silverstone

Gestart door bogie, 09 juli 2003 - 17:34:23

« vorige - volgende »

Silverstone. Blijven of schrappen

blijven
16 (66.7%)
schrappen
8 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 16 juli 2003 - 17:34:23

bogie

silverstone is al jaren een vaste stek op de f1- kalender, moet die gp blijven of niet, zo slecht is die gp toch niet?
1 man -> Montoya

Jasper

Blijven, het is een circuit met traditie, het zijn vaak spannende races met mooie manoeuvres, wisselvallig weer, en ze zijn serieus aan het werken om het circuit nog beter te maken.

Schumi nr1

Citaat van: JasperBlijven, het is een circuit met traditie, het zijn vaak spannende races met mooie manoeuvres, wisselvallig weer, en ze zijn serieus aan het werken om het circuit nog beter te maken.

Vind ik ook, je hebt overschot van gelijk.

Eric

Ik ben het eens met Jasper.

Die oude seniele mannen van de FIA zijn gewoon de beste circuits aan het schrappen...eerst kregen we te horen dat Francorchamps geschrapt is, dan was Spielberg de kop van jut en nu begint het erop te lijken dat Silverstone wel eens de volgende kan zijn...waar gaat dat heen!

Circuits waar treintje rijden een noodzaak is blijven gewoon op de kalender staan, de Hungaroring is het saaiste circuit op de F1 kalender, voor de fans is dit het circuit waar je na 5 minuten in slaap van valt...weg ermee!!!
Dan hebben we nog Monaco, dit circuit is het enige circuit dat met niets in regel is qua veiligheid, inhaalmanoeuvres zul je hier niet zien...het is leuk om naar te kijken vanwege zijn unieke ligging...maar fans willen races zien en geen voorbijrijdende TGV...Monaco mag mijn part ook verdwijnen, al was het maar om echte racecircuits de kans te geven.
Frankrijk is ook niet echt spectaculair te noemen, dat hebben we zelf al mogen ondervinden afgelopen weekend...

Laat het ons anders stellen, weg met die oude seniele imbecielen van de FIA, tijd voor nieuw bloed!!! :x

Jasper

Spa terug. A1-ring terug. Imola weg. Monaco weg.

Dat is hoe ik het zie. Bahrein en China erop, en 18 races per seizoen.

bogie

idd, als je de kalender overloopt kunnen er toch al enkele verdwijnen, imola, hongarije, monaco, zo zijn er mss wel nog enkelen, maar de dag van vandaag telt enkel nog maar het geld dat op tafel gelegd wordt, bv hongarije, daar is bernie enkele jaren geleden uitgeroepen tot ereburger, speelt dat een rol daar, met ons, de f1-fans wordt geen rekening gehouden, enkel het financiële is belangrijk, maar daarmee maak je geen mooie races
1 man -> Montoya

Mikacouli

Citaat van: ericIk ben het eens met Jasper.

Die oude seniele mannen van de FIA zijn gewoon de beste circuits aan het schrappen...eerst kregen we te horen dat Francorchamps geschrapt is, dan was Spielberg de kop van jut en nu begint het erop te lijken dat Silverstone wel eens de volgende kan zijn...waar gaat dat heen!

Circuits waar treintje rijden een noodzaak is blijven gewoon op de kalender staan, de Hungaroring is het saaiste circuit op de F1 kalender, voor de fans is dit het circuit waar je na 5 minuten in slaap van valt...weg ermee!!!
Dan hebben we nog Monaco, dit circuit is het enige circuit dat met niets in regel is qua veiligheid, inhaalmanoeuvres zul je hier niet zien...het is leuk om naar te kijken vanwege zijn unieke ligging...maar fans willen races zien en geen voorbijrijdende TGV...Monaco mag mijn part ook verdwijnen, al was het maar om echte racecircuits de kans te geven.
Frankrijk is ook niet echt spectaculair te noemen, dat hebben we zelf al mogen ondervinden afgelopen weekend...

Laat het ons anders stellen, weg met die oude seniele imbecielen van de FIA, tijd voor nieuw bloed!!! :x

Ja,je ou beginnen denken dat ze het echt menen dat ze uit Europa willen trekken.
Ik wil dat Silverstone blijft,punt uit!!!!Jammer voor de vele konijntjes die op dit circuit hun dood vinden. :?

eppie

Kben het ook helemaal eens met Jasper behalve dat ik vind dat monaco moet blijven en dat hongarije er dan afgaat.

Ferrari 2010

Citaat van: JasperSpa terug. A1-ring terug. Imola weg. Monaco weg.

Dat is hoe ik het zie. Bahrein en China erop, en 18 races per seizoen.
hoe meer races hoe beter, het mogen er van mij zelfs 20 zijn. En als het kan drie wagens per team, dan zal er meer strijd zijn en zullen er niet zo gemakkelijk teamorders gebruikt kunnen worden (de ene een slechte pitstop geven valt niet zo op, maar 2 wel)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Wat ik ervan weet is dat er grote werken moeten gebeuren om het circuit terug up to date te brengen qua bezoekerscomfort.
Schrappen tot je niet meer met je wagen uit de modder moet gesleept worden...

Eric

Citaat van: Tim CWat ik ervan weet is dat er grote werken moeten gebeuren om het circuit terug up to date te brengen qua bezoekerscomfort.
Schrappen tot je niet meer met je wagen uit de modder moet gesleept worden...

Ik dacht dat dat probleem al opgelost was... :?:

Doefie

Ja, maar niet rond het volledige circuit. Op sommige plaatse wel, anderen ni.

Een jaartje of zo eraf, zodat ze asfalt kunnen legge. En naar een ander circuit in Engeland gaan. Ze hebben er nog zovelen (zover ik weet 15 anderen). Snetterton, bv. Of Brands Hatch.

Maar de "Fosters British Grand Prix" zou ik wel behouden. Het is het enige, weliswaar samen met de Italiaanse Grand Prix, dat al elk kampioenschap op de kalender stond (dit seizoen dus de 54ste Grand Prix in de Formule 1).

FF

ik weet niks van de faciliteiten, maar het is nu een goed circuit en de veranderingen in de toekomst zie ik ook wel zitten

houden
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Eric

Citaat van: DoefieF1Ja, maar niet rond het volledige circuit. Op sommige plaatse wel, anderen ni.

Een jaartje of zo eraf, zodat ze asfalt kunnen legge. En naar een ander circuit in Engeland gaan. Ze hebben er nog zovelen (zover ik weet 15 anderen). Snetterton, bv. Of Brands Hatch.

Maar de "Fosters British Grand Prix" zou ik wel behouden. Het is het enige, weliswaar samen met de Italiaanse Grand Prix, dat al elk kampioenschap op de kalender stond (dit seizoen dus de 54ste Grand Prix in de Formule 1).

Gun ze tenminste de tijd, zonder de GP te schrappen, van de opbrengsten kunnen ze geleidelijk aan verandereingen doen.
Ecclestone is gewoon een geldwolf (what´s new), Silverstone brengt hem minder op dan...Hungaroring, of zelfs Francorchamps.
Ik weet niet wie er al het geluk gehad heeft naar de GP van België te zijn geweest, maar de parking daar is allesbehalve goed te noemen.
Iemand die daar aankomt met een wagen die verlaagd is moet heel voorzichtig zijn en hopen dat er geen druppel regen valt, ik spreek van ondervinding, maar ik nam het erbij.

Jasper

@ Iedereen: ja, ik was de Hungaroring vergeten. Dan mag Monaco wel blijven, als de Hungaroring eraf gaat...