Bandenfabrikanten !

Gestart door The Iceman, 06 september 2003 - 21:32:48

« vorige - volgende »

Meer bandenfabrikanten in de F1 ???

Ja, hoe meer hoe liever !
18 (66.7%)
Nee, Michelin en Bridgestone is genoeg, er is al genoeg heisa rond die banden tegenwoordig !
1 (3.7%)
Nee, wil zelfs maar één bandenfabrikant meer, alle teams terug met hetzelfde merk !
8 (29.6%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 06 september 2003 - 21:32:48

The Iceman

Wat zou je ervan vinden, mochten er nog enkele bandenfabrikanten bijkomen in de F1. Ik denk hier bijvoorbeeld aan een come back van Good-Year en Pirelli, Avon dat buiten de F3000 zich ook nog komt mengen in F1, Dunlop dat zich gaat vertegenwoordigen in de koniginnenklasse van de autosport ???? Of hebben jullie het liever zoals het nu is met slechts twee bandenfabrikanten of moeten we terug naar een monopolie van 1 merk ?????
Zelf zou ik graag meer bandenmerken in de F1 zien, krijgen we terug wat meer concurrentie en wordt het nog belangrijker om als team de juiste bandenfabrikant te strikken. Ja ik zou er wel voor te vinden zijn !!!

Eric

Van mij mogen er gerust meer bijkomen, dat zou een betere zaak kunnen zijn voor de kleinere teams.
GoodYear had eens aangekondigt dat ze weer in het F1 zouden stappen, maar ik geloof dat ze dat weer opgegeven hebben.

Doefie

Hoe meer hoe liever, ook aan mijn kant...

unknown

Idd, hoe meer, hoe beter.

tazpas

Maar neen, het is gewoon belachelijk! het maakt de sport kapot...iedereen met dezelfde benden en dan racen maar! Kan niemand zeggen: die heeft illegale banden, die heeft betere banden of gewoon "het ligt aan de banden"

eppie

ik heb ook voor maar 1 bandenfabricant gestemt want ik deel de mening van tazpas.

Schumi nr1

Citaat van: tazpasMaar neen, het is gewoon belachelijk! het maakt de sport kapot...iedereen met dezelfde benden en dan racen maar! Kan niemand zeggen: die heeft illegale banden, die heeft betere banden of gewoon "het ligt aan de banden"

Zo denk ik er ook over!

unknown

Citaat van: tazpasMaar neen, het is gewoon belachelijk! het maakt de sport kapot...iedereen met dezelfde benden en dan racen maar! Kan niemand zeggen: die heeft illegale banden, die heeft betere banden of gewoon "het ligt aan de banden"
Da wel, maar me die illegale banden, dan ligt voornamelijk aan een onduidelijk reglement.

Tommik

Ik denk dat meerdere bandenfabrikanten de sport alleen ten goede komt. Want we krijgen ok een stijd vanwege die banden. En het kampioenschap hangt ook af van welke banden je gebruikt dus dat is alleen een positieve noot.