vanaf wanneer volg je het F1-gebeuren?

Gestart door FF, 13 augustus 2003 - 11:12:21

« vorige - volgende »

Vanaf welke seizoen zag je meer dan 90 procent van de races?

jaren stillekes-1989
10 (15.9%)
1990-1996
18 (28.6%)
1997
9 (14.3%)
1998
11 (17.5%)
1999
8 (12.7%)
2000
3 (4.8%)
2001
3 (4.8%)
2002
1 (1.6%)

Totaal aantal stemmen: 58

Poll gesloten: 13 augustus 2003 - 11:12:21

cookie

Ik kijk al mijn helel leven F1, vroeger samen met mijn vader, dan zat ik op de grond voor de tv met modelwagentjes na te spelen wat ik op het beeldscherm zag. Ecth bewust elke race live kijken doe ik vanaf melbourne 1998 en sindsdien heb ik geen enkele quali of race live gemist.

Ik kan me het ongeluk van Senna ook nog goed herinneren, ook de nieuwsuitzending van die avond toen zijn dood bevestigd werd kan ik me nog herrineren. Ik herinner me ook nog dat de F1 in die tijd op vele zenders te volgen was, eurosport, TF1 en BBc en dat we telkens zapten tussen al die zenders.

Rippie

Doordat mijn vader regelmatig naar de F1 keek ben ik me er ook voor gaan interesseren. Kijk dus eigenlijk al vanaf eind jaren '80, maar daar kan ik met niet zoveel meer van herinneren. Vanaf 1995 ben ik het echt fanatiek gaan volgen en heb sindsdien nauwelijks meer een race gemist.  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Falc

Men eerste volledige race die ik gezien heb was Monaco 1996, daarna spa 96 gezien en dan sinds 1997 iedere race, altijd opgestaan als het vroeg was, Heb alleen oosterijk 1999 gemist omdak op vakantie was en japan 2002, niet eens moeite gedaan om te kijken,  :roll: , had meer dan genoeg van het seizoen 2002

sledge

Mijn vroegste herinnering is Spa '98. Duis het zal zo van rond 1998 geweest zijn. En dat allemaal door Grand Prix 2  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Racegirl

Citaat van: F2003-GAIk weet nog perfect welke GP ik als eerste heb gezien, daar niemand deze kan vergeten. Imola '94..  :cry:
Vanaf toen, zo goed als elke race.. (Eurosport, Ka2, VRT, La2,..)

Was bij mij ook de eerste race dat ik volledig gezien heb. (was toen 10)
De races daarvoor heb ik steeds maar stukjes gezien, altijd samen met mijn 'grote' broers, die beslisten toen nog naar wat ik mocht kijken
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

KVDracer

Wat ik tof vind aan F1 is dat iedereen met iedereen overweg kan, of toch 90% van de fans. Hier is geen sprake van hooliganisme en dat is hetgene wa ik hier zo tof vind.

mike

Lieve help wat een bende snotneusjes is me dat hier.  :wink: Misschien moet ik stilaan toch wel eens aan mijn pensioen beginnen denken. :(  :)

Ik ben nog fan geweest van Villeneuve. De enige echte Villeneuve, bedoel ik dan.

IVY440

Ik kijk F1 sinds '94. Na de GP van San Marino vertelde ze 's avonds op TV dat Ayrton Senna dood was. Mijn vader reageerde van "Wat? Senna dood?" en ik van "Wie is dat nu weer: Ayrton Senna?" "De beste F1 piloot" reageerde mijn vader. Vanaf toen zei ik dat ik eens naar dat F1 gedoe ging kijken. Niet meer opgehouden. Heb sindsdien 3 of 4 GP's gemist ( :evil: Canvas)

masta

sinds 1982
sinds 1988 iedere GP
sinds 1989 alles opgenomen

In die vroege jaren lag ik dan ook vaak over hoop met de scoutsleiding die dat echt niet begrepen. Door talrijke afwezigheden op zondagnamiddag is me zelfs eenmaal de aanwezigheid op een jaarlijks scoutskamp ontzegd. Kwestie van prioriteiten zeg maar.

ik vind de term, "jaren stillekes" eigelijk ongelukkig gekozen, omdat ik de jaren '80 veel mooier ervaarde van '90 en post 2000. Ik vond 1996 tot 1999 eigelijk de jaren stillekes.

tazpas

Ik heb beginnen kijken begin jaren tachtig, met Mansell als mijn favoriet ooit! Wat die kon met een wagen kan er iemand meer, ook Prost en Senna altijd zien rijden maar die 2 kon ik niet uitstaan  :lol:
Ik kijk ook al vanaf die periode naar de MotoGP ( Met Kevin Schwanz als favo, zelfde stuntman als Mansell )
Maar ik heb sedert dat Schumacher zijn eerste wedstrijd reed geen enkele meer gemist, geen enkele! Wel een keer in slaap gevallen maar da telt nie mee zeker?

Doefie

Tellen jaaroverzichten ook mee ? :wink:

Imola 1999 was mijn eerste volledige race, was toen 12 jaar en van elke race daarna kan ik mij nog bijna alles herinneren.

Voordien keek ik ook al mee, toen mijn familie al keek. Mijn verste herinnering is ergens in 1992, was toen 5 jaar. Weet Senna nog crashes, de duels Schumacher-Hill / Villeneuve, ...

1999 alle kwalificatie's + races gezien (behalve Australië, Brazilië, Spanje en Monaco)
Sinds 2000 alles opgenomen, en ondertussen is er al een video of 5 stuk/verdwene  :cry: , onder andere de o zo fantastische kwalificatie van Brazilië 2000...

bogie

ik ben het beginnen volgen sinds de dodelijke crash van senna, er voor heb ik ook enkele races gezien, maar eerder toevallig, dat was dan de periode met mansell en patrese.
Nu laat ik alles voor de f1, m'n vriendin weet al dat ze dan geen plannen moet maken, maar ze volgt het ook dus, dan is de f1 nog geestiger  :wink:
1 man -> Montoya

FF

jaren stillekes : het begin der tijden, de eerste f1-races.

die 90 procent is een maatstaf, gewoon om een richttijd te hebben voor aantal gevolgde races, maar als die nog niet werden uitgezonden dan moet je maar in de geest van de vraag denken. op de radio f1 luisteren is ook al goed. maar wel behoorlijk saai imho.

geenene murray walker? naar het schijnt heeft hij alle f1 wedstrijden ooit gezien...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

SDG

Citaat van: FFom eens te kijken wat de algemene tendens is...

Dat de meesten hier de Formule 1 van voor Michael Schumacher enkel kennen van horen zeggen is er daar één van... 8)

masta

Citaat van: FFgeenene murray walker? naar het schijnt heeft hij alle f1 wedstrijden ooit gezien...
indeed, maar Ken Tyrrell heeft vanaf 1950 tot aan zijn dood slechts één GP niet life bijgewoond.