Nürburgring 2003

Gestart door Bjorn, 30 juni 2003 - 12:16:45

« vorige - volgende »

Bjorn

Ik maak er sinds vorig jaar de gewoonte van om de zondagmorgen vroeg te vertrekken en enkel de race te volgen in Duitsland. Ik kan het niet opbrengen om voor deze race een gans weekend te 'verspelen' maar dit jaar vond ik het schitterend.

Ook al bestelde ik m'n tickets 1 week voordien, Tribune 7 is een héél goede tribune. Ik zag voor me Kimi uitvallen (helaas!!) maar ook het duel Montoya-Michael. Het beeld hoe Michael hulpeloos met zijn handen op zijn helm zat te slaan zal mij altijd bijblijven...

Volgend jaar sta ik er terug...ik denk dat er mensen zijn die niet zo'n goed gevoel hebben...
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: BjornIk maak er sinds vorig jaar de gewoonte van om de zondagmorgen vroeg te vertrekken en enkel de race te volgen in Duitsland. Ik kan het niet opbrengen om voor deze race een gans weekend te 'verspelen' maar dit jaar vond ik het schitterend.

Ook al bestelde ik m'n tickets 1 week voordien, Tribune 7 is een héél goede tribune. Ik zag voor me Kimi uitvallen (helaas!!) maar ook het duel Montoya-Michael. Het beeld hoe Michael hulpeloos met zijn handen op zijn helm zat te slaan zal mij altijd bijblijven...

Volgend jaar sta ik er terug...ik denk dat er mensen zijn die niet zo'n goed gevoel hebben...

Voor mij was het de eerste keer Nürburg en zeker ook de laatse keer...

Misschien had ik de pech in een tribune te zitten met kl**tzakken, maar ik heb genoeg van die Duitse onsportieve Schumi fans....

Germany...NO MORE!!! :x  :evil:  :x  :evil:  :x  :evil:  :x  :evil:  :x  :!:  :!:

Gilles Villeneuve

graag wat uitleg?
bw, het viel me wel op dat de tribunes volledig rood gekleurd waren  :wink:
Beleef de 24 Uren van Zolder live via www.24U.be !

Bjorn

Citaat van: Gilles Villeneuvegraag wat uitleg?
bw, het viel me wel op dat de tribunes volledig rood gekleurd waren  :wink:

Dat is typisch Duitsland natuurlijk... Rood, rood en nog eens rood. Niets aan te doen. Allemaal stereotypen, die Duitsers. In de ene hand een dikke vette worst en in de andere hand een pint... met een rode pet op hun hoofd.

Onsportief gedrag vind je overal maar ik kan me inbeelden dat Eric er genoeg van had. Als ze Kimi compleet afmaken is het zielig aan het worden... maar je hebt natuurlijk altijd van die onnozelaars...
De Mens: In Het Gras![/color]

Ramses

Citaat van: Gilles Villeneuvegraag wat uitleg?
bw, het viel me wel op dat de tribunes volledig rood gekleurd waren  :wink:

Ik dacht op Canvas gehoord te hebben dat de tribunes in McLaren kleuren waren?

sledge

Citaat van: Ramses
Citaat van: Gilles Villeneuvegraag wat uitleg?
bw, het viel me wel op dat de tribunes volledig rood gekleurd waren  :wink:

Ik dacht op Canvas gehoord te hebben dat de tribunes in McLaren kleuren waren?

Da's alleen als er geen volk opzit  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Mikacouli

Ja,het viel me ook op dat er zeer veel McLarenfans waren.Maar rood valt gewoon meer op.Heb zelfs een hele tribune gezien vol met Toyota fans.
De Mercedes tribune zat toch veel met McLarenfans.

Enne,waarom zaten die 'vuile Duiters' te kakken op Kimi,hun heldje heeft het niet teveel beter gedaan.Ik zou ze uitgelachen hebben in hun gezicht als hun heldje daar stond.(daarmee wil ik niks zeggen op de Schumi fans hier he :wink: )

Eric

Citaat van: Gilles Villeneuvegraag wat uitleg?
bw, het viel me wel op dat de tribunes volledig rood gekleurd waren  :wink:

hier dan de uitleg...
Op de tribune waar ik zat zaten een tiental Schumacher fans die het het echt aan het verkloten waren, althans voor mij...
Vrijdag kwamen de heren gezellig op de tribune zitten, kabaal maken, hun toeters en bellen eens uittesten, tot hiertoe vond ik dit allemaal okee...

De aanvang van de eerste vrije trainingen begon toen, enkele minuten later kwam Coulthard voorbij, één van de Duitse braadworstvreters vond het nodig om zijn middenvinger omhoog te steken, hetzelfde gebeurde met Montoya...tot vervelens toe moet is ik dit vaststelen :evil:

Zaterdag was niet meer dan een herhaling van vrijdag...als Kimi en McLaren fan begon mijn bloed toen lichtjes te koken...gelukkig maakte Kimi mijn dag goed, hij nam de pole en de braadworstvreters waren stil...
Een andere Duitse Schumi fan had heel het gedoe ook in de gaten en hij vond het ook spijtig dat er zo een kl**tzakken zijn.

Zondag dan, weer dat middenvingertje...
Tot mijn spijt en hun geluk viel Kimi uit met een motor die het begaf, het gejuich in mijn tribune kon niet op, normaal natuurlijk...de concurrentie lag eruit.
Ik dacht okee, na de volgende ronde stoppeen ze wel...verkeerd gedacht...de gasten gingen gewoon gezellig door, toen lieten ze Kimi zien die in de kant zat en toen kwam de druppel die de emmer deed overlopen bij mij, één van die zatte braadworstpummels riep toen, bleit nog eens klein kind!!!!!
Enkele ronden later heb ik mij rechtgezet en ben ik van het circuit gegaan, helemaal gedegouteerd van die Schumi fans.
Moest ik blijven zitten had ik waarschijnlijk naar die gasten toegestapt en gevraagd of dit hun manier is van het uiten van sportiviteit...gelukkig heb ik het niet gedaan.

Nee, voor mij hoeft Duitsland niet meer, tenminste niet om F1 te zien... :x  :evil:

eppie

CitaatDat is typisch Duitsland natuurlijk... Rood, rood en nog eens rood. Niets aan te doen. Allemaal stereotypen, die Duitsers. In de ene hand een dikke vette worst en in de andere hand een pint... met een rode pet op hun hoofd

Kheb schumacher nog nooit zo in de pits gezien,zou anders wel grappig zijn,en na die pint de baan op. :D

unknown

Amai, slechte schumifans ze.

FF

Citaat van: eric
Citaat van: Gilles Villeneuvegraag wat uitleg?
bw, het viel me wel op dat de tribunes volledig rood gekleurd waren  :wink:

hier dan de uitleg...
Op de tribune waar ik zat zaten een tiental Schumacher fans die het het echt aan het verkloten waren, althans voor mij...
Vrijdag kwamen de heren gezellig op de tribune zitten, kabaal maken, hun toeters en bellen eens uittesten, tot hiertoe vond ik dit allemaal okee...

De aanvang van de eerste vrije trainingen begon toen, enkele minuten later kwam Coulthard voorbij, één van de Duitse braadworstvreters vond het nodig om zijn middenvinger omhoog te steken, hetzelfde gebeurde met Montoya...tot vervelens toe moet is ik dit vaststelen :evil:

Zaterdag was niet meer dan een herhaling van vrijdag...als Kimi en McLaren fan begon mijn bloed toen lichtjes te koken...gelukkig maakte Kimi mijn dag goed, hij nam de pole en de braadworstvreters waren stil...
Een andere Duitse Schumi fan had heel het gedoe ook in de gaten en hij vond het ook spijtig dat er zo een kl**tzakken zijn.

Zondag dan, weer dat middenvingertje...
Tot mijn spijt en hun geluk viel Kimi uit met een motor die het begaf, het gejuich in mijn tribune kon niet op, normaal natuurlijk...de concurrentie lag eruit.
Ik dacht okee, na de volgende ronde stoppeen ze wel...verkeerd gedacht...de gasten gingen gewoon gezellig door, toen lieten ze Kimi zien die in de kant zat en toen kwam de druppel die de emmer deed overlopen bij mij, één van die zatte braadworstpummels riep toen, bleit nog eens klein kind!!!!!
Enkele ronden later heb ik mij rechtgezet en ben ik van het circuit gegaan, helemaal gedegouteerd van die Schumi fans.
Moest ik blijven zitten had ik waarschijnlijk naar die gasten toegestapt en gevraagd of dit hun manier is van het uiten van sportiviteit...gelukkig heb ik het niet gedaan.

Nee, voor mij hoeft Duitsland niet meer, tenminste niet om F1 te zien... :x  :evil:

dat ligt dus eigenlijk meer aan de supporters dan aan de gp zelf dat je nurnberg niet meer zal aandoen...
spijtig, nochtans dacht ik dat men in de f1 niet zo fanatiek was...
in rally helpen de toeschouwers iedereen die problemen heeft en supportert men natuurlijk voor iedereen...
respect kennen veel mensen niet meer, waarschijnlijk van die mannen die twee keer zo oud zijn als raikkonen en maar de helft al gepresteerd hebben in hun leven...

dat kan inderdaad niet : een topsporter (iedere formule piloot) en dan nog een van de meest getalenteerde coureurs op jonge leeftijd zo'n dingen toeroepen
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

unknown

Citaat van: FF
in rally helpen de toeschouwers iedereen die problemen heeft en supportert men natuurlijk voor iedereen...
Da ze voor iedereen supporteren? Sommigen, maar velen hebben, zoals overal, hun team of rijder.

Bjorn

Spijtig van die enkele fans die je deden beslissen om op te stappen Eric! Er is altijd wel iemand die geen verstand heeft en zo'n dingen doet. Net voor mijn neus reed Montoya Michael in de grindbak en ook ik en een vriend van me veerden spontaan recht, die Duitsers vonden dat ook niet tof. Maar Michael afmaken zou ik nooit doen.

Op alle races waar ik al aanwezig was ga je misschien wel in discussie met een Ferrari-fan maar het blijft vriendelijk en we begrijpen elkaar. Dat is Formule 1, geen 'voetbaltoestanden'...
De Mens: In Het Gras![/color]