de race vallen ze hopeloos naar achter.
BAR, als ze eens zouden werken aan de betrouwbaarheid dan pas zie ik ze prestaties leveren.

Toyota heeft ook last van betrouwbaarheid, maar zijn in mijn ogen de betere van deze drie, een topteam in wording.

™the_master

Ik vind toch dat Webber het met zijn materiaal goed doet! Vermits hij toch alle punten behaald voor Jaguar

The Iceman

Heb op Toyota gestemd !!! Het enige team dat dit jaar progressie heeft gemaakt van de drie teams .

KVDracer

Ik heb op Jaguar gestemd, maar nu lijkt Sauber ook weer mee te doen. Maar ik dekn dat Jaguar de meeste kans maakt, Toyota en BAR zijn niet betrouwbaar genoeg.

Rippie

Verrassende prestatie van Sauber. Dat ze op Bridgestones rijden is ditmaal hun geluk. Die waren duidelijk in de regen en daar pakten ze hun winst. Maar het blijft niettemin nog steeds spannend om de vijfde plaats. Denk wel dat Toyota nu uitgeschakeld is...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

unknown

Citaat van: MrF1Verrassende prestatie van Sauber. Dat ze op Bridgestones rijden is ditmaal hun geluk. Die waren duidelijk in de regen en daar pakten ze hun winst. Maar het blijft niettemin nog steeds spannend om de vijfde plaats. Denk wel dat Toyota nu uitgeschakeld is...
Spanning ten top voor Best of the rest.

JimPunkRawker

aangezien frentzen nu 3de is geworden geef ik de meeste kansen toch op sauber. maar omdat die er niet bij staat kies ik voor jaguar. ik denk dat ze met webber toch nog wel voor een verassing kunnen zorgen. BAR heeft ook een kans alleen is de honda nog niet zo betrouwbaar wat we in de laatste race helaas hebben moeten zien.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races