Villeneuve

Gestart door 1265 (versie 2.0), 27 september 2003 - 14:05:50

« vorige - volgende »

Vindt u de uitspraak van villeneuve over MS terecht?

Misschien
7 (43.8%)
Zeker niet
2 (12.5%)
Wat is villeneuve toch een idioot
4 (25%)
ja
3 (18.8%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 27 september 2003 - 14:05:50

1265 (versie 2.0)

Wat heeft die idiote villeneuve nu weer gezegd over michael, hij zou beter eerst naar zichzelf kijken, den dwaze mens!!
EEN NIEUWE NAAM!!!!!!!!!!
Mijnheer de hoogedele ridder 1265 von Kwerps

Eric

1265, waarom kan jij nooit eens iets posten zonder de één of andere piloot uit te schelden?
Probeer het eens, het zal je geliefder maken bij de andere leden hier. :wink:

sledge

Ik zie niks in z'n tip aan montoyo dat Schumacher in een kwaad dachlicht stelt. Is een vechtersmentaliteit slecht dan?
Wat me wel opviel is dat Villeneuve niks tegen Raikkonen zie, maar alleen tegen Montoya.

Ik mis trouwens de optie ja in de poll, er staan alleen opties die jij wilt zien.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Schumi nr1

Ik heb voor misschien gestemd, omdat ik weet dat hij er  toe instaat is, maar  ik hoop ten zeerste dat hij het achterwege zal laten moest hij in een dergelijke situatie komen.

En inderdaad, ga eens voor een uitdaging, gebruik eens een andere stijl van schrijven, je weet maar nooit dat het je meer zal bevallen ;)

McChouffe

Als ik kijk naar de keuzes van de poll en jouw reactie, kan ik alleen maar concluderen dat je geen deftige discussie op gang wil brengen.
Dus is het ook niet de moeite om hierop te reageren.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

F2003-GA

Waarom moet zoiets weeral naar boven worden gebracht? Is dit niet al 6 jaar geleden? In de krant begonnen ze er vandaag ook weer over.. Laat het verleden rusten en kijk naar vandaag..

sledge

Citaat van: F2003-GAWaarom moet zoiets weeral naar boven worden gebracht? Is dit niet al 6 jaar geleden? In de krant begonnen ze er vandaag ook weer over.. Laat het verleden rusten en kijk naar vandaag..


het volk?
Dit ging over de keren dat Schumi in de laatste race de titel moest halen. Zo ook in '97.  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

The Iceman

Waarschijnlijk kom ik uit de lucht gevallen, maar kan iemand mij eens vertellen over welke uitspraak het hier gaat. Is er onlangs een conflict geweest tussen Villeneuve en Schumacher ????? Volg toch alle sites en enkele kranten ???? Zolang ik niet weet waarover het hier gaat, kan ik natuurlijk ook geen poll beantwoorden !  Als het zou gaan over Jerez 1997 vind ik dat we geen oude koeien uit de sloot mogen halen.

sledge

Citaat van: SnekuemWaarschijnlijk kom ik uit de lucht gevallen, maar kan iemand mij eens vertellen over welke uitspraak het hier gaat. Is er onlangs een conflict geweest tussen Villeneuve en Schumacher ????? Volg toch alle sites en enkele kranten ???? Zolang ik niet weet waarover het hier gaat, kan ik natuurlijk ook geen poll beantwoorden !  Als het zou gaan over Jerez 1997 vind ik dat we geen oude koeien uit de sloot mogen halen.

www.f1pits.net  ---> Villeneuve waarschuwt Montoya
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ramses

Citaat van: SnekuemWaarschijnlijk kom ik uit de lucht gevallen, maar kan iemand mij eens vertellen over welke uitspraak het hier gaat. Is er onlangs een conflict geweest tussen Villeneuve en Schumacher ????? Volg toch alle sites en enkele kranten ???? Zolang ik niet weet waarover het hier gaat, kan ik natuurlijk ook geen poll beantwoorden !  Als het zou gaan over Jerez 1997 vind ik dat we geen oude koeien uit de sloot mogen halen.

Het gaat over de uitspraak van Villeneuve: Een vos verliest zijn vacht, maar niet zijn streken... Een waarschuwing aan het adres van Montoya.

Schumi nr1

Citaat van: SnekuemWaarschijnlijk kom ik uit de lucht gevallen, maar kan iemand mij eens vertellen over welke uitspraak het hier gaat. Is er onlangs een conflict geweest tussen Villeneuve en Schumacher ????? Volg toch alle sites en enkele kranten ???? Zolang ik niet weet waarover het hier gaat, kan ik natuurlijk ook geen poll beantwoorden !  Als het zou gaan over Jerez 1997 vind ik dat we geen oude koeien uit de sloot mogen halen.

Het geeft er iets mee te maken. JV waarschuwt JPM gewoon omdat Schumacher misschien die oude truuk weer uit de doos kan halen :)

JimPunkRawker

Ik ben het niet eens met de uitspraak van villeneuve over schumacher.
ik denk dat schumacher wel geleerd heeft dat wat er ook gebeurd je dit soort dingen niet moet doen. zoals in 94 en 97. hij heeft veel meer ervaring en als hij zoiets nog een keer zou doen. zou zn reputatie wel heel erg snel omlaag gaan denk ik.

hij is verstandiger geworden  :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

The Iceman

OK bedankt voor de informatie, kon even niet volgen !!! Villeneuve en Schumacher zullen nooit vriendjes worden, en delen nog dikwijls prikken uit naar elkaar !!!! Persoonlijk denk ik dat het een faire strijd gaat worden op het scherpst van de snee, zoals de eerste bocht in Monza, fair maar hard, en zo hoort het ook !!! En wat die poll betreft, zijn er geen keuzemogelijkheden die in het voordeel van Villeneuve pleiten. Maar was Kenneth toevallig geen Schumacher fan ????  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: Vind het toch maar een waardeloze poll en besluit er niet op te reageren !!!

1265 (versie 2.0)

Sorry ben er ja vergeten bij te zetten, heb het er vlug bijgezet.
Ik ben geen schumacher fan maar een barrichello fan.
EEN NIEUWE NAAM!!!!!!!!!!
Mijnheer de hoogedele ridder 1265 von Kwerps

Doefie

CitaatSorry ben er ja vergeten bij te zetten, heb het er vlug bijgezet.
Ik ben geen schumacher fan maar een barrichello fan.

'k Geloof u ni. En anders M.Schumacher zo hard verdedige ?

Ik ben blijkbaar de enige die ja heeft gestemd, of konden de andere da nog ni ?

En verder zeg ik niks, heb geen zin om weer eens een nodeloze discussie te beginne  :roll: