Verslag Hockenheim 2003.

Gestart door Schumivill, 05 augustus 2003 - 13:47:17

« vorige - volgende »

Schumivill

Hockenheim,5u rijden,het viel enorm mee eerlijk gezegd,voor ik het wist stonden we ter plaatse!!
Na 4 keer spa,ge kent et al vanbuiten,nu dus een wirwar van straatjes die u kompleet onbekend zijn,eerste opgave op donderdagmiddag was eerst dus een camping zoeken,die we onmiddellijk vonden,je kan er niet naast kijken eigenlijk,het was een vliegveld voor zweefvliegers,enorm groot,en ik verzeker jullie,het stond vol tegen zaterdag!We betaalden 30€ p.p. aan de ingang voor gans et weekend,tot de maandag dus.
Tweede opgave,waar ligt hier in godsnaam dat circuit  :? .
Na een uur of drie hadden we eindelijk de ingang gevonden waar we moesten zijn  :lol: .
Vrijdag,man wat een hitte!Maar we hadden ons een fantastisch plaatsje gevonden aan de spitskhere,de haarspeld dus,waar een dranktent stond,handig voor drank en vooral wat schaduw!
Intussen wisten we ook al dat slapen zonder oordopjes op de kamping gekkewerk zou worden,rond 5.30u in de morgen stopte de muziek eindelijk.
Kwa sfeer was het enorm beter dan in Spa,volgens mij toch,alléén één opmerkingover het circuit.
Super modern en veilig wil ook zeggen nen dubbele rij hekken,dus voor goeie foto's niet echt geschikt.
Voordeel,het is veel kleiner en zie je ze dus wel veel meer passeren.
We hebben een leuke race gezien,lekker veel gezweet,en daarna gingen we es het motodrom opzoeken,vaste waarde altijd bij ons,ik wil op dat asfalt gaan lopen!! We beklommen de duurste tribune,die zilveren aan de start-finisch,zitje 470€! Man wat een fantastisch zicht,je ziet gans et motodrom,ik stond effe zonder adem te kijken,mooi was dat,ma voor 470€ mag da wel zeker  :lol: ,daarna naar beneden het circuit op,om aan de boxen te gaan kijken,en effe naar de plaats waar kimi crashte te gaan,waar mensen "geobsedeerd" kleine stukje verf aan et oprapen waren :).
Wat me ook opviel was dat de fankraampjes enorm veel goedkoper waren dan in Spa, 15€ voor nen t-schirt bv.  :shock: .
Dus het was een enorm leuk weekend!! Volgend jaar word het terug spa denk ik,al zit Hockenheim er ook in,want het was top!! Wie echter nog op zoek wil gaan naar de lange rechte stukken is eraan voor de moeite,allemaal uitgebroken en beplant met nieuwe boompjes.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18