Welk team gaat de rest van het lopende seizoen domineren?

Gestart door SDG, 17 juli 2003 - 20:18:29

« vorige - volgende »

Welk team gaat de rest van het lopende seizoen domineren?

Ferrari kende slechts tijdelijk een inzakking en gaat de komende races keihard terugslaan
8 (40%)
Williams is nu definitief vertrokken voor een 'cavalier seul'
7 (35%)
McLaren gaat binnenkort tegen alle verwachtingen in de MP4/18 inzetten en iedereen versteld doen staan
5 (25%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 17 juli 2003 - 20:18:29

SDG

Hoe gaan de komende races gekleurd zijn? Rood, blauw/wit of toch grijs?

IVY440

Moeilijke keuze. Ik denk niet dat er 1 team de rest gaat domineren. Het zal allemaal afhangen van Ferrari (en dan vooral van Bridgestone) en van de omstandigheden elke GP apart.

MisterY

Ik denk ook eerder een afwisseling tussen de drie teams met een spannend seizoeneinde.
Wat de McLaren MP4/18 betreft, mochten de resultaten van de MP4/17D dit weekend serieus tegenslaan zou het wel eens kunnen dat ze beginnen met bv. één MP4/18 in te zetten. Maar eerst de resultaten van de GP van dit weekend afwachten.

Mikacouli

Ik denk eerder blauw/wit maar hoop toch op Grijs.

Tim C


The Iceman

Ben ervan overtuigd dat niemand van de grote drie echt zal domineren tot het einde van het seizoen zoals Ferrari vorig jaar. Williams is sterk bezig momenteel, Ferrari en vooral Mclaren zitten in een dipje. Hangt ook af van het circuit en de weersomstandigheden natuurlijk. In Silverstone dit weekend en in Hockenheim zie ik Willams wel domineren, Hongarije is een mickey mouse circuit dus denk ik goed voor de Ferrari's, Monza is supersnel en meestal warm dus voor Williams ( of Mclaren met de nieuwe 18 ). Indy en Suzuka ?????? Gaat afhangen van de prestaties van de nieuwe 18 van Mclaren, anders zie ik het, als DC en Mclaren fan, toch een strijd worden tussen Ferrari en Williams, al hoop ik van niet natuurlijk. Stel je voor Kimi, Michael, Ralf en Juan die strijden in Suzuka voor de wereldtitel, een droomfinale die de F1 wel kan gebruiken !!!!  :D  :D  :D

MisterY

Citaat van: SnekuemStel je voor Kimi, Michael, Ralf en Juan die strijden in Suzuka voor de wereldtitel, een droomfinale die de F1 wel kan gebruiken !!!!  :D  :D  :D

Dit scenario zou ik geweldig vinden! :D

Schumi nr1

Er zullen 3 teams overheersen (Williams, Ferrarie, McLaren), maar ik denk dat Williams in't voordeel zal eindigen ...

We moeten realistisch blijven, Ferrari en McLaren lopen achter op't moment

Eric

Het zal een mengeling worden van de drie teams.
Williams heeft de laatste twee GP´s kunnen overheersen omdat het "rechtdoor" circuits waren, Silverstone is een meer technish circuits en zo zijn er nog enkele.

Ik hoop ook dat Suzuka uitsluitsel zal geven over wie de kampioen zal worden.

Doefie

Laat me zegge Williams domineert, Ferrari domineert en McLaren domineert.

Op 12 oktober gaat de strijd tussen Raikkönen, M.Schumacher en R.Schumacher. Misschien nog Montoya.

DerMika

The Dude abides