wie zie je graag het wk winnen?

Gestart door FF, 29 augustus 2003 - 20:01:16

« vorige - volgende »

wie wil je dit jaar wereldkampioen zien worden?

Michael Schumacher
22 (40.7%)
Juan-Pablo Montoya
11 (20.4%)
Kimi Raikkönen
21 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

Poll gesloten: 29 augustus 2003 - 20:01:16

KVDracer

Schumi, omda hem in mijn ogen den beste is.

FerrariMan

Schumacher natuurlijk, gewoon maar omdat hij al jaren en jaren gemotiveerd blijft en mee doet in de titelstrijd.

Mocht Hakkinen nog mee doen dan mocht die van mij nog een titel winnen, dat verdiende hij nog wel vond ik.

Roel

Citaat van: FerrariManSchumacher natuurlijk, gewoon maar omdat hij al jaren en jaren gemotiveerd blijft en mee doet in de titelstrijd.

Mocht Hakkinen nog mee doen dan mocht die van mij nog een titel winnen, dat verdiende hij nog wel vond ik.

Amai!! RESPECT gast, waarom zijn alle ferrari schumi fans niet zo?;) het zou een mooie wereld kunnen zijn,echt waar...maar aangezien de flying fin nimeer meedoe, moogde altijd voor kimi beginnen te supporteren ;)
ik weet het, ik zou ni mogen pushen,we zijn al ver gekomen nu,maar toch ;) :D
God save Mclaren

FerrariMan

Citaat van: Roel
Citaat van: FerrariManSchumacher natuurlijk, gewoon maar omdat hij al jaren en jaren gemotiveerd blijft en mee doet in de titelstrijd.

Mocht Hakkinen nog mee doen dan mocht die van mij nog een titel winnen, dat verdiende hij nog wel vond ik.

maar aangezien de flying fin nimeer meedoe, moogde altijd voor kimi beginnen te supporteren ;)
Hier bestaat geen smiley voor denk ik, ik zal het op een andere manier proberen.


Ha-Ha.  :wink:

Lender

Schumacher gaat toch volgens mij aan het langste eind trekken hoor. Ook al is het minimale verschil. Ze kunnen nu nog 2 weken( 1 is al voorbij) testen, en daar zullen ze wel vooruitgang boeken. Want de ferrari si volgns mij nog steeds de beste wagen, alleen staan er zwakke abnden onder.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Citaat van: SnekuemDeze Iceman blijft onder alle omstandigheden koel,

Dan moet jij toch wel een bril kopen... :?

Bjorn

Wie ik WIL zien winnen is natuurlijk Kimi maar aan hun praat te horen verwacht McLaren er niet zoveel van in Monza terwijl ze voor Amerika wel optimistisch zijn. Als Montoya en/of Michael uitvallen in Monza heeft hij een grote kans om WK te worden, gebeurd dit niet dan denk ik dat Michael voor de zoveelste maal WK zal worden... We zien wel!  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

pablo

ik zou het liefst hebben dat montoya het zal halen, hij is de meest explosieve, tempramentvolle en rijder die (in mijn ogen dan toch) het meeste passie uitstraalt, maar denk echter dat michael het toch zal halen, gewoon door het gebrek aan ervaring van de andere 2. Niet dat ik dit zo erg vind, dan kan ik aan m'n kleinkinderen zeggen dat ik de meest succesvolle ferrari rijder in de f1 heb zien rijden, en voor de 2 anderen, die zullen nog wel tijd genoeg hebben om enkele keren wereldkampioen te worden...

Alan Blues

Ik stem uiteraard op Kimi. Ik ben een McLaren-mens en ik vind de jonge Fin wel best sympa.... :)

FerrariMan

Dit is de eerste thread sinds lang waarin het lijkt alsof iedereen respect heeft voor de tegenstanders ! Houden zo !

™the_master

Citaat van: FerrariManDit is de eerste thread sinds lang waarin het lijkt alsof iedereen respect heeft voor de tegenstanders ! Houden zo !

Inderdaad. Mijn stem gaat naar Schumacher, de reden is simpel. Als Michelin in Monza moet terugtrekken, dan wint er vast en zeker een Ferrari. Dan zal Michael 11 punten voorsprong hebben. Michelin moet ondertussen een nieuwe band klaarkrijgen voor de GP van de VS. Voor die GP verwacht ik niet dat Michelin een SUPER-band zal ontwikkelen.

In de VS moet Michael gewoon zien om voor JPM en Raikkonen te blijven om wereldkampioen te worden.


Maaarrrr, als Michelin toch voort kan doen zoals nu, is het Montoya die wereldkampioen wordt.

pablo

Citaat van: FerrariManDit is de eerste thread sinds lang waarin het lijkt alsof iedereen respect heeft voor de tegenstanders ! Houden zo !
ik ben op de moment zo stoned dat ik zelfs respect heb voor max mosley,
respect met eieren weliswaar  :wink:

The Iceman

Citaat van: Jasper
Citaat van: SnekuemDeze Iceman blijft onder alle omstandigheden koel,

Dan moet jij toch wel een bril kopen... :?

Geef dan eens een voorbeeldje onder welke omstandigheid de Fin in paniek geraakte ???

Doefie

Citaat van: LenderWant de ferrari si volgns mij nog steeds de beste wagen, alleen staan er zwakke abnden onder.

Beetje last van dislectie ?

Lubov McCoulth

Inderdaad, ik kan me ook het best vinden met Kimi als wereldkampioen. De jongen krijgt trouwens ook veel minder media-aandacht dan een Schumacher (je kan kiezen welke) of een Montoya. En toch heeft hij ook een mooie score tot nu toe. Misschien wordt het maar eens tijd dat er iemand wint die zijn reputatie verdient op het circuit.

Natuurlijk doen de Schumachers en Montoya dat ook, maar naast het circuit hebben deze heren ook vaak heel wat noten op hun zang. Kimi is dan de ice man voor wie het allemaal niet zoveel uitmaakt, als hij maar kan racen. GO KIMI !!

Greetz
det skulle har varit bättre