wie zie je graag het wk winnen?

Gestart door FF, 29 augustus 2003 - 20:01:16

« vorige - volgende »

wie wil je dit jaar wereldkampioen zien worden?

Michael Schumacher
22 (40.7%)
Juan-Pablo Montoya
11 (20.4%)
Kimi Raikkönen
21 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

Poll gesloten: 29 augustus 2003 - 20:01:16

FF

wie van de drie kies je en geef een woordje uitleg...
het mag dus onberedeneerd zijn, gewoon je voorkeur.
geen technische poespas omtrent chassis, banden, motor, circuits,...
elkaars keuze niet afbreken, iedereen heeft zijne favoriet voor de eindstrijd van dit seizoen... we zijn geen hooligans

mijn keuze :
montoya.

de man is veruit de meeste temperamentvolle, maakt fouten (en geeft ze toe) en vloekt als een ketter : i like it!
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Doefie

Dit wordt weer een McLaren-Williams-Ferrari discussie...

Mijn voorkeur gaat naar Kimi Räikkönen. Gewoon zijn talent zegt voor mij al meer dan genoeg, en ik zie gewoon liever hem winnen dan een Montoya of een M.Schumacher...

unknown

Schumacher omda hij voor Ferrari rijdt. :D

eppie

Ik heb ook op Kimi Raikonen gestemt,hij heeft wel degelijk talent en ik zou graag zo'n jonge piloot in een verouderde wagen zien winnen.

Mikacouli

Kimi Raïkkönen omdat ie voor McLaren rijdt en omdat ik er fan van ben. :)

Roel

Raikkonen, puur talent, niet te veel show of dikkenekkerij, gewoon bangelijk, en echt bangelijk, snel.
zou leuk zijn om als hakkinen fan de Mclaren-Hakkinen hoogtijden nog eens te beleven, zalige periode toch? :D
God save Mclaren

Silver Arrows

Ik stem voor Kimi natuurlijk :) Go Kimi  :D

Mikacouli

Citaat van: RoelRaikkonen, puur talent, niet te veel show of dikkenekkerij, gewoon bangelijk, en echt bangelijk, snel.
zou leuk zijn om als hakkinen fan de Mclaren-Hakkinen hoogtijden nog eens te beleven, zalige periode toch? :D

Net als ik. :D Ik zal die tijden voor eeuwig missen. :cry: Hopelijk doet Kimi ze me vergeten.

@ Roel:zalige signature. :lol:  :lol:  :lol:  :mrgreen:

Schumivill

Ik hoop dat het Montoya word :) ,maar Kimi maakt ook een grote kans,en Schumi eigenlijk ook,ma zolang het Michael niet is ben ik content,nie dat ik het hem niet gun ofzo,maar er mag wel eens iemand anders winnen,welkome afwisseling na 3 jaar.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

The Iceman

Kimi, gewoonweg weinig bla bla, veel boem boem  :D  :D  :D of gewoon gezegd, geen woorden maar daden !!!!
Deze Iceman barst van het talent en blijft onder alle omstandigheden koel, het ideale ingrediënt om het tot wereldkampioen te schoppen.

beffie

Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

BMW-Power

Montoya, zou schoon zijn voor BMW-Williams beide kampioenschappen te winnen! :lol:
Never underestimate the power of BMW!

FF

Citaat van: beffieen ralf staat er niet tussen?

de titelstrijd gaat in principe nog tussen de eerste zeven, dus met coulthard, ralf, barrichello en alonso erbij. maar dat deze laatste vier kampioen worden, is ondenkbaar : de teams hebben nu elk een resolute nummer een...

alleen als van de drie eerste ze allen nog uitvallen heeft de vierde man (ralf) nog een kans bij dit puntensysteem. haast onmogelijk dat ze alle drie uitvallen, vandaar
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Racegirl

Citaat van: MikacouliKimi Raïkkönen omdat ie voor McLaren rijdt en omdat ik er fan van ben. :)

Same here!  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Schumi nr1

Ze zijn het allemaal waard, maar 'k heb toch maar voor mijn favoriet gestemd :)