Doet ie het of doet ie het niet?

Gestart door Alan Blues, 05 september 2003 - 22:29:09

« vorige - volgende »

Rijden MS, JPM of KR elkaar er uit om meer zekerheid te hebben op de titel?

Ja
11 (29.7%)
Nee
26 (70.3%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 05 september 2003 - 22:29:09

Alan Blues

Het is helemaal niet de bedoeling om hier een welles/nietes-spelletje van te maken. Noch om hier alle supporters van verschillende teams in elkaars haren te laten vliegen.

Gewoon een poll om achteraf te kunnen zeggen wie gelijk had en wie niet.  Cynisch, oké. Maar ik vraag me af wie het nog zou durven doen.

Als KR het doet, haak ik af. Hij zegt niet veel, je kan helemaal geen hoogte krijgen van die kerel, maar ik vraag me af of hij tot zo'n crapuleuze toestanden in staat zou zijn. Ik hoop van niet en ik hoop dat de anderen het ook niet doen.

Game on!!

Falc

Ik denk da er 70% kans is op een startcrasch in Italie, sinds dien nieuwe chicane is er ieder jaar wel wa geharrewar geweest. ma ik denk wel da da eerder vanaf plaats 7-8 ga gebeuren

Rippie

Nee, ik zie het niet gebeuren dat ze elkaar van de baan drukken. De kans dat ze zelf problemen krijgen daardoor is veel te groot en ik neem aan dat de coureurs onderhand wel wijs genoeg zijn om zulke situaties te voorkomen.
Een andere reden dat ik hoop dat het niet zal gebeuren is het voorkomen van eindeloze discussies waarover nooit overeenstemming bereikt zal worden ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Racegirl

Citaat van: fisicomaar heb toch liever een normale race zonder crashes, een eerlijk gevecht op de baan

Same here! Iemand die zo'n dingen uithaalt verdient de titel niet.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Schumi nr1

Ik heb op neen gestemd, want dat is wat ik hoop :) Dus hopelijk hebben de ja stemmers het fout :)

FerrariMan

Ik begin zelfs niet aan dit topic  :?  8)

The Iceman

Heb op "nee" gestemd !!! Denk dat ze alle drie hun gezond verstand wel zullen gebruiken en strijden op het scherpst van de snee, maar fair, en zo hoort het ook. Schumacher kan het zich echter niet meer permitteren een "duwke" te geven, aangezien hij er al ervaring in heeft met Damon in 1994 en met Jacques in 1997, en daarbij bossen kritiek over zich heeft gekregen. Probleem gaat ook zijn dat iemand een duwke geeft, zichzelf kan uitschakelen en zo de titel kan vergeten. Denk dat de juiste pitsstopstrategie gaat beslissen over wie de titel gaat binnenhalen en schrijf Bridgestone zeker nog niet af, de herfst is inmiddels in het land en ook in Italië, USA en vooral Japan kan het misschien gaan regenen. Ja, ik hoop er eigelijk een beetje op, want na Brazilië dit jaar hebben we geen regenrace meer gehad denk ik ! En aangezien DC een goed regenrijder is ...........  :D

Schumi nr1

Citaat van: SnekuemHeb op "nee" gestemd !!! Denk dat ze alle drie hun gezond verstand wel zullen gebruiken en strijden op het scherpst van de snee, maar fair, en zo hoort het ook. Schumacher kan het zich echter niet meer permitteren een "duwke" te geven, aangezien hij er al ervaring in heeft met Damon in 1994 en met Jacques in 1997, en daarbij bossen kritiek over zich heeft gekregen. Probleem gaat ook zijn dat iemand een duwke geeft, zichzelf kan uitschakelen en zo de titel kan vergeten. Denk dat de juiste pitsstopstrategie gaat beslissen over wie de titel gaat binnenhalen en schrijf Bridgestone zeker nog niet af, de herfst is inmiddels in het land en ook in Italië, USA en vooral Japan kan het misschien gaan regenen. Ja, ik hoop er eigelijk een beetje op, want na Brazilië dit jaar hebben we geen regenrace meer gehad denk ik !

Allemaal goed en wel, maar tijdens die regenrace in Brazilië liep het slecht af voor Ferrari als ik het me goed herinder :(

nancy

Heb op NEE gestemd,volgend jaar zal het wa anders zijn maar ik denk dat Kimi het dit jaar zou doen ,hij ne draai rond zijn Finsse oren krijgt van Mister Dennis
Mclaren for ever.

The Iceman

Citaat van: Schumi nr1
Allemaal goed en wel, maar tijdens die regenrace in Brazilië liep het slecht af voor Ferrari als ik het me goed herinder :(

Alleen daarvoor al zou het  moeten regenen  :wink:  :wink:  :wink:

Schumi nr1

Citaat van: Snekuem
Citaat van: Schumi nr1
Allemaal goed en wel, maar tijdens die regenrace in Brazilië liep het slecht af voor Ferrari als ik het me goed herinder :(

Alleen daarvoor al zou het  moeten regenen  :wink:  :wink:  :wink:
:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :wink:  8)

™the_master

sorry om het te moeten zeggen, maar dit is een eerder "stom bericht".

MS weet best dat hij zijn stunt van '97 niet meer moet herhalen. En de FIA laat het zeker niet gebeuren. De media hebben hier vroeger dit seizoen al eens wat van geschreven. Natuurlijk doen ze dat, dan kunnen ze tenminste wat schrijven. Alsof dat Schumacher in Juni zei dat hij er desnoods iemand zou gaan uitrammen. Het is pure "zever" wat er tegenwoordig geschreven wordt. De helft van de berichten van sites als raceplace.nl of andere zijn van die berichten die louter geschreven zijn, om dan toch maar wat te schrijven. Geef mij f1pits.net. Dat is tenminste betrouwbaar!!!

masta

Citaat van: ™the_masterMS weet best dat hij zijn stunt van '97 niet meer moet herhalen. En de FIA laat het zeker niet gebeuren.
Dream on. Als er weer iemand 12m voorbij zijn rempunt pas in de remmen gaat, dan ramt MS die er gewoon af en gebeurt Jerez97 gewoon opnieuw. Stunt!? Van Villeneuve zul je bedoelen.

FerrariMan

Citaat van: masta
Citaat van: ™the_masterMS weet best dat hij zijn stunt van '97 niet meer moet herhalen. En de FIA laat het zeker niet gebeuren.
Dream on. Als er weer iemand 12m voorbij zijn rempunt pas in de remmen gaat, dan ramt MS die er gewoon af en gebeurt Jerez97 gewoon opnieuw. Stunt!? Van Villeneuve zul je bedoelen.

Ik deel je mening, maar vrees dat we ons kunnen klaarmaken voor 12 pagina's ja-neen.  8)

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: masta
Citaat van: ™the_masterMS weet best dat hij zijn stunt van '97 niet meer moet herhalen. En de FIA laat het zeker niet gebeuren.
Dream on. Als er weer iemand 12m voorbij zijn rempunt pas in de remmen gaat, dan ramt MS die er gewoon af en gebeurt Jerez97 gewoon opnieuw. Stunt!? Van Villeneuve zul je bedoelen.

Ik deel je mening, maar vrees dat we ons kunnen klaarmaken voor 12 pagina's ja-neen.  8)

Hier deel ik je mening dan ook weer. Ik had deze topic nooit mogen starten.

Ik had nochtans gevraagd om het verleden er uit te laten en er geen welles/nietes discussie van te maken.  :(  :(  :(