wat denken jullie?

Gestart door bogie, 03 augustus 2003 - 19:16:41

« vorige - volgende »

wie wordt kampioen

juan pablo montoya
17 (40.5%)
ralf schumacher
5 (11.9%)
michael schumacher
13 (31%)
kimi raikkonen
6 (14.3%)
rubens barrichello
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 37

Poll gesloten: 03 augustus 2003 - 19:16:41

bogie

wie wordt wereldkampioen 2003?
montoya is op dreef dat is duidelijk
ralf ook dankzij de williams, maar durft hij de acties aan om in te halen
schumy: het beste is er vanaf denk ik na al die jaren, maar is nog steeds een serieuze bedreiger, mits bridgestone beter wordt
kimi: maakt nog veel fouten, maar heeft ook getoond dat hij het aankan
rubens kan het wel, maar mag hij?
1 man -> Montoya

sledge

Ik mis de " Ik weet het niet" optie  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Schumi nr1

Ik vind het veel te vroeg om hier een uitspraak over te doen, alles is nog mogelijk, er liggen nog tal van mogelijkheden open. Maar ik denk dat iemand in een williams het meeste kans maakt, Ferrari zal in ieder geval hard mogen vechten voor de positie van WK.

bogie

Citaat van: sledgeIk mis de " Ik weet het niet" optie  :wink:

opzettelijk :wink:  er zouden teveel fans kiezen daarvoor  :)
1 man -> Montoya

F2003-GA

"het beste is eraf na al die jaren"? Een zeer gewaagde uitspraak, temeer na wat hij vorig seizoen liet zien..
Schumacher (M) remains 1st till the end..

eppie

Ik denk JPM want hij heeft de beste auto op dit moment.RB en RS staan allebei al te ver achter en MS heeft problemen met de banden.Het niet invoeren van de nieuwe Mclaren zal kimi de das omdoen.JPM gaat nog winnen (of zeker tweede worden) in monza en in indy,de Ferrari's gaan het niet goed doen in Hongarij,zo heb ik al voorspeld in een ander topic maar Schumi wint nog wel in Suzuka maar de dat zal niet genoeg zijn en JPM wordt wereldkampioen.HOERAY,Ferrari's reign of terror is over!!!Ahum,ik bedoel : ik ben blij voor Montoya.

bogie

Citaat van: F2003-GA"het beste is eraf na al die jaren"? Een zeer gewaagde uitspraak, temeer na wat hij vorig seizoen liet zien..
Schumacher (M) remains 1st till the end..

als je kijkt naar de jaren ervoor en naar dit jaar durf ik dit zeggen ja, hij heeft wel problemen met de "slecht" bridgestones, maar hij heeft dit jaar al vaker fouten gemaakt dan in z'n hele carriere samen
1 man -> Montoya

IVY440

Citaat van: bogie
Citaat van: F2003-GA"het beste is eraf na al die jaren"? Een zeer gewaagde uitspraak, temeer na wat hij vorig seizoen liet zien..
Schumacher (M) remains 1st till the end..

als je kijkt naar de jaren ervoor en naar dit jaar durf ik dit zeggen ja, hij heeft wel problemen met de "slecht" bridgestones, maar hij heeft dit jaar al vaker fouten gemaakt dan in z'n hele carriere samen

Zo ja, welke fouten (buiten Australië en Brazilië).
Schumacher blijft de beste. Het zal niet makkelijk zijn, maar ik verwacht toch hem terug bovenaan.

bogie

Citaat van: IVY440
Citaat van: bogie
Citaat van: F2003-GA"het beste is eraf na al die jaren"? Een zeer gewaagde uitspraak, temeer na wat hij vorig seizoen liet zien..
Schumacher (M) remains 1st till the end..

als je kijkt naar de jaren ervoor en naar dit jaar durf ik dit zeggen ja, hij heeft wel problemen met de "slecht" bridgestones, maar hij heeft dit jaar al vaker fouten gemaakt dan in z'n hele carriere samen

Zo ja, welke fouten (buiten Australië en Brazilië).
Schumacher blijft de beste. Het zal niet makkelijk zijn, maar ik verwacht toch hem terug bovenaan.

hij heeft toch al een paar keer foutjes gemaakt dit seizoen, iedereen maakt wel foutjes, maar vroeger zag je dat niet vaak van hem of dit seizoen, ik zeg niet dat hij slecht bezig is é, maar hij is niet meer de schumy van vroeger en van vorig seizoen
1 man -> Montoya

unknown

Op de Hungaroring zullen de williamsen het niet makkelijk hebben. Suzuka ook al nie. Monza normaal wel. Dus zo zeker is het allemaal nog nie.

IVY440

Daarom verwacht ik ook dat MS nog kampioen wordt. Hungarije en Japan zullen voor de Ferrari's worden. Monza niet en Indianapoliss zalt opt randje worden. Toch verwacht ik dat MS na Indy al kampioen is.

tazpas

En ander zal hij wel een Villeneuve actie ondernemen om Montoya eruit te rijden denk ik  8)  8)  8)

dj Peter

Citaat van: bogie...schumy: het beste is er vanaf denk ik na al die jaren...
MS is nog steeds een toppiloot,een wereldkampioen waardig,maar de anderen worden sterker :P

Eric

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: bogie...schumy: het beste is er vanaf denk ik na al die jaren...
MS is nog steeds een toppiloot,een wereldkampioen waardig,maar de anderen worden sterker :P

Ik denk niet dat we Schumi al mogen afschrijven, maar hij heeft het dit seizoen knap lastig...tov verleden jaar.
We moeten er eerlijk in zijn, Schumi is misschien wel de beste die we kunnen vinden in het huidige Formule 1, maar hij heeft te lijden onder de ondermaatse prestaties van de Bridgestones en het is ook een feit dat de F2003-GA niet zo goed is als ze gezegd hebben bij Ferrari.

Schumi

Voor dit seizoen zal het bikkelen worden voor Schumacher. Ik hoop dat tegen maart 2004 de Jappen van Bridgestone ook eens beginnen te werken, anders wordt het tijd voor Ferrari om ook eens aan Michelin te beginnen denken...
La Scuderia Ferrari: orgoglio rosso della Formula una.
KRC Genk: pride and fame