Rally en MotoGP.

Gestart door Martin, 29 juni 2003 - 09:54:51

« vorige - volgende »

Lees je Rally en MotoGP nieuws?

Ja, altijd
5 (27.8%)
Soms
11 (61.1%)
Nooit
2 (11.1%)
Gebruik je tijd beter met F1 nieuws
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 29 juni 2003 - 09:54:51

Martin

We schrijven voor liefhebbers van de F1 ook soms berichtjes over Rally en MotoGP.
Lezen jullie die ook?
Graag van alle Forumlezers een eerlijk antwoord.
Bij voorbaat dank.

Magic Senna

Ik lees vooral de Motogp altijd, en de rally soms :wink:

Kenneth1265

Het is hier een site over F1! (F1pits.net), dus ik vind dat die nutteloze brol hier niet thuis hoort, maar wel op site dat daarvoor gemaakt zijn!

Magic Senna

Citaat van: Kenneth1265Het is hier een site over F1! (F1pits.net), dus ik vind dat die nutteloze brol hier niet thuis hoort, maar wel op site dat daarvoor gemaakt zijn!
Het is hier een site voor serieuze mensen, dus ik(en heel de rest van dit forum) vind dat ettertjes als jij hier niet thuishoren.Ga op de site van studio 100 interessant doen, daar zitten nog kinderen die aandacht nodig hebben :wink:

KVDracer

Citaat van: Kenneth1265Het is hier een site over F1! (F1pits.net), dus ik vind dat die nutteloze brol hier niet thuis hoort, maar wel op site dat daarvoor gemaakt zijn!

Awel da vin ik juist goed aan deze site. Ondanks dat je denkt dat het een F1 site is, houden ze je op de hoogte van de verschillende auto en motorsporten.
Ik probeer altijd het nieuws te lezen van de verschillende auto- en motorsporten en het voordeel is dat ik geen 100 verschillende sites staan heb in mijn favorieten, maar slechts een site of drie-vier

The Iceman

Aangezien ik buiten F1 ook nog rally en motogp volg, vind ik het heel plezant dat ik op deze site wat nieuwtjes kan meepikken over rally en motogp. Houden zo !!!! :D  :D  :D

Mikacouli

Rally lees ik altijd.Moto GP niet altijd maar soms een keer.Ik vind dit ook zeer goed dat de site dit doet en gef magic Senna volledig gelijk.

eppie

Het nieuws intreseert me wel maar ik heb het altijd al gelezen op een andere site voordat het hier staat

Martin

Citaat van: eppieHet nieuws intreseert me wel maar ik heb het altijd al gelezen op een andere site voordat het hier staat

Tja, we zijn ook maar fans voor fans.
Meer dan plaatsen kunnen we niet.
Maar een paar exclusieve interviews met F1 prominenten staan wel op onze naam.
Dat zie ik andere sites niet nadoen.
En als de naam van je site tijdens een GP wordt genoemd tijdens een TV uitzending van de F1 op Canvas ben je goed bezig.
Ja, ik denk dat we goed bezig zijn.
Pluim voor mijn collega’s.

eppie

Ik vind dat jullie heel goed bezig zijn.Ik bezoek niet veel andere sites maar 't is omdat ik rally nog al hard volg dat ik zo snel mogelijk de tijden wil weten.Voor F1 kom ik enkel naar deze site,hij staat zelfs onder een sneltoets op mijn keyboard.Heb hier tijdens te examens meer tijd gespendeerd dan aan het leren,getuige ook mijn punten.
Dikke pluim voor jou en je collega's.

Bart VD

Ik lees het niet zo vaak.  Meestal enkel de uitslagen van de MotoGP en andere klassen (handig, alles op 1 pagina) omdat ik die ook graag eens op TV bekijk.  Verder lees ik weinig niet-F1-nieuws.
This space for rent

MS Fan

ik heb soms aangeklikt, maar eigenlijk had ik liever nog een optie 'meestal' gehad ;)
A sick mind is a true delight ...