Trampolinespringen

Gestart door Alan Blues, 02 september 2003 - 17:35:20

« vorige - volgende »

Racegirl

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: Alan BluesBedankt voor de uitleg, Jasper!

Nu ga ik het zeker volgen op de komende Olympische Spelen!

Je hebt je huiswerk goed gemaakt. ;)
Er is/was wel dreiging dat tramolinespringen meteen terug zal verdwijnen.

De Olympische Spelen zijn overgroeid en enkele sporten zullen verwijderd worden, als ik het goed heb. Maar ik weet niet hoe dat zit i.v.m. trampoline...

Allé, als we je binnen enkele jaren op de wereldkampioenschappen zien, kunnen we zeggen dat we je kennen.... ;) ;)

Dan zakken we allen af naar de plaats waar ze plaatsvinden om te gaan supporteren!  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: Alan BluesBedankt voor de uitleg, Jasper!

Nu ga ik het zeker volgen op de komende Olympische Spelen!

Je hebt je huiswerk goed gemaakt. ;)
Er is/was wel dreiging dat tramolinespringen meteen terug zal verdwijnen.

De Olympische Spelen zijn overgroeid en enkele sporten zullen verwijderd worden, als ik het goed heb. Maar ik weet niet hoe dat zit i.v.m. trampoline...

Allé, als we je binnen enkele jaren op de wereldkampioenschappen zien, kunnen we zeggen dat we je kennen.... ;) ;)

Dan zakken we allen af naar de plaats waar ze plaatsvinden om te gaan supporteren!  :wink:

Dan zullen we allemaal het volgende roepen...Casper het vriendelijke spook zal het doen :lol:

Racegirl

Citaat van: eric
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: Alan BluesBedankt voor de uitleg, Jasper!

Nu ga ik het zeker volgen op de komende Olympische Spelen!

Je hebt je huiswerk goed gemaakt. ;)
Er is/was wel dreiging dat tramolinespringen meteen terug zal verdwijnen.

De Olympische Spelen zijn overgroeid en enkele sporten zullen verwijderd worden, als ik het goed heb. Maar ik weet niet hoe dat zit i.v.m. trampoline...

Allé, als we je binnen enkele jaren op de wereldkampioenschappen zien, kunnen we zeggen dat we je kennen.... ;) ;)


Dan zakken we allen af naar de plaats waar ze plaatsvinden om te gaan supporteren!  :wink:

Dan zullen we allemaal het volgende roepen...Casper het vriendelijke spook zal het doen :lol:

:lol:  :lol:  :lol:  Kzie ons daar al staan met spandoeken enzo, helemaal uit de bol aant gaan bij jasper zijn springen :lol:  :lol:  :lol:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

beffie

Citaat van: RamsesIk waarschuw je voor (groei)artrose in je knieën. Bij sporten waar je veel moet springen kan je het vangen...Ik ben 17 en heb het zitten. Normaal gezien gaat het over als je volgroeid bent. Ik heb het van badminton te spelen: tot ik volgroeid ben, geen competitie en maar 1 training/week ipv 3

hmm als je zo begint moet je thuis blijven zitten op een stoel vind ik, ikzelf heb 10 jaar gevolleybalt, ik speelde in 1ste provinciale mee, maar heb moeten stoppen van mijn knie kheb eraan moeten geopereerd worden en ik mocht van de dokter "nooit" meer sporten, nu voetbal ik, ik doe minivoetbal, soms grote voetbal, maar voorlopig blijft het bij trainen, maar ik overweeg om competitie te spelen, soms heb ik last van mijn knie ik ben er al es weer doorgezakt, maar sport zit in mij, ik kan niet heel de tijd stilzitten, ik moet zo es goe het gashendel opendraaien en me de ziel uit het lijf lopen  :)  :wink:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Jasper

Citaat van: Racegirl
Citaat van: eric
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Jasper
Citaat van: Alan BluesBedankt voor de uitleg, Jasper!

Nu ga ik het zeker volgen op de komende Olympische Spelen!

Je hebt je huiswerk goed gemaakt. ;)
Er is/was wel dreiging dat tramolinespringen meteen terug zal verdwijnen.

De Olympische Spelen zijn overgroeid en enkele sporten zullen verwijderd worden, als ik het goed heb. Maar ik weet niet hoe dat zit i.v.m. trampoline...

Allé, als we je binnen enkele jaren op de wereldkampioenschappen zien, kunnen we zeggen dat we je kennen.... ;) ;)


Dan zakken we allen af naar de plaats waar ze plaatsvinden om te gaan supporteren!  :wink:

Dan zullen we allemaal het volgende roepen...Casper het vriendelijke spook zal het doen :lol:

:lol:  :lol:  :lol:  Kzie ons daar al staan met spandoeken enzo, helemaal uit de bol aant gaan bij jasper zijn springen :lol:  :lol:  :lol:
Tijdens het springen moet er absolute stilte heersen. De concenrtatie op een trampoline moet namelijk zo hoog mogelijk zijn. Tijdens je reeks mag je niet meer nadenken over welke sprongen je moet doen; dat vergt een deel van je concentratie. Die reeks moet gewoon vlot uit je komen.

In België springen er meestal steeds twee springers tegelijk. Als de ene dan zijn reeks gedaan heeft, wordt er geklapt, terwijl de ander net in het midden van zijn reeks zit. Dat is enorm storend...

Martin

Doe je ook aan synchroon springen?
Mag ik graag zien.

Doefie

Abnormale bezigheden, ben ik goed in. Abnormale sporten ? I do no...

Tja, wat is er nu nog een abnormale sport. Ik gok op barbequen en bierviltjes-tegen-een-vliegenvanger-werpen.


Telt televisiezappen ook als sport ?

Alan Blues

Citaat van: MartinDoe je ook aan synchroon springen?
Mag ik graag zien.

:lol:  :lol:  :lol:

Martin

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: MartinDoe je ook aan synchroon springen?
Mag ik graag zien.

:lol:  :lol:  :lol:

Er staan smileys onder Alan :?:  :?:
Maar het synchroon springen mag ik echt graag zien.
Ik dol niet, de uitleg was al heel duidelijk.
Dit is een sport die ik graag zie.

Eric

Citaat van: Martin
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: MartinDoe je ook aan synchroon springen?
Mag ik graag zien.

:lol:  :lol:  :lol:

Er staan smileys onder Alan :?:  :?:
Maar het synchroon springen mag ik echt graag zien.
Ik dol niet, de uitleg was al heel duidelijk.
Dit is een sport die ik graag zie.

ik denk dat Alan alleen het synchroon zwemmen kent... :lol:

Alan Blues

Citaat van: eric
Citaat van: Martin
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: MartinDoe je ook aan synchroon springen?
Mag ik graag zien.

:lol:  :lol:  :lol:

Er staan smileys onder Alan :?:  :?:
Maar het synchroon springen mag ik echt graag zien.
Ik dol niet, de uitleg was al heel duidelijk.
Dit is een sport die ik graag zie.

ik denk dat Alan alleen het synchroon zwemmen kent... :lol:

Ja, inderdaad. Ik dacht dat Martin synchroon zwemmen bedoelde.

Sorry, Martin.  :oops:  :oops:

Jasper

Synchroonspringen wordt inderdaad gedaan. ;)

Maar dat is eerder een extraatje, daar oefenen we niet op of zo. Vorig jaar was er een wedstrijd (geen BK of zo) waar op het einde nog synchroonspringen was, en ze nog deelnemers zochten. Daar hebben enkele clubleden van me wel meegedaan. Dat was dan wel per twee.
Je ziet dat ook per 4, 6 of zelfs met 8 tegelijk!

Martin

Jasper, als je het gewicht van je 'avatar' hebt moet je door het dak gaan.
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Jasper


Alan Blues

Citaat van: Jasper:lol:

Of door het doek! :lol: ;)

Zal inderdaad eerder door het doek zijn....  :lol:  :lol: