vanaf wanneer volg je het F1-gebeuren?

Gestart door FF, 13 augustus 2003 - 11:12:21

« vorige - volgende »

Vanaf welke seizoen zag je meer dan 90 procent van de races?

jaren stillekes-1989
10 (15.9%)
1990-1996
18 (28.6%)
1997
9 (14.3%)
1998
11 (17.5%)
1999
8 (12.7%)
2000
3 (4.8%)
2001
3 (4.8%)
2002
1 (1.6%)

Totaal aantal stemmen: 58

Poll gesloten: 13 augustus 2003 - 11:12:21

Fear Mcl in 03!

Ik vanaf 91, maar niet een volledig seizoen, amper een paar races, ik was toen ook nog maar 10j.
In 92 de gp van België, ik dacht dat de brt toen alleen rechten het op deze gp en niet op het hele seizoen. Maar vanaf 93 heb ik op eurosport het hele seizoen gezien!!! Toen nog met Magic Senna tegen prost,

FF

Citaat van: SDG
Citaat van: FFom eens te kijken wat de algemene tendens is...

Dat de meesten hier de Formule 1 van voor Michael Schumacher enkel kennen van horen zeggen is er daar één van... 8)

jep, daarom kan ik ook geen top tien aller tijden samenstellen...
ik herinner me ene wedstrijd dat boutsen won, hij wisselde zijn banden niet dacht ik... die heb ik life gezien das al van die tijd. ik heb er waarschijnlijk nog gezien maar het interesseerde me gewoon niet.

ik begrijp niet dat sommigen hier vanaf hun tiende al kijken. toen vond ik dat boeresaai...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

SDG

In die tijd waren de reglementen ook helemaal anders. Geen tankstops, bijvoorbeeld.

Race

In 1997 een aantal races en toch al wel redelijk fanatiek, maar vanaf 1998 ben ik definitief verslaafd :lol:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

The Iceman

Volg het hele F1 gebeuren al vanaf 1980 toen ik een jaar of negen was. De oorzaak is hierbij te vinden bij mijn vader die al vanaf de jaren zeventig elk jaar met vrienden naar Zolder ging en elke grand prix steevast op televisie bekeek. Had al snel de microbe te pakken en kijk de F1 races nog steeds met mijn vader samen. Toen ik begon te kijken was ik een fervent aanhanger van Alain Prost. Prost reed vanaf 81 bij Renault en omdat wij thuis ook met een R5 turbootje reden was hij mijn favoriet. Vanaf 1984, toen ene Ayrton Senna zijn debuut maakte met de Toleman moest Prost wijken en werd ik supporter van de Braziliaan, wat die allemaal met die Toleman deed was genoeg om hem tot mijn favoriete rijder te maken. Toch wel een mooie tijd die gevechten tussen Alain Prost en Senna, met als hoogtepunt dat incident in de chicane in Suzuka 1989. Een van de spannendste races die ik ooit heb gezien. Toen Ayrton verongelukte in 1994 en hij werd vervangen door David ben ik voor de Schot gaan supporteren omdat die toch goed reed met die Williams en niet moest onderdoen voor Damon Hill in 1994 en 1995. Wat die TV kanalen betreft, heb heel veel races op RTBF gekeken, ook op EuroSport, Canal+ toen die nog niet digitaal was en nadien op Kanaal 2 en nu op Canvas. :D

jw83

Ik ben formule1 gaan volgen toen Jos verstappen in brazilie in de benneton stapte , toender tijd minder fanatiek dan nu, maar heb sinds dien maar een stuk of 4 races gemist  en vanaf 97 vrijwel niets.

ik heb sinds 99 alle races op band staan

Ramses

In 1996 hier en daar een race, enkele races ook in 94 en 95. Vanaf 97 alle races op tv en vanaf 98 de complete handel met magazines en boeken etc...

ddr

Ik weet je zou het niet zeggen, door mijn domme soms onzinnige praat(zelfkennis is de bron van alle wijsheid :wink: ) maar ik volg het formule 1 al sinds 1990,  en 90% sinds 1997.
Barrichello is the best

Martin

Hier de ouwe van redactie, sinds 1973 ging ik live naar Zandvoort en Zolder.
Voor die tijd volgde ik het al TV.

schumifan

Ik volg F1 al van 1992 de GP van Belgie. Ik werd toen fan van ene M. Schumacher omdat die toen juist de GP won. Dus dacht ik wie de Gp van Belgie kan winnen moet goed zijn. In die tijd was dat af en toe omdat ik niet wist wanneer ze gereden werden maar vanaf 1996 heb ik geen enkele race gemist zelf niet op kamp in binnen - of in het buitenland.

BMW-Power

In het begin vond ik er niets aan...
(wat heb je nu aan die wagens die treintje rijden)  :?
In 2001 ben ik af en toe beginnen kijken, om te kunnen meepraten!  :oops:
Na het hele gebeuren in Spa te hebben meegemaakt, had ik het F1-virus te pakken  8) en heb ik geen enkele race meer gemist!
Never underestimate the power of BMW!

Silver Arrows

Ik ben zeker de jongste hier :oops: volg het hele gebeuren sinds 2003.. de eerste 3 races van dit seizoen heb ik zelfs nog gemist maar van toen af aan, allemaal gezien :)

EDIT: 2003 staat niet op de poll :) heb dus maar 2002 gevote

Eric

Citaat van: Silver ArrowsIk ben zeker de jongste hier :oops: volg het hele gebeuren sinds 2003.. de eerste 3 races van dit seizoen heb ik zelfs nog gemist maar van toen af aan, allemaal gezien :)

Nu nog een race live meemaken en je bent verkocht. :wink:


Jasper

Citaat van: JasperHoe oud ben je?
Dat was dus niet op eric bedoeld he :lol: ;)