Wie vervangt er Fisichella bij Jordan?

Gestart door KVDracer, 24 augustus 2003 - 22:20:10

« vorige - volgende »

Wie vervangt er Fisichella bij Jordan?

Nick Heidfeld
7 (36.8%)
Zsolt Baumgartner
0 (0%)
Jos Verstappen
8 (42.1%)
Iemand anders met veel geld
4 (21.1%)
Iemand anders met veel talent
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 24 augustus 2003 - 22:20:10

KVDracer

Op een andere site is er een poll bezig om te zien wie de lezers denken dat Fisichella bij Jordan zal vervangen. Daar dacht ik, wie denken jullie hier op het forum?


Ik denk persoonlijk Nick Heidfeld. Omdat deze hoogstwaarschijnlijk naast de boot zal vallen bij Sauber en Jordan Mercedes motoren wil. En ik ook niet denk dat er nog veel plaatsen zullen vrijkomen.

Eric

Ik geef Heidfeld de meeste kans, maar ik wil Verstappen nog niet uitsluiten...hij kan extra geld meebrengen...

BMW-Power

Citaat van: ericIk geef Heidfeld de meeste kans, maar ik wil Verstappen nog niet uitsluiten...hij kan extra geld meebrengen...

Mijn idee...  :lol:
Never underestimate the power of BMW!

Mikacouli

Volgens mij wordt het Verstappen.Heb vele sponsers zien rondwandellen in het Jordan kamp.Daardoor...

Falc

Verstappen en heidfeld rijden volgend jaar bij jordan

IVY440

Verstappen: puur voor het geld. => Failliet Minardi

The Iceman

Iemand met heel veel geld vermoed ik !!! Verstappen ????? Ik zou het hem gunnen, maar ik vrees dat hij alleen maar van de regen in de drop zou vallen. Zolang Jordan geen grote sponsor meer kan aantrekken is het voorbij met de goede resultaten vrees ik. Waar was de tijd dat Heinz Herald nog meedingde voor de wereldtitel in de gele bolide ( 1999 denk ik ).  :cry:  :cry:  :cry:

Doefie

Verstappen ? Minardi of niks volgens mij voor hem (tenminste hoop ik, en nu ga ik veel mensen tegen me krijgen).

Wie Fisichella vervangt ? Baumgartner als hij geld meebrengt. Benson&Hedges blijft enkel als er een Brit of Ier meedoet, dus Firman blijft bij Jordan. Heidfeld? Misschien, als hij niet te veel vraagt en ook liefst iets meebrengt...

unknown


Jasper

Ja, Heidfeld. Firman blijft in het geel rijden.

Rippie

Aangezien ik er van uit ga dat Jordan met Ford motoren blijft rijden denk ik dat het toch Verstappen gaat worden. Afgelopen weekend waren er vele van zijn sponsoren op bezoek in het Jordan motorhome, denk dat er serieuze gesprekken aan de gang zijn aldaar. Wie de tweede coureur wordt bij Jordan? Geen idee. Misschien blijft Firman, misschien ook niet..
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

SDG

Hoe zit dat feitelijk met Takuma Sato? Staat die voor volgend jaar nog steeds onder contract als testrijder bij BAR?