wat denken jullie?

Gestart door bogie, 03 augustus 2003 - 19:16:41

« vorige - volgende »

wie wordt kampioen

juan pablo montoya
17 (40.5%)
ralf schumacher
5 (11.9%)
michael schumacher
13 (31%)
kimi raikkonen
6 (14.3%)
rubens barrichello
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 37

Poll gesloten: 03 augustus 2003 - 19:16:41

eppie

Citaat van: ivy440Nog maar eens:  

Uiteindelijk is het een nutteloze discussie tussen pro en contra.
McLaren fans vs Ferrari fans. Hier komen we nooit uit
Ik ben ook geen Mclaren fan,ik kom nog het dichtst bij een Toyota-fan(heeft ook zijn redenen).Hetgeen waarom ik soms mijn gal spuw over Schumacher en Ferrari is omdat sommige mensen Schumacher als een God beschouwen die niets verkeert doet en ik erger mij aan al dat klein grut dat zo zeggen ze zelf fan zijn van MS(terwijl zij eigenlijk gewoon fan zijn van degene die wint) omdat hij altijd wint maar van alles daar rond weten ze niets.Net zoals mijn zus die mij gek verklaarde als ik naar de F1 keek."Schumacher wint toch" gaat het elke keer,heb ik vorig jaar telkens weer met veel spijt moeten ja-knikken,maar gelukkig heb ik dit jaar met evenveel plezier kunnen mededelen dat hij niet had gewonnen.Niet tegenstaande is Schumacher een zeer groot racer.Een van de beste (ooit) maar niet met kop en schouders dé beste zoals FF het zo mooi kon zeggen.

tazpas

Citaat van: eppie
Citaat van: ivy440Nog maar eens:  

Uiteindelijk is het een nutteloze discussie tussen pro en contra.
McLaren fans vs Ferrari fans. Hier komen we nooit uit
Ik ben ook geen Mclaren fan,ik kom nog het dichtst bij een Toyota-fan(heeft ook zijn redenen).Hetgeen waarom ik soms mijn gal spuw over Schumacher en Ferrari is omdat sommige mensen Schumacher als een God beschouwen die niets verkeert doet en ik erger mij aan al dat klein grut dat zo zeggen ze zelf fan zijn van MS(terwijl zij eigenlijk gewoon fan zijn van degene die wint) omdat hij altijd wint maar van alles daar rond weten ze niets.Net zoals mijn zus die mij gek verklaarde als ik naar de F1 keek."Schumacher wint toch" gaat het elke keer,heb ik vorig jaar telkens weer met veel spijt moeten ja-knikken,maar gelukkig heb ik dit jaar met evenveel plezier kunnen mededelen dat hij niet had gewonnen.Niet tegenstaande is Schumacher een zeer groot racer.Een van de beste (ooit) maar niet met kop en schouders dé beste zoals FF het zo mooi kon zeggen.

T zijn inderdaad zinloze discussies...niemand kan hier iemand van gedacht doen veranderen! Maar dat hoeft niet, nu weet iedereen hoe jij er over denkt...of dat interssant is laat ik in het midden maar ze weten het tenminste als ze dit gelezen hebben.

Doefie

Citaat van: eppieIk ben ook geen Mclaren fan,ik kom nog het dichtst bij een Toyota-fan(heeft ook zijn redenen).Hetgeen waarom ik soms mijn gal spuw over Schumacher en Ferrari is omdat sommige mensen Schumacher als een God beschouwen die niets verkeert doet en ik erger mij aan al dat klein grut dat zo zeggen ze zelf fan zijn van MS(terwijl zij eigenlijk gewoon fan zijn van degene die wint) omdat hij altijd wint maar van alles daar rond weten ze niets.Net zoals mijn zus die mij gek verklaarde als ik naar de F1 keek."Schumacher wint toch" gaat het elke keer,heb ik vorig jaar telkens weer met veel spijt moeten ja-knikken,maar gelukkig heb ik dit jaar met evenveel plezier kunnen mededelen dat hij niet had gewonnen.Niet tegenstaande is Schumacher een zeer groot racer.Een van de beste (ooit) maar niet met kop en schouders dé beste zoals FF het zo mooi kon zeggen.

Ik geef je volledig gelijk, Eppie.

Ik heb gewoon mijn mening gepost, anderen deden dat ook en daarvan kan een discussie komen. Is al dikwijls gebeurt en zal nog wel gebeuren, maar gewoon een beetje oplette wat je post en dat maakt het al een heel stuk minder.

Roel

wel leuk om alles hier te lezen,best wel grappig...

wat ik leerde uit de discussies op dit forum:

1: meningen verschillen
2: mensen zijn standvastig
3: feiten en meningen worden door elkaar gehaald
4: het eindigt in een puinhoop met heel veel 'slijkgegooi'
5: niemand wint, want een MENING BLIJFT EEN MENING!!!!

CONCLUSIE: geef je mening, reageer een of twee keer, is er geen oplossing, laat het varen en geniet gewoon van de f1 zoals hij nu is, zonder "wat als'en" en "stel dat'en"...
zo zou ik het doen, want weinig mensen hebben tijd te veel

als dit gene preek is die kan tellen  :wink:
greeeeeeeetz
God save Mclaren

eppie

Citaat van: RoelCONCLUSIE: geef je mening, reageer een of twee keer, is er geen oplossing, laat het varen en geniet gewoon van de f1 zoals hij nu is, zonder "wat als'en" en "stel dat'en"...
Wat is daar het plezier aan?Als iedereen zijn mening geeft en niet mag discussieren wordt het hier ne saaien boel.Je komt hier toch om te discussieren en niet alleen om je mening te geven,er geeft trouwens niemand om mijn mening.De meningen van een ander zijn toch zo voorspelbaar,als het een Ferrari-fan is dan is MS een god en heeft hij altijd gelijk,bij een Mclaren-fan heeft MS nooit gelijk en alles wat een grijs T-shirt draagt wel.Laat de mensen ruziemaken als ze dat willen zolang ze niet schellen is dat toch allemaal OK.En ik zou wel willen genieten van de F1 maar de laatste jaren is er niet veel meer aan,het is dit jaar beter maar het kan nog vele beter.Als je wil genieten van autosport moet je niet meer naar de F1 kijken,BTTC,DTM,NASCAR,...das toch allemaal vele mooier om te kijken.

masta

Schitterende post Roel!

De essentie van een forum is inderdaad, zoals Roel aanhaalt, niet je gelijk halen, maar wel het lezen wat anderen aan ZINNIGE EN RELEVANTE context, feiten, anecdotes, weetjes, inzichten, analyses, ideeen en argumentatie allerhande weten te formuleren.

Inzichten en ideeen van anderen hoef je niet noodzakelijk te waarderen of respecteren, maar gebruikers van dit forum zoullen wel ten allen tijde respect voor iedere mening en poster moeten kunnen opbrengen.

Iedere gedachte is authentiek en waardevol wanneer ze gefundeerd en beredeneerd is.

Het getuigd alleen van onmacht wanneer posters zich laten verleiden tot een scheldpartij.

masta


Jasper

Dit forum is voor mij voor twee dingen gemaakt: leren en lachen.
Leren over F1, lachen in Andere Onderwerpen :lol: ;)

Je moet elkaars mening wel zeker respecteren. Je kan zeggen dat het helemaal niet waar is door feiten of door jouw mening. Maar door de mening af te breken kom je zeker niet verder.

En dat is het punt waar iedereen moeite mee heeft. En volgens mij zit dat in het karakter van het wezen genaamd 'mens'.

Ferrari 2010

Citaat van: JasperDit forum is voor mij voor twee dingen gemaakt: leren en lachen.
Leren over F1, lachen in Andere Onderwerpen :lol: ;)
daar ben ik het helemaal mee eens. Vooral met dat raar nieuws kan ik soms wat aflachen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Ik denk eerlijk gezegd als DC en Mclaren fan dat Michael zijn zesde titel gaat binnenhalen. Ferrari is nu eenmaal de betrouwbaarste wagen van het veld, Michael rijdt altijd constant en pakt altijd wel punten, Bridgestone gaat er alles aan doen om de achterstand op Michelin in te lopen de komende races. Mclaren heeft momenteel de traagste wagen van de drie en is soms niet betrouwbaar ( opgaves van Kimi in Europa, David in Canada en Maleisië ), dus zie ik Kimi pas volgend jaar de titel pakken. Williams is de snelste wagen van de drie momenteel, maar is af en toe ook wel eens kwetsbaar wat de mechaniek betreft. Montoya laat af en toe ook wel eens een steekje vallen, al is de laatste races wel gebleken dat zowel Mclaren als Williams over een betrouwbare wagen beschikken, en dat Montoya in grote vorm zit.
Dus mijn prognose :
M. Schumacher
J.P. Montoya
K. Raikkonen

ddr

Michael Schumacher wint zijn zesde zege, Montoya tweede en een spannende eindstrijd voor plaats 3 tussen Barrichello, Ralf en Raïkonnen.  Michael Schumacher zal de laatste races domineren en laten zien waarom hij 5 maal wereldkampioen is. Misschien zal er op een of twee races na nog een addertje onder het gras zijn,  maar hij zal zeker nog twee zeges halen, en de andere twee races zal hij heel kort eindigen.
Ja, Barrichello die zal terug het slaafje moeten worden van schumi,  maar ja voor wat hoort wat. Geen zege meer voor barrichello, alleen maar slaven werk, desnoods op de scherp van de snee, schumi moet en zal de zege pakken, Sorry hoor Rubens, ze zullen je niet sparen.

BMW-Williams, zal nog een paar technische problemen kennen denk ik,  let erop ze hebben een paar races serieus geblunderd.
Barrichello is the best

Jasper

JPM wint voor Michael en Ralf...

Sorry ddr, maar 'voor wat hoort wat'? Ik bedoel: wat heeft RB gekregen dat MS niet gekregen heeft?

ddr

Citaat van: JasperJPM wint voor Michael en Ralf...

Sorry ddr, maar 'voor wat hoort wat'? Ik bedoel: wat heeft RB gekregen dat MS niet gekregen heeft?

Logisch toch,   een plaatsje bij Ferrari, in zijn contract zal wel ergens staan dat de teambelangen voor gaan. En wat zijn de teambelangen,  Michael Schumacher als piloot en Ferrari als constructeur,  En Rubbinio op de schroothoop. Die jongen had nochtans potentieel. Maar ik vrees dat hij toch niet zo lang meer aan de top zal meegaan,  want het jonge geschut komt eraan,  (Alonso...)
Barrichello is the best

Rippie

Denk dat Schumi toch weer aan het langste eind zal trekken. Denk dat hij sterk zal zijn op de Hungaroring en op Suzuka. En aangezien hij al voor staat in het WK hoeft hij op Monza en Indianapolis alleen de schade beperkt te houden. En uit het verleden blijkt dat Schumi ook meestal het geluk aan zijn zijde heeft. Vrees dat ie dus op zijn 6e wereldtitel afstevend.
Persoonlijk zie ik liever Montoya kampioen worden. Dat is zeker nog niet onmogelijk, maar hij moet wel proberen zijn hoofd er bij te houden, één foutje kan hem nu het kampioenschap kosten. Het beloofd in ieder geval een spannend slot te worden dit seizoen!  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst