Frentzen

Gestart door Doefie, 29 juli 2003 - 15:35:28

« vorige - volgende »

Is het goed dat hij stopt ?

Ja, zeker. Die is niet meer nodig.
13 (44.8%)
Misschien, maakt eigenlijk geen verschil
12 (41.4%)
Neen,helemaal niet. Hij moet blijven
4 (13.8%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 29 juli 2003 - 15:35:28

Doefie

Wat vinden jullie ?

Ik persoonlijk vind dat hij een goed coureur is, maar dat hij zal stoppen met F1 denk ik wel. Hij rijdt al met geluk mee de laatste 2 seizoenen en ik denk niet dat er een 3de keer zal komen... Spijtig.

Gilles lives forever

Spijtige zaak  :cry: , hij is en blijft een prachtig coureur :wink: Ik hoop dat hij nog ergens een zitje vindt, het liefst bij toyota 8)

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

The Iceman

Vrees dat Heinz Herald op het einde van het seizoen de helm aan de haak hangt. Is ook aan het afbouwen hé. Na zijn twee seizoenen bij Williams ( een team waar hij zich niet echt thuis voelde ), dat superjaar met Jordan in 1999 waar hij echt wel goed presteerde en dan de mindere teams als Arrows, Prost Grand Prix en nu Sauber denk ik dat hij geen aanbiedingen meer zal krijgen om in een competitieve wagen te rijden in 2004. Vond Frentzen toch een goed coureur die vooral in 1999 met de Jordan bewezen heeft dat hij bij de top hoorde.

eppie

Ik vind het niet slecht,zo is er plaats voor nieuw,misschien beter,talent.Waarrom niet zijn zusje die heeft ook het racen in het bloed,zo heb ik gehoord

KVDracer

Ik heb het eerste genomen.Ik zag hem écht graag bezig, maar na zijn Jordan periode is het alleen maar bergaf gegaan. Nog enkele races voor Prost, waar hij wel een mooie kwalificatie hier in België heeft gereden, nog enkele races bij Arrows, waar ze het plezant vonden om hun niet te kwalificeren  :?  en dan nu bij Sauber, die toch echt een minder jaar doormaken. Neen, zijn tijd is geweest, en ik vid dat hij al bij al tevreden mag zijn met wat hij gepresteerd heeft. Maar zou Panis ook weg moeten bij Toyota of niet? Want die heeft ook zijn leeftijd en misschien als Heidfeld vrijkomt  :?:

Doefie

In theorie heeft Panis nog 1 jaar te gaan bij Toyota, hij had een 2-jarig contract. Dan was hij 38 en zou denken aan stoppen. Maar als ik mij niet vergis had Salo (en McNish ?)ook een tweejarig contract...

eppie

Van mij mag Panis er toch mee stoppen,hij heeft zijn verwachtingen bij toyota toch niet vervult.Jacques Villeneuve zou in de zijn gelinkt aan toyota.De japanners vinden dat wel OK maar Ove Anderson ziet dat niet zitten.

Doefie

Citaat van: eppieVan mij mag Panis er toch mee stoppen,hij heeft zijn verwachtingen bij toyota toch niet vervult.Jacques Villeneuve zou in de zijn gelinkt aan toyota.De japanners vinden dat wel OK maar Ove Anderson ziet dat niet zitten.

Da zou plezant zijn. 2 CART-kampioenen bij elkaar in een sterke bolide...

Jasper

De Toyota een sterke bolide? En eppie, vergeet niet hoeveel pech Panis al gehad heeft dit seizoen he...

Ik vind dat Frentzen maar eens moet opstappen. Hij rijdt helemaal anoniem de laatste jaren, hij laat niets meer zien. Alleen een vierde plaats in de kwalificatie bij Prost (had hij bij de formation lap toen geen problemen met de launch control en moest hij toch achteraan starten?)...

The Iceman

Citaat van: DoefieF1In theorie heeft Panis nog 1 jaar te gaan bij Toyota, hij had een 2-jarig contract. Dan was hij 38 en zou denken aan stoppen. Maar als ik mij niet vergis had Salo (en McNish ?)ook een tweejarig contract...
Maar wat stelt een contract voor in F1 ????? Toch helemaal niets.  :D  :D  :D Zou het ook wel zien zitten, Jacques in de Toyota samen met Da Matta, jaren ervaring en een opkomend talent in één team. Zie in Jacques toch nog altijd een winnerstype ( al denken er veel op dit forum er anders over vrees ik ). En geld is voor Toyota toch geen probleem om het torenhoge salaris van de Canadees te betalen !!!

Doefie

Enkel teambaas Ove Andersson ligt dwars  :(  :(

Citaat(al denken er veel op dit forum er anders over vrees ik)

Niet alleen hier op 't forum  :roll:

eppie

Ik denk dat Ove Anderson liever een racer heeft die betrouwbaarder is en snel is maar laatst rijdt.Ik vind JV een zeer spectaculair rijder.Dit seizoen tijdens de vrijdagkwali van Australie heeft hij toen een prachtige ronde neergezet waar het leek dat hij elke bocht er uit zou gaan.Dat was echt On the edge,Prachtig.

Doefie

Da's een perfecte ronde.

Net als Senna zij: "It doesn't matter it is a tenth or a centesimal of time, there is always perfection to be improved."

Flupke

Met alle respect voor JV, ik vind dat hij niet voldoende presteert om zo een salaris te behouden...

Als er over HHF wordt gesproken, is dat om zijn prestatie op de baan (positief of negatief), als er over JV wordt gesproken is dat meestal om zijn grote mond of over het feit dat hij zich liet kloppen door zijn teammaat, zelden over een schitterende race die hij gereden heeft.

Doefie

Citaat van: FlupkeMet alle respect voor JV, ik vind dat hij niet voldoende presteert om zo een salaris te behouden...

Als er over HHF wordt gesproken, is dat om zijn prestatie op de baan (positief of negatief), als er over JV wordt gesproken is dat meestal om zijn grote mond of over het feit dat hij zich liet kloppen door zijn teammaat, zelden over een schitterende race die hij gereden heeft.

:shock:  :roll: