Who's the best??

Gestart door Mikacouli, 04 augustus 2003 - 20:02:57

« vorige - volgende »

Wie is de betere van de 2?

Trulli
16 (45.7%)
Alonso
19 (54.3%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 04 augustus 2003 - 20:02:57

Kedu

Citaat van: ericAls ik mij niet vergis loopt Trulli zijn contract af op het einde van 2004

En dan gaat hij naar Ferrari , als MS stopt .(dromen he :wink: )

masta

Citaat van: Roeluhum, u vergeet ene kimi Raikkonen volgens mijn bescheiden mening, vergeet niet dat Mclaren echt niet met een sterke wagen rijdt hoor, de renault komt erg dicht in de buurt.
Neen, die had ik in overweging genomen toen ik schreef dat ik enkel FA bij machte zie om MS' palmares scherper te stellen tegen 2015.

Ik heb Alonso in 2000 op Spa zien winnen in F3000. hij had nog niet op Spa gereden. Pole, en op zaterdag viel het met bakken uit de lucht, er stond enkele centimeter staand water. Wagens gingen constant van de baan. Op een moment had Alonso ruim 30s voorsprong.

F3000 - Spa-Francorchamps 2000
1  7   Fernando Alonso    30  1h08m04.964  
2  8   Marc Goossens    30  1h08m19.565  
3  3   Nicolas Minassian    30  1h08m20.300  
4  4   David Saelens    30  1h08m27.135  
5  18   Justin Wilson    30  1h08m32.932  
6  2   Tomas Enge    30  1h08m43.418  
7  15   Ricardo Mauricio    30  1h08m43.714  
8  26   Christijan Albers    30  1h08m49.512  
9  6   Bruno Junqueira    30  1h08m52.906  
10  16   Enrique Bernoldi    30  1h08m54.761  
11  9   André Couto    30  1h09m00.502  
12  30   Jamie Davies    30  1h09m01.687  
13  11   Andrea Piccini    30  1h09m02.568  
14  19   Soheil Ayari    30  1h09m06.817  
15  22   Kristian Kolby    30  1h09m24.917  
16  25   Mark Webber    30  1h09m28.465

Gilles lives forever

Allebei supergoede rijders. Renault heeft de beste line-up van de grid  :) Als ik moet kiezen ga ik toch voor Jarno  :wink:

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

Jasper

Citaat van: masta
Citaat van: Roeluhum, u vergeet ene kimi Raikkonen volgens mijn bescheiden mening, vergeet niet dat Mclaren echt niet met een sterke wagen rijdt hoor, de renault komt erg dicht in de buurt.
Neen, die had ik in overweging genomen toen ik schreef dat ik enkel FA bij machte zie om MS' palmares scherper te stellen tegen 2015.

Ik heb Alonso in 2000 op Spa zien winnen in F3000. hij had nog niet op Spa gereden. Pole, en op zaterdag viel het met bakken uit de lucht, er stond enkele centimeter staand water. Wagens gingen constant van de baan. Op een moment had Alonso ruim 30s voorsprong.

F3000 - Spa-Francorchamps 2000
1  7   Fernando Alonso    30  1h08m04.964  
2  8   Marc Goossens    30  1h08m19.565  
3  3   Nicolas Minassian    30  1h08m20.300  
4  4   David Saelens    30  1h08m27.135  
5  18   Justin Wilson    30  1h08m32.932  
6  2   Tomas Enge    30  1h08m43.418  
7  15   Ricardo Mauricio    30  1h08m43.714  
8  26   Christijan Albers    30  1h08m49.512  
9  6   Bruno Junqueira    30  1h08m52.906  
10  16   Enrique Bernoldi    30  1h08m54.761  
11  9   André Couto    30  1h09m00.502  
12  30   Jamie Davies    30  1h09m01.687  
13  11   Andrea Piccini    30  1h09m02.568  
14  19   Soheil Ayari    30  1h09m06.817  
15  22   Kristian Kolby    30  1h09m24.917  
16  25   Mark Webber    30  1h09m28.465
Goede logica!

"Alonso heb ik zien winnen dus die is beter, Kimi heb ik nog niet in het echt zien winnen dus die moet dat nog maar eens bewijzen." :roll:

masta

ik wilde inderdaad gewoon iets illustreren adhv een voorbeeld, niets bewijzen. Ik vind Alonso nu al bijna beter dan Trulli, snel is hij ook, maar ik zou ook een aantal redenen kunnen bedenken waarom Trulli de betere is, en in sommige opzichten is Trulli echt nog wel de betere van de twee.
Toch heeft Alonso al heel wat potentieel getoond, en hij lijkt gedreven en bereid om zijn potentieel te ontwikkelen de komende jaren. Ik zie hem in staat om een echte Prost, Lauda, Schumacher of Stewart te worden.

Jasper

Jazeker, maar dat denk ik ook van Kimi. Zo kortweg zeggen dat Kimi geen kans maakt om dat te doen vind ik nogal raar. :?

Mark Webber gaat ook nog meedoen voor de wereldtitel maar hem zie ik eerder een tweede Coulthard worden. En Alonso eerder het type van Senna, wat niet wil zeggen dat hij even goed zal zijn!

De beste allertijden is moeilijk te verslagen he :lol:

masta

Citaat van: JasperJazeker, maar dat denk ik ook van Kimi. Zo kortweg zeggen dat Kimi geen kans maakt om dat te doen vind ik nogal raar. :?
Ik zie Kimi echt wel één of meerdere titels pakken, maar aan de records van MS komt hij niet.

Citaat van: JasperMark Webber gaat ook nog meedoen voor de wereldtitel maar hem zie ik eerder een tweede Coulthard worden.
idem

Citaat van: JasperEn Alonso eerder het type van Senna, wat niet wil zeggen dat hij even goed zal zijn! De beste allertijden is moeilijk te verslagen he :lol:
Senna? De beste ooit? De snelste ooit zul je bedoelen!

Alonso is helemaal niet een passionele en instinctdriven gevoelsmens zoals Senna. Dat is eerder een rationeel koude Prost of Lauda.

F1-Fan 4-ever

Citaat van: masta
Citaat van: JasperJazeker, maar dat denk ik ook van Kimi. Zo kortweg zeggen dat Kimi geen kans maakt om dat te doen vind ik nogal raar. :?
Ik zie Kimi echt wel één of meerdere titels pakken, maar aan de records van MS komt hij niet.
Mah joeng, Kimi gaat nog geen twintig races winnen in zijn carrière, hij werd het nieuwe wonderkind genoemd, de nieuwe senna/Schumacher. Als ik mij goed herinner weet ik dat hij nog maar 1 race heeft gewonnen dit jaar en begin weer niet te zeveren over als dit en als dat. Zo kan ik ook beginnen: Als de barge boards van michael niet wegvlogen, als zijn auto niet in de fik stond, als zijn band niet lek was, als hij niet uitgleed in Brazilië, als hij in de een of andere race een fout niet had gemaakt dan had hij allang wereldkampioen geweest. Die 'als' dingen zijn dikke zever, het is zoals het is.



Citaat van: JasperMark Webber gaat ook nog meedoen voor de wereldtitel maar hem zie ik eerder een tweede Coulthard worden.
Citaat van: mastaidem
Dat is inderdaad ook een mening, maar mijn mening (voor wat ze waart is) is dat ik denk dat hij mss toch een goede piloot zal worden (is hij nu al wel, maar ik bedoel eigenlijk een heel goede piloot)

Citaat van: JasperEn Alonso eerder het type van Senna, wat niet wil zeggen dat hij even goed zal zijn! De beste allertijden is moeilijk te verslagen he :lol:
Citaat van: mastaSenna? De beste ooit? De snelste ooit zul je bedoelen!
Senna de beste en snelste ooit zijn meningen geen feiten. Als je de cijfers nakijkt dan merk je dat Fangio en Schumacher de beste ooit zijn. Ok als senna niet gecrasht was dan had hij mss beter gedaan maar zo is het dus niet!

Mikacouli

Citaat van: F1-Fan 4-ever
Citaat van: masta
Citaat van: JasperJazeker, maar dat denk ik ook van Kimi. Zo kortweg zeggen dat Kimi geen kans maakt om dat te doen vind ik nogal raar. :?
Ik zie Kimi echt wel één of meerdere titels pakken, maar aan de records van MS komt hij niet.
Mah joeng, Kimi gaat nog geen twintig races winnen in zijn carrière, hij werd het nieuwe wonderkind genoemd, de nieuwe senna/Schumacher. Als ik mij goed herinner weet ik dat hij nog maar 1 race heeft gewonnen dit jaar en begin weer niet te zeveren over als dit en als dat. Zo kan ik ook beginnen: Als de barge boards van michael niet wegvlogen, als zijn auto niet in de fik stond, als zijn band niet lek was, als hij niet uitgleed in Brazilië, als hij in de een of andere race een fout niet had gemaakt dan had hij allang wereldkampioen geweest. Die 'als' dingen zijn dikke zever, het is zoals het is.



Citaat van: JasperMark Webber gaat ook nog meedoen voor de wereldtitel maar hem zie ik eerder een tweede Coulthard worden.
Citaat van: mastaidem
Dat is inderdaad ook een mening, maar mijn mening (voor wat ze waart is) is dat ik denk dat hij mss toch een goede piloot zal worden (is hij nu al wel, maar ik bedoel eigenlijk een heel goede piloot)

Citaat van: JasperEn Alonso eerder het type van Senna, wat niet wil zeggen dat hij even goed zal zijn! De beste allertijden is moeilijk te verslagen he :lol:
Citaat van: mastaSenna? De beste ooit? De snelste ooit zul je bedoelen!
Senna de beste en snelste ooit zijn meningen geen feiten. Als je de cijfers nakijkt dan merk je dat Fangio en Schumacher de beste ooit zijn. Ok als senna niet gecrasht was dan had hij mss beter gedaan maar zo is het dus niet!

Grote kleppen op? :roll:

unknown

Citaat van: masta
Citaat van: JasperMark Webber gaat ook nog meedoen voor de wereldtitel maar hem zie ik eerder een tweede Coulthard worden.
idem
Ik zie Webber wel WK worden, maar nie meer dan ene keer.

Gilles lives forever

Wie eraan twijfelt dat Senna de snelste ooit (ik zeg niet de beste ooit) is/was, is gewoon dom :wink:  

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

F1-Fan 4-ever

Wie zegt de snelste ooit, gewoon omdat hij een goeie auto had en een goeie piloot was, dan kan je ook zeggen op basis van vorig jaar da Michael de snelste ooit is. Wat iedereen zegt over senna is een mening geen feit, ge hebt uw mening daarover en ik de mijne, ik respecteer uw mening maar ge moet mij niet voor dom uitmaken of ik zal is beginnen maar ik blijf beschaafd voor de vrede op het forum!

Gilles lives forever

Als je met een toleman (een tank dus) in de stromende regen op monaco in je 1e F1-seizoen 5 sec sneller bent als iedereen, ben je dan niet de snelste allertijden?? Is slechts een voorbeeld he  :wink: Schumi kan een wagen goed afstellen en een team rondom hem bouwen, maar op pure snelheid is hij enkel in zen dromen sneller als Senna...

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

masta

Citaat van: Gilles lives foreverAls je met een toleman (een tank dus) in de stromende regen op monaco in je 1e F1-seizoen 5 sec sneller bent als iedereen, ben je dan niet de snelste allertijden??
Neen, dat is een misverstand, gedurende enkele ronden was hij 5s sneller dan Prost. Tot op het moment dat Nigel Mansell uit de race was, reed Mansell van iedereen weg. Nigel gleed de muur in, en zo kwam Prost aan de leiding, en Senna was naar het einde van de race inderdaad 5s sneller dan Prost.

Mischael Schumacher was op Barcelona 1996 7s sneller dan wie ook. Toen hij eenmaal aan kop lag, verlaagde hij het tempo tot 3s a 5s per ronde. Op Spa  1997 reed hij aan 5s per ronde weg van de concurrentie.

Citaat van: Gilles lives foreverWie eraan twijfelt dat Senna de snelste ooit (ik zeg niet de beste ooit) is/was, is gewoon dom :wink:  
greets Gilles
euh,... Tazio Nuvolari, Jim Clark, Francois Cevert, Ronnie Peterson?

F1-Fan 4-ever

Citaat van: Gilles lives foreverAls je met een toleman (een tank dus) in de stromende regen op monaco in je 1e F1-seizoen 5 sec sneller bent als iedereen, ben je dan niet de snelste allertijden?? Is slechts een voorbeeld he  :wink: Schumi kan een wagen goed afstellen en een team rondom hem bouwen, maar op pure snelheid is hij enkel in zen dromen sneller als Senna...

greets Gilles
Voor da ge antwoord, zorgt dan dat uw argument klopt. Als ik mij goed herinner reed er toen iemand anders aan kop en crashte toen en op een bepaald moment reede senna wel een paar seconden rapper dan de concurentie, maar Michael ook soms. Volgende reden waarom senna sneller zou zijn???