Avondraces ??

Gestart door IVY440, 04 augustus 2003 - 19:43:44

« vorige - volgende »

Goed idee ??

Ja
17 (81%)
Nee
4 (19%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 04 augustus 2003 - 19:44:41

eppie

Citaat van: mikacouli
Citaat van: eppieEr is niemand die nee stemt.Ik heb dus ook ja gestemd maar hem onlangs ergens gelezen dat dit totaal geen nut zou hebben omdat ze de formule1-wagens moeilijk koplampen kunnen geven en een baan zou zo hard verlicht moeten zijn dat het totaal geen nut meer heeft snachts te rijden.Maar een nachtrace in Monaco bij de vele lichtjes van alle hotels zou ik wel zien zitten.
Nog nooit naar de cart gekeken??Daar rijdens ze ook races in het donger.Dan zijn er gewoon 'straatlichten'.
Tuurlijk kijk ik naar de "Bridgestone presents the champcar worldseries powered by Ford"(Is de officiele en vreselijk ridicule naam,maja ze zitten daar in geldnood nu dat de IRL en CART zijn gescheiden),'k ben zelfs gaan kijken toen ze in Brands Hatch kwamen.Alhoewel er niet veel aan te zien was heb ik een zeer goed weekend beleeft maar da was vooral dankzij de BTCC(Chilton die bij het uitkomen van Paddock uitbreekt,gas blijft geven en dan tegen 120MPH frontaal op de muur rijdt).BTCC is de beste (auto)sport om naar te kijken,hoewel het kampioenschap al lang(volgend jaar zal Honda meestrijden om de overwinning) gereden is wordt er elke race kijhard gebikkelt om elke plaats en verwisselen liters verf van wagen (wat in de formule 1 niet kan).In de BTCC hielden ze vroeger ook een nachtrace op silverstone,twas altijd pikkedonker en enkel de koplampen als verlichting.Was dus even reclame voor de BTCC maar ik kijk dus ook CART,er was onlangs nog een race in cleveland geloof ik die in de nacht was,in milwaukee(of hoe schrijf je dat) hebben ze ook een nachtrace gahod.In de Nascar rijden ze meer dan 1 race in de nacht,in Daytona,in Richmond en één die niet meetelt voor het kampioenschap in Charlotte.In IRL rijden ze ook een nachtrace maar ik weet niet waar,texas denk ik.Waarom vraag je dat eigenlijk.

SDG

Hangt er vanaf of een Formule 1-circuit, dat zowiezo tamelijk anders is van opvatting, even goed te verlichten is als een IRL-of NASCAR-circuit, dat toch eerder een soort van 'stadionkarakter' heeft?

Lender

yep, da zie ik absoluut zitten, dan wordt het wss nog wat cooler. Maar ik heb wel perongeluk op nee geklikt. :oops:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

eppie

Citaat van: SDGHangt er vanaf of een Formule 1-circuit, dat zowiezo tamelijk anders is van opvatting, even goed te verlichten is als een IRL-of NASCAR-circuit, dat toch eerder een soort van 'stadionkarakter' heeft?


CART was op een oud vliegveld.Dan doen we de F1-race snachts in indy.