wie zie je graag het wk winnen?

Gestart door FF, 29 augustus 2003 - 20:01:16

« vorige - volgende »

wie wil je dit jaar wereldkampioen zien worden?

Michael Schumacher
22 (40.7%)
Juan-Pablo Montoya
11 (20.4%)
Kimi Raikkönen
21 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

Poll gesloten: 29 augustus 2003 - 20:01:16

JimPunkRawker

guan pablo montoya

ik vind dat hij het meest gedreven is en houd van vechten op het circuit en wacht niet af todat iemand anders een fout maakt.
eerst zou ik schumacher zeggen maar die heeft er al wel genoeg vind ik  :) en dit jaar vind ik hem nou niet echt eruit springen als de beste.
en raikonnen kies ik niet omdat zijn tijd nog wel komt. ik denk gewoon dat hij nog eventje moet wachten maar wereldkampioen zie ik hem nog wel worden

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Angel

Ik heb op Raikkonen gestemd omdat ik voor Mclaren supporter.  Hoewel ik denk dat hij het niet gemakkelijk zal hebben en MS of JPM het eerder zullen halen. Maar ik hoop toch dat het Kimi wordt! :)

™the_master


The Hurricane

Michael Schumacher.
Daar heb ik op gestemd.
Ik ben namelijk Ferrari fan, en daarnaast ook MS fan.
Ik verwacht en hoop op een nieuwe wereldtitel voor MS en Ferrari.
Want, Ferrari en MS zullen het in de komende drie races een stuk beter doen. Althans, dat denk ik dan.
Forza Ferrari
Forza Schumi

JimPunkRawker

Citaat van: The HurricaneMichael Schumacher.
Daar heb ik op gestemd.
Ik ben namelijk Ferrari fan, en daarnaast ook MS fan.
Ik verwacht en hoop op een nieuwe wereldtitel voor MS en Ferrari.
Want, Ferrari en MS zullen het in de komende drie races een stuk beter doen. Althans, dat denk ik dan.

:D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

The Hurricane

Forza Ferrari
Forza Schumi

Scuderia Ferrari

Citaat van: The HurricaneWat is er zo grappig?
Hij is het alleen met je eens ;)
Ik ben voor dat Ferrari verhaal, MS, tja Ferrari moet als hij stopt het zonder hem doen, maar ook dat gaat wel lukken :)

The Hurricane

Ok dan.

Ja, zonder MS kan Ferrari het ook.
Hebben ze in het verleden ook al laten zien.
Ik praat dan over verre verleden.
Forza Ferrari
Forza Schumi

Alan Blues

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: The HurricaneWat is er zo grappig?
Hij is het alleen met je eens ;)
Ik ben voor dat Ferrari verhaal, MS, tja Ferrari moet als hij stopt het zonder hem doen, maar ook dat gaat wel lukken :)

Dan kopen ze Alonso of Montoya. Die zijn even goed....  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

someone3

voor eerst wil ik zeggen dak nie nieuw ben.  Door de overschakeling van forum een paar jaar geleden heb ik niks meer gepost.
someone_thesecond=>someone_thethird

Schumacher  omdat dak al jaren hem supporter
Dus zou het onlogisch zijn om een ander te pakken

Alan Blues

Citaat van: someone3voor eerst wil ik zeggen dak nie nieuw ben.  Door de overschakeling van forum een paar jaar geleden heb ik niks meer gepost.
someone_thesecond=>someone_thethird

Schumacher  omdat dak al jaren hem supporter
Dus zou het onlogisch zijn om een ander te pakken

Welkom terug!

FerrariMan

Citaat van: someone3voor eerst wil ik zeggen dak nie nieuw ben.  Door de overschakeling van forum een paar jaar geleden heb ik niks meer gepost.
someone_thesecond=>someone_thethird

Schumacher  omdat dak al jaren hem supporter
Dus zou het onlogisch zijn om een ander te pakken

Lang geleden someone :)

daan


Angel

:?  :?   Als je de media hoort, dan is JPM de favoriet.  Maar als je deze poll bekijkt, is dat juist niet het geval: hier gaan MS en KR gelijk op!  Of zijn er hier gewoon niet zo veel JPM-fans en/of BMW-Williams-fans? :wink:

eppie

Citaat van: AngelAls je de media hoort, dan is JPM de favoriet. Maar als je deze poll bekijkt, is dat juist niet het geval: hier gaan MS en KR gelijk op! Of zijn er hier gewoon niet zo veel JPM-fans en/of BMW-Williams-fans?

De media heeft het over wie dat zij denken dat gaat winnen,hier gaat het over wie dat je wil zien winnen.Omdat er veel fans zijn van Mclaren en Ferrari (dat is sinds 98-99 zo) is het logisch dat de meeste stemmen naar Kimi of MS gaan.