Hockenheim !!

Gestart door The Iceman, 26 juli 2003 - 20:39:24

« vorige - volgende »

Hockenheim, beter of slechter ?????

Het nieuwe circuit is beter !!!
6 (20%)
Het oude circuit was beter !!!
24 (80%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 26 juli 2003 - 20:39:24

The Iceman

Volgende week is het weer zover. De grote prijs van Duitsland die op de "nieuwe" Hockenheimring wordt verreden. Een circuit dat volgens mijn mening geen schim meer is van wat het is geweest. Akoord de live kijker krijgt meer waar voor zijn geld omdat het circuit werd ingekort en er ook wat meer inhaalmogelijkheden werden gecreërd. Geef mij maar het oude tracé met die lange rechte stukken, onderbroken door enkele chicanes. Een echt powercircuit waar topsnelheden van meer dan 350 KM/h werden gehaald. Vraagje aan de forummers, wat vinden jullie van het nieuwe circuit, beter of slechter dan vroeger ?????

DerMika

Als je een poll gebruikt lijkt het mij beter om zelf enkel de keuzemogelijkheden op te geven, en de "omdat..." gedeeltes open te laten. Er kunnen namelijk meerdere redenen zijn waarom je de oude of de nieuwe versie beter vindt...

Ik vond de oude beter qua circuit, en die speciale sfeer "in de bossen". Maar nu, met die "volgcamera" is het beeldmateriaal wel wat spectaculairder.
The Dude abides

Eric

Geef mij maar het oude circuit, mooi hoe de wagens door het bos raasden...

Wutputt

Ik vond het oude ook leuker. Dat had nog iets speciaals, het sprong uit tussen de andere eerder 'gewone' circuits, zoals ook monaco en francorchamps dat hebben.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

The Iceman

Citaat van: DerMikaAls je een poll gebruikt lijkt het mij beter om zelf enkel de keuzemogelijkheden op te geven, en de "omdat..." gedeeltes open te laten. Er kunnen namelijk meerdere redenen zijn waarom je de oude of de nieuwe versie beter vindt...

Ik vond de oude beter qua circuit, en die speciale sfeer "in de bossen". Maar nu, met die "volgcamera" is het beeldmateriaal wel wat spectaculairder.

Je hebt 100% gelijk !!! Poll werd aangepast  :oops:  :oops:  :oops:

Doefie

Nog niemand dat 't huidige circuit beter vind ?

Ik vind het oude circuit beter, omdat je daar echt een gevoel van snelheid dat, recht door de bossen door. Net zoals in Francorchamps of Monza had je echt het gevoel van snel te gaan, door de bomen rondom het circuit.
Nu niet meer.

En de slipstreamgevechten dat je toen had. Kwam je slecht uit de bocht met een andere achter je, dan kon je zeker zijn dat ge u positie verloor. Nu niet meer.

Rippie

Ik vrees dat ook ik voor het oude circuit kies. Het had wel wat, met 350 kmh door de bossen razen en dan vol in de remmen voor de chicanes. Het bos was toch echt karakteristiek voor Hockenheim. Nu is het helaas een doorsnee F1-circuit geworden. Weliswaar zijn er ook nu weer inhaalmogelijkheden, maar het is toch niet hetzelfde.
Gelukkig heb ik nog wat F1 games waarin ik nog altijd met 350 langs de bomen raas.  :wink:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

F1-Fan 4-ever

Mij kan het eigenlijk niets schelen hoe een circuit er uit ziet zolang de race maar fijn is. Dus afwachten tot volgende week zondag.

KVDracer

Ik heb ook maar op het oude circuit gesteld. Ieder jaar keek ik uit naar de race in Duitsland en Italië, voor de lange rechte stukken en zeker tussen de bomen.Nu is het gewoon een F1-circuit zonder karakter.

unknown

Het oude was vele beter, zalig snel door een bos vlammen.

BMW.WilliamsF1 Fan

het oude circuit von ik veel leuker. Die lange rechte stukken en topsnelheden van 350km/h was gewoon zaliig. Maar het nieuwe circuit is er 1 geworden zoals er al zovele zijn :( .