DC's toekomst in F1 !!!!

Gestart door The Iceman, 01 juli 2003 - 20:10:29

« vorige - volgende »

Zien we David Coulthard volgend jaar nog in een Mclaren ???

Ja, geen twijfel mogelijk.
15 (46.9%)
Nee, dit is zijn laatste seizoen bij Mclaren en hij zal ergens anders moeten solliciteren.
12 (37.5%)
Nee, dit is zijn laatste seizoen bij Mclaren en hij houdt F1 voor bekeken.
5 (15.6%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 01 juli 2003 - 20:10:29

The Iceman

David Coulthard is "hot" de laatste dagen in de pers, eerst die actie met Alonso en nu heeft de Schot nog een flinke bolwassing gekregen van Martin Whitmarsh die David aanport om beter te kwalificeren. Aangezien het "silly season" bijna op gang komt en David niet aan een te best seizoen bezig is tot nu toe ben ik eens benieuwd of we DC volgend jaar nog in een Mclaren zien rijden. Mijn vraag aan de overige forummers is of DC nog een contract krijgt losgepeuterd voor 2004 bij de jongens uit Woking ???? Zelf blijf ik erbij dat hij nog een jaartje als teamgenoot van Kimi aan de slag kan blijven bij Mclaren en daarna zijn helm aan de haak hangt als er voor 2005 geen contract wordt aangeboden.

IVY440

Hij zal nog wel bij McLaren rijden, maar net zoals dit jaar 2e man zijn achter Raikkonen. Hij zou beter stoppen, maar dat zal hij niet doen.

Mikacouli

Hij blijft zeker nog.Waar zouden ze iemand vinden om hem te vervangen.Ik weet niemand hoor.En nee,ze zullen zeker niet opteren voor Fissichella.Alonso kan niet weg dus iedereen zit vast en denk niet dat ze iemand uit de achterhoede gaan pakken.Tenzij ze zindelijk Würz eens de kans geven.

unknown


Bruno

Ik heb geen keuze gemaakt, alhoewel ik vind dat hij niet echt presteerd naar verhouding met zijn teamgenoten vind ik niet dat hij weg moet.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat de keuze niet bij hem zal liggen.  :cry:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

eppie

De prestaties van DC zijn niet naar behoren dit jaar dus ik denk dat hij mag opstappen en ik denk en hoop dat Wurz mag rijden want ze hebben nu toch een extra testpiloot.Kzou het anderzijds wel raar vinden na al die jaren mclaren zonder DC

phil69

wel,ralf schumacher had het onlangs ook moeilijk en kreeg het ook te horen bij williams ,t'gaat nu toch stukken beter met ralf
t'kan keren dus

denk wel dat dc blijft

MisterY

Ik heb op ja gestemd, gewoon vanwege een bericht op een andere F1-site. Daarin staat dat McLaren het contract van Coulthard met één jaar zou verlengen. Dit zou gebeuren tijdens de GP van Duitsland (Hockenheim).
Ik denk wel dat dit dan ook wel eens de laatste contractverlenging van DC zou kunnen zijn. Tegen 2005 kan McLaren al een andere rijder klaargestoomd hebben die de plaats van DC zal innemen.
Ofwel moet DC NU wakker schieten en zich herpakken, want hij kan beter! Wereldkampioen zal hij misschien niet worden, maar hij kan er wel voor zorgen (samen met Kimi) om McLaren terug naar de hoogste top te brengen!

Schumi nr1

Ik weet niet wat te nemen, 't is een moeilijke keuze, maar 'k denk niet dat we hem volgend jaar niet meer gaan zien. Hij zal blijven rijden, maar waar, God mag het weten.

Kimi

Ik denk dat McLaren Würz eens een kans zal geven, die heeft meer ervaring met de McLaren als rijder dan wie dan ook. Want die rijdt echt veel kilometers op een jaar met die wagen. Of ze houden DC nog een jaartje en kiezen dan voor een jonge coureur.

BugsBunny

DC zal volgend jaar nog in een McLaren te vinden zijn maar zal zijn rol als eeuwige meeloper niet kunnen ontwijken.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Ralfje

Ik heb op ja gestemd, omdat ik hoorde dat hij nog een contract voor 1 jaar bij McLaren krijgt. Daarna denk ik dat het over is met DC in de formule 1.

eppie

Een contract is tegenwoordig niet veel meer waard in de formule 1

Lender

Als hij wil blijven zel hij (naar mijn mening) toch beter moeten presteren. Na zijn overwinning in Australië dacht iedereen dat het het jaar van Coulthard wordt en nu staat hij 26 ptn achter Raikonen en 33 ptn achter Scumi. Ik denk toch dat hij zal blijven, maar Mclaren zal eerst resultaten willen zien, anders is het volgens mij "bey bey coulthard" en "hello Wurz". Maarja, er zijn er wedstrijden hé, hij zal em mss daar kunnen bewijzen, het zou mooi zijn moest hij kunnen winnen op Silverstone.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Tim C

Volgens Whitmarsh is z'n toekomst bij McLaren veilig, maar dat zou dan wel als tweede rijder zijn...

Is dat nu eigenlijk al niet het geval?