Man van de race (rijders)

Gestart door Mikacouli, 20 juli 2003 - 20:40:16

« vorige - volgende »

Wie is de echte man van de race?

M Schumacher
1 (3.2%)
Raïkkönen
4 (12.9%)
Montoya
4 (12.9%)
Barrichello
17 (54.8%)
Trulli
1 (3.2%)
Coulthard
0 (0%)
Da Matta
3 (9.7%)
iemand anders
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 27

Poll gesloten: 20 juli 2003 - 20:40:16

Mikacouli

Tis simpel he.De man van de race.
Voor mij is het Kimi Raïkkonen.Maar twijfelde met Rubens en David.

Tim C

ben je blind ofzo?
Barrichello heeft prachtige inhaalacties laten zien. Niemand anders heeft een snelle ronde kunnen neerzetten. Om nog maar te zwijgen van hoe het gat tussen hem en die Fin binnen 3 laps na die tweede stop dichtgereden was!

Raikkonen had een goede start, that's ... about ... it!
Je kan fan zijn, maar open dan ook je ogen naar wat echte piloten laten zien...

Eric

Ere wie ere toekomt, Barrichelo was voor mij de man van de race, hij heeft een foutloos parcours gereden en heeft schitterende dingen laten zien...volgens mij de mooiste prestatie dat Rubinho ooit heeft laten zien.

Kimi reed na de safety car een spectaculaire ronde, in één ronde haalde hij drie man in...prachtig, spijtig van de kleine foutjes en zijn schuiver op de olievlek.

Mikacouli

Citaat van: Tim Cben je blind ofzo?
Barrichello heeft prachtige inhaalacties laten zien. Niemand anders heeft een snelle ronde kunnen neerzetten. Om nog maar te zwijgen van hoe het gat tussen hem en die Fin binnen 3 laps na die tweede stop dichtgereden was!

Raikkonen had een goede start, that's ... about ... it!
Je kan fan zijn, maar open dan ook je ogen naar wat echte piloten laten zien...

Maar twijfelde met Rubens Vraag eens af wie er blind is!!!

Rubens heeft mooie dingen laten zien maar Kimi ook.Je moet niet altijd stemmen op degene die wint.Trouwens,tis mijn mening en niemand zal die veranderen.

Tim C

Wat heeft Kimi laten zien op de eerste 10 laps na?

The Iceman

Ben zeker geen Ferrari fan  :D ( maar dat wisten jullie ongetwijfeld al ) maar voor mij is Rubens de man van de race, gisteren een perfecte kwalificatieronde en vandaag agressieve race gereden, knappe inhaalacties en duidelijk laten zien dat hij nog niet afgeschreven is en best zijn mannetje nog kan staan. Ook wel een knappe race van David, die, met wat safetycarperiodes, van een twaalfde stek nog is opgerukt naar een vijfde plaats. Toch een echte racer die David ( 100% ). Jammer dat die kwalificatie over één rondje niet echt zijn ding is anders zou de Schot dit jaar toch al enkele malen op het podium hebben gestaan.  :cry:  :cry:  :cry:

Mikacouli

Citaat van: Tim CWat heeft Kimi laten zien op de eerste 10 laps na?

Zoals Eric zegt , 3 man inhalen in 1 ronde bv.en het moet niet altijd van inhaalacties zijn.Tempo wil ook wat zeggen.Met enkel inhaalacties ben je niet veel!!

The Iceman

Citaat van: MikacouliTis simpel he.De man van de race.
Voor mij is het Kimi Raïkkonen.Maar twijfelde met Rubens en David.

Kimi heeft een goede race gereden en alles uit de 17D gehaald dat erin zat, maar tegen de F2003GA was geen kruit gewassen. Jammer van dat ene foutje anders had een tweede plaats er misschien wel ingezeten en hadden we twee puntjes meer gehad.  Maar ja, de Fin heeft toch weer één puntje goedgemaakt op Herr Schumacher. Tijd voor de nieuwe 18 want de 17D zit aan het einde van zijn potentieel vermoed ik.   :D  :D  :D

Mikacouli

Citaat van: Tim Cben je blind ofzo?
Om nog maar te zwijgen van hoe het gat tussen hem en die  Fin binnen 3 laps na dietweede stop dichtgereden was!


Nog maar eens een bewijs van hoe je over Kimi denkt.

sledge

Toch wel 100% zeker Barrichello, omwille van de bekende redenen.
Tactisch genie van de race van Coulthard. Die had die man gevraagd om na 11 ronden de baan op te komen, waardoor alle strategieen waardeloos zouden worden. Het enige dat hij nog hoefde te doen was ervoor te zorgen dat er een safety car vroeg in de race kwam, waardoor hij vroeg kon pitten zonder veel tijd te verliezen. Daarom had hij zijn hoofdsteun losgemaakt. Alleen jammer dat de Toyota's ook mee binnenkwamen. Zou die spion ook bij McLaren rondlopen mischien  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Rippie

De man van de race was ongetwijfeld Rubens Barrichello. Absoluut de snelste vandaag. Zo had hij meer moeten rijden dit seizoen!
Kimi reed niet slecht, maar maakt onder druk toch foutjes. Hij schoof er twee keer vanaf en verspeelde daardoor een hogere klassering. Zeker niet de man van de race voor mij.
Da Matta daarentegen verdient een grote pluim, met een Toyota aan de leiding rijden en met de top teams meestrijden om punten. Klasse!
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Doefie

Ik kon ni kieze, er zijn vele coureurs die vandaag mooie dinge hebben laten zien. Maar uiteindelijk heb ik voor iemand anders gestemd, omdat er nog ene Button vanop de 20ste plaats naar een 8ste is geracet. Ik ben geen fan van Button en weet ook dat hij veel geluk had, maar veel andere coureurs zullen dat niet doen met die slak.

Verder zou ik ook da Matta, Barrichello en Trulli willen uitroepen. Ze hebben vandaag heel veel laten zien, en bewezen dat ze helemaal niet mogen afgeschreven worden. Net als Barrichello zei in de persconferentie: "I hope that they'll shut up now.". Cristiano da Matta heeft laten zien dat er volgend seizoen met hem en Toyota nog rekening moet gehouden worden.

Aan die ruziemakers (noem niemand specifiek) hier: gaan jullie echt in elke topic beginnen ? Aanvaard een ander zijn mening.

FF

ik stemde voor trulli!
ja het is mijn favoriet, maar hij heeft zijn kas echt leeg gereden vandaag maar krijgt er veel te weinig voor terug.
steek die in een ferrari en...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

™the_master

Een man van de race laat normaal gezien mooi dingen zien;

3 wagens in 1 ronde inhalen is geen kunst, dus daarom ben je zeker de man van de race niet. 2 keer de druk niet aankunnen wanneer je opgejaagd word (door Rubens en Juan). Hij ging nogal wijd uit de bocht.
En wat heeft Kimi nog laten zien? Niets denk ik!

En DC, die wist misschien wat meer vooraan te rijden, en zijn HANS te verliezen, maar anders? Je kan dus duidelijk zien dat Mikacouli een fervente McLaren aanhanger is, en dus ook zijn eigen favorieten verdedigd. Dat mag wel, maar je moet ook bedenken wat je precies schrijft.

Wat Rubens daarentegen toonde was zeer mooi. Hij viel Kimi aan, en haalde hem via de binnenkant, wat heel mooi was. Te bedenken dat Rubens minder grip had op dat vuile stukje baan. Toen reed hij onmiddellijk weg van Kimi... zoals Mikacouli zei: "Tempo". En dan waren er nog inhaalacties, op wie weet ik nu niet zo onmiddellijk. Maar Rubens was duidelijk de beste, en de rijder die het mooiste liet zien.

Dus.. Rubens man van de race

MisterY

Zonder twijfel Barichello. Hij heeft echt een prachtige race gereden, lang geleden dat we dit nog gezien hadden van hem. Hij stond werkelijk zeer scherp vandaag en door zijn overwinning komt hij nog eens uit de schaduw van MS. Vandaag was Barichello duidelijk geen tweede piloot! :wink:

Als McLaren-fan vind ik dat zowel Kimi als David ook goed gereden hebben, Kimi heeft zelfs een puntje goed weten te maken in de WK-stand. Maar Barichello was nu eenmaal de meerdere vandaag.