Doet ie het of doet ie het niet?

Gestart door Alan Blues, 05 september 2003 - 22:29:09

« vorige - volgende »

Rijden MS, JPM of KR elkaar er uit om meer zekerheid te hebben op de titel?

Ja
11 (29.7%)
Nee
26 (70.3%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 05 september 2003 - 22:29:09

Alan Blues

Zou er iemand van de titelkandidaten het lef hebben een andere titelkandidaat er uit te rijden om zo meer kans te hebben op de finale beker?

Alan Blues

Ik denk niet dat het zal gebeuren.

eppie

Wil nu ni stoken, maar MS kennende ...

Alan Blues

Citaat van: eppieWil nu ni stoken, maar MS kennende ...

Hou je klaar voor het zware geschut dat jouw richting uitkomt.... ;) ;) ;)

Doefie

Laat me zeggen: fifty-fifty.

De kans zit er in, al dan niet opzettelijk. Laat ons in ieder geval hopen van niet, en ook niet via teamgenoten en/of vriendjespolitiek...

Maar om eerlijk te zijn vrees ik dat hier weer over de welbekende races gaat beginnen bla-bla-bla...

Olav18

Laten we hopen dat hij geleerd heeft van zijn fouten.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Alan Blues

Citaat van: DoefieF1Maar om eerlijk te zijn vrees ik dat hier weer over de welbekende races gaat beginnen bla-bla-bla...

Ja, daar had ik schrik voor toen ik deze poll plaatste.

Mensen, maak er geen ruzie-topic van, a.u.b.

Niet aan het verleden denken en niet off-topic gaan. Anders zijn we weer bezig met een welles/nietes-situatie.

eppie

Kzal er misschien iets aanplakken.Ik denk eigenlijk niet dat MS dit jaar iemand er zou proberen uit te rijden,hij is nu een veel degelijker piloot als toen en hij met zijn status kan zoiets niet maken en hij zal er niet het lef voor hebben.Ik zie Montoya anders wel een onbezonnen en dan waarschijnlijk ook controversieel manoeuvre uitproberen om de titel te pakken.En kimi,die zal er een klein beetje achteraan rijden,danku Mclaren.

Eric

Ik heb nee gestemd, simpel...als ze er mekaar willen uittikken lopen ze het risico om zelf het slachtoffer te worden...je kan het wel anders vragen...gaan de tweede rijders van de topteams geen aanval lanceren op de titelkandidaten? :twisted:

fisico

scenario voor Monza:

Ralf start op pole voor de 3 titelkandidaten
bij de start gaan de 3 titelkandidaten samen van de baan, Ralf wint de race voor Alonso en Barrichello.

resultaat: 4 titelkandidaten


maar heb toch liever een normale race zonder crashes, een eerlijk gevecht op de baan

Doefie

Citaat van: ericIk heb nee gestemd, simpel...als ze er mekaar willen uittikken lopen ze het risico om zelf het slachtoffer te worden...je kan het wel anders vragen...gaan de tweede rijders van de topteams geen aanval lanceren op de titelkandidaten? :twisted:

Denk ook eerder Coulthard, Barrichello en Ralf, de laatste zie ik ze er nog alledrie afrijden om zelf kampioen te worden.

Hou ook eventueel rekening met de vriendjes van de coureurs. Barrichello zie ik er eerder Raikkönen afrijden, vanwege zijn Ferrari-contracten bevriend met Monty. Verstappen zou eventueel M.Schumacher kunnen helpen, de rest weet ik niet.

Mijn fantasie slaat op hol. Laat ons hopen dat het niet gebeurt.

eppie

en Ralfie gaat nooit zijn eigen broer er af rijden.

unknown

Als we naar t karakter en t verleden kijken, kant zijn da JPM en MS in een actie betrokken geraken.
Maar eerlijk gezegd denk en hoop ik dat dat niet gebeurd, dat het eerlijk blijft.

dj Peter

Ik heb helemaal niet gestemd,om de doodeenvoudige reden dat dit soort onderwerpen toch maar uitdraaid op een eindeloos welles-nietes spelletje zoals er al veel te veel zijn op dit forum.

Martin

Ik stem ook niet.
Geen gezeik.
Leuke pole maatje, maar deze niet voor mij.