vanaf wanneer volg je het F1-gebeuren?

Gestart door FF, 13 augustus 2003 - 11:12:21

« vorige - volgende »

Vanaf welke seizoen zag je meer dan 90 procent van de races?

jaren stillekes-1989
10 (15.9%)
1990-1996
18 (28.6%)
1997
9 (14.3%)
1998
11 (17.5%)
1999
8 (12.7%)
2000
3 (4.8%)
2001
3 (4.8%)
2002
1 (1.6%)

Totaal aantal stemmen: 58

Poll gesloten: 13 augustus 2003 - 11:12:21

FF

ik volg al sinds 1998, maar dervoor had ik ook al gekeken, maar meer dan enkele races waren dat niet.

om eens te kijken wat de algemene tendens is...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

SDG

De allereerste race die ik op TV zag, moet die van Oostenrijk 1978 geweest zijn, als ik me goed herinner (winnaar Ronnie Peterson). 'Die Hard' ben ik vanaf 1987, toen Thierry Boutsen bij Benetton reed.

Jasper

Pas 2000.

Ik had toen gehoord op een Fin die Hakkinen of zo heette die al tweemaal op rij kampioen was geworden. En dan dacht ik 'ik ga daar eens naar kijken en voor hem supporteren'.

Ik was gebeten maar mijn favoriet deed het nooit meer zo goed. :( Het begon eigenlijk al met drie zeges op rij van MS. :D

Gilles lives forever

Vanaf 93 (ik was toen 6) keek ik af en toe wel is een race mee, maar daar herinner ik mij nie veel van. Vanaf 97 zowat begon het ik het intens te volgen. En het word elk jaar erger en erger  :D

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

Schumi nr1

Ik zie de crash van Ayrton Senna nog voor mijn ogen en dat was in 1994 als ik me niet vergis :) Dus zeker al van toen, maar  bijlange nog niet zo fanatiek als nu :)

Mikacouli

Ik kijk al sinds 1997.Al heb ik er spijt van dat dit niet vroeger was. :?Had wel vroeger al enkele races gezien maar dat reken ik niet mee.Sinds 1997 intensief.

Lender

Ik kijk al sinds 1998 naar de F1, en nog een minuut spijt gehad. :D
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

KVDracer

Ik kijk al van in '95. Maar toen was het zo per ongeluk als ik zag dat ze het uitzonden en het te slecht weer was voor te voetballen. Echt fanatiek is het van Canada'97. Van dan ben ik echt naar alles beginnen kijken en ben ik boekskes beginne kopen van de F1. Maar toen was het nog voor de lol, van als ik op deze site terecht gekomen ben, is het een obsessie geworden. Wat kan je van F1 zeggen, je bent er van gebeten of niet van gebeten, een gulden middenweg bestaat er niet.

Gilles lives forever

Citaat van: KVDracerIk kijk al van in '95. Maar toen was het zo per ongeluk als ik zag dat ze het uitzonden en het te slecht weer was voor te voetballen. Echt fanatiek is het van Canada'97. Van dan ben ik echt naar alles beginnen kijken en ben ik boekskes beginne kopen van de F1. Maar toen was het nog voor de lol, van als ik op deze site terecht gekomen ben, is het een obsessie geworden. Wat kan je van F1 zeggen, je bent er van gebeten of niet van gebeten, een gulden middenweg bestaat er niet.

IDD!! F1-fans zouden de fanatiekste sport-fans zijn  :wink:  Ik kan mezelf ook wel geobsedeerd noemen  :roll:  :D

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

unknown

Sinds 2000 volg ik het, wel in 1999 al veel GP's gezien. En zelfs jaren daarvoor heb ik nog de GP van San Marino 1994 gezien, spijtig genoeg.

eppie

Ik heb elke race gezien sinds 93,ik was toen 6 jaar en zat altijd samen met mijn pa in de zetel.Ik stelde soms wel domme vragen hoor,tijdens de pitbrand van Verstappen moest ik even controleren bij mijn vader of dat wel of niet normaal was. :roll:  :lol:

Jasper

Citaat van: eppieIk heb elke race gezien sinds 93,ik was toen 6 jaar en zat altijd samen met mijn pa in de zetel.Ik stelde soms wel domme vragen hoor,tijdens de pitbrand van Verstappen moest ik even controleren bij mijn vader of dat wel of niet normaal was. :roll:  :lol:
:lol:

Toen ik begon te kijken in 2000 was ik trouwens 10 jaar, mocht je geïnteresseerd zijn...

Ik heb wel het record van als jongste lid op dit forum ooit te posten/zijn. Ik kwam hier in november 2001 denk ik, toen ik nog net geen 12 jaar was...
Nu ben ik niet meer het jongste lid. Maar ik ben dat gedurende héél lange tijd gebleven...

Eric

Vroeger als ik wat zapte op TV en het was F1 keek ik een paar minuten en zapte weer verder... :?

In 1998 heb ik dan voor het eerst een complete race gezien, sindsdien ben ik het blijven volgen...niet zo bezeten.
De bezetenheid is begonnen toen ik hier terecht kwam. :wink:  :lol:

Vorig jaar heb ik dan voor het eerst een race live kunnen zien in Francorchamps en sindsdien is mijn vriendin ook verkocht aan het F1...wat kan een mens zich nog meer wensen... :wink:

SDG

In vergelijking met vroeger is de media-aandacht natuurlijk ook enorm toegenomen. Toen ik me voor F1 begon te interesseren, zond de toenmalige BRT ook maar enkele Grote Prijzen per jaar uit: die van België en die van de omliggende landen. In die tijd was het bijvoorbeeld ondenkbaar dat men een wedstrijd in pakweg Zuid-Afrika of Brazilië rechtstreeks op TV zou brengen, waardoor het dan ook vrij moeilijk was om 'minstens 90% van alle races in één seizoen' te zien. Ik heb zelfs nog de tijd meegemaakt waarin men de rechtstreekse reportage van een Grote Prijs doodleuk even onderbrak voor de aankomst van een wielerwedstrijd (!). Het is in feite pas met de opkomst van Thierry Boutsen dat men hier ten lande de Formule 1 echt ontdekt heeft, waarbij de RTBF van in het begin het voortouw nam. Pas toen Boutsen echt aansprekende resultaten begon te behalen, draaide ook de BRT bij.

F2003-GA

Ik weet nog perfect welke GP ik als eerste heb gezien, daar niemand deze kan vergeten. Imola '94..  :cry:
Vanaf toen, zo goed als elke race.. (Eurosport, Ka2, VRT, La2,..)