kimi vs jpm

Gestart door schumimik, 16 augustus 2003 - 13:21:34

« vorige - volgende »

kimi of juan ?

kimi is een klap hoger dan montoya
7 (21.9%)
kimi is nipt beter dan montoya
6 (18.8%)
ze zijn even goed
7 (21.9%)
montoya is nipt beter dan kimi
6 (18.8%)
montoya is veel beter dan kimi
6 (18.8%)

Totaal aantal stemmen: 30

Poll gesloten: 16 augustus 2003 - 13:21:34

Lender

Laat ze in dezelfde wagen rijden (wat binnen 2 jaar normaal het geval is  :wink: ) zullle ze volgens mij evengoed presteren. Ook al hoop ik dat Kimi beter doet. Die heeft "het" gewoon.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

KIMI!!Niet meer niet min. 8)  :P

unknown

Citaat van: MikacouliKIMI!!Niet meer niet min. 8)  :P
Hoe zou dat nu komen? :lol:  :lol:  :lol:

Mikacouli

Citaat van: KVDracerterwijl KR eerder berekend zal rijden

Dat doet Schumacher ook en kijk eens naar de resultaten.

KVDracer

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: KVDracerterwijl KR eerder berekend zal rijden

Dat doet Schumacher ook en kijk eens naar de resultaten.

Als je MS bedoelt, dan is het waar dat hij de laatste drie-vier jaar berekend rijdt. Maar vroeger, van voor '99, dan reed hij echt niet berekent, dan was het erop en erover of soms ne keer dernaast. Eigenlijk, als ik nadenk is het van als hij kinderen heeft dat hij zo berekent rijdt.

SDG

Citaat van: F1-Fan 4-everZonder dat je ze  in de zelfde wagen met dezelfde strategie ziet kan je onmogelijk weten wie de beste is. Maar ik denk toch dat kimi beter is omdat montoya gewoon meedoet om ongelukken te veroorzaken.

Jij noemt dit 'meedoen om ongelukken te veroorzaken'. Ik noem dit 'niet van het gaspedaal willen gaan om te plooien voor de concurrentie'. En is dat nu net geen typische eigenschap van de allergrootsten, dat egocentrisme?

BMW-Power

Hoi iedereen, ik denk gezien de prestaties op dit moment dat JPM nipt beter is... KR is snel en consistent in de race. JPM daarentegen maakt het verschil tijdens de kwalificatie en heeft een enorme vooruitgang geboekt sinds zijn overwinning in Monaco!
Never underestimate the power of BMW!

JVA

Citaat van: BMW-PowerHoi iedereen, ik denk gezien de prestaties op dit moment dat JPM nipt beter is... KR is snel en consistent in de race. JPM daarentegen maakt het verschil tijdens de kwalificatie en heeft een enorme vooruitgang geboekt sinds zijn overwinning in Monaco!

Welkom op dit leuke forum!!

Persoonlijk schat ik JPM hoger in omdat hij meer risico durft te nemen dan Kimi. En dat zie ik graag bij een autosportcoureur.

Het zijn de twee toekomstige topcoureurs als Schumi stopt denk ik.

eppie

Citaat van: JVAHet zijn de twee toekomstige topcoureurs als Schumi stopt denk ik.
Daarvoor moet schumi niet stoppen,kijk maar naar dit seizoen.

JVA

Citaat van: eppie
Citaat van: JVAHet zijn de twee toekomstige topcoureurs als Schumi stopt denk ik.
Daarvoor moet schumi niet stoppen,kijk maar naar dit seizoen.

Tuurlijk niet. Maar nu zijn ze met drie.... :wink:

The Iceman

Denk dat ze hetzelfde talent hebben, allebei razendsnel zijn. Montoya heeft het talent om wereldkampioen te worden, alleen is hij nog niet constant genoeg. Reed een prachtige race in Duitsland maar kan volgende race misschien weer zo'n wanhoopspoging uithalen en zichzelf uitschakelen voor de wereldtitel. Kimi heeft momenteel gewoon de pech dat die Mclaren niet meer sneller kan en door die opgaves op de Nurnburgring en in Hockenheim zie ik zijn kansen niet echt hoog meer in om dit jaar al wereldkampioen te worden. Als die nieuwe Mclaren volgend jaar zijn debuut maakt en vanaf het begin af aan snel en betrouwbaar is ( een utopie vrees ik  :D ) zie ik Kimi in 2004 wel wereldkampioen worden.