Moeten achteruitkijkspiegels verdwijnen uit de F1?

Gestart door Ferrari 2010, 21 augustus 2003 - 18:15:43

« vorige - volgende »

mogen de achetruitkijkspiegels verdwijnen?

Ja
8 (24.2%)
Nee
25 (75.8%)
geen idee
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 21 augustus 2003 - 18:15:43

Roel

ik heb nog geen enkel motopiloot achterom zien kijken bij een inhaalmaneuvre of vlak ervoor...maar ik kan natuurlijk niet goed genoeg gekeken hebben :D
en het was idd een irelevante opmerking ;) toch bedankt vr de beschaafde commentaar!
God save Mclaren

Eric

Citaat van: Roelik heb nog geen enkel motopiloot achterom zien kijken bij een inhaalmaneuvre of vlak ervoor...maar ik kan natuurlijk niet goed genoeg gekeken hebben :D
en het was idd een irelevante opmerking ;) toch bedankt vr de beschaafde commentaar!

Graag gedaan. :lol:
Die mannen doen dat (volgens mij) op dezelfde manier als een wielrenner...maar ik kan ook mis zijn hoor. :wink:  :lol:

Bruno

Citaat van: Roelik heb nog geen enkel motopiloot achterom zien kijken bij een inhaalmaneuvre of vlak ervoor...maar ik kan natuurlijk niet goed genoeg gekeken hebben :D
en het was idd een irelevante opmerking ;) toch bedankt vr de beschaafde commentaar!

Een motorpiloot kijkt wel degelijk eens achterom maar meestal is dit niet nodig omdat als er een andere piloot net achter je zit je het kunt horen, je krijgt een soort resonantie in je oren.

Misschien heb je het al eens gehad dat er aan het rood licht naast je een auto of vrachtwagen staat waarvan het toerental soms even een toerental heeft dat net hetzelfde of veelvoud van jou auto-motorfietsmotor heeft, dan krijg je zo'n raar gevoel in je oren en dat is zowat hetzelfde gevoel dat je op een motorfiets krijgt. Ook kijken ze soms onder hun oksels door om te weten of er een piloot achter hun zit, ze kunnen dan niet de hele baan achter hun overzien maar dat is niet nodig, als je een meter of tien ver kan kijken heb je meestal al genoeg gezien.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

pablo

laat maar hangen die dingen,
moest er nog eens een vrouw in de formule 1 komen weet die ook weer wat doen tijdens de dode momenten   :lol:
trouwens, denk dat trulli meer last heeft tegenwoordig van z'ne roden hoek in de plaats van z'nen doden hoek  :wink:

Ferrari 2010

inhalen met motors is zo al veel simpeler, wiet gaat nu de deur dichtgooien met een motor? Als 2 F1's botsen gaan ze uit de bocht, maar als 2 motors botsen zal dat wel héél wat erger zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bruno

Citaat van: Schumi 2002inhalen met motors is zo al veel simpeler, wiet gaat nu de deur dichtgooien met een motor? Als 2 F1's botsen gaan ze uit de bocht, maar als 2 motors botsen zal dat wel héél wat erger zijn.

Toch maar ns naar een motorrace kijken, het gebeurt niet zo veel als in sommige autosporttakken maar het gebeurt wel ns.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno