Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

SDG

Zijn schoonmoeder is jong genoeg om zijn dochter te zijn.  :P

Mickey

Kan iemand mijn schoonmoeder voor me ontvoeren?  ;D

Robbert65

okéééé Mickey. Weet je zeker dat ze niet meeleest? We hebben dagelijks honderden meelezers hier he ;)

Maar goed, voor 36 miljoen wil ik best een deal maken, heb je een bankgarantie voor me? en hoe doen we dat fiscaal?

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Robbert65

ja, jakkes, rottig gevoel bij....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Moet toch niet gekker worden. Hopelijk wordt Max niet zo later.

BMW.WilliamsF1

Blijkt dat het niet klopt. Radio 538 heeft met Opa Frans gebeld en is niets aan de hand.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 27 juli 2016 - 12:37:46
Blijkt dat het niet klopt. Radio 538 heeft met Opa Frans gebeld en is niets aan de hand.

Tuurlijk klopt het wel. Alleen opa gaat het nu proberen te downplayen, nu de poep de ventilator raakte en het slecht op Max zou kunnen afstralen.

Robbert65

in dat fragment op 538 klink Frans nogal overtuigend vond ik.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Ja, idd. Als het wel waar zou zijn dan zou hij niet zo kwaad zijn op de Televaag denk ik.

Sabai

Er zal vast wel iets voorgevallen zijn. Maar dat moeten ze maar lekker prive houden

Mickey

Citaat van: Spanje_2016 op 27 juli 2016 - 15:29:52
Er zal vast wel iets voorgevallen zijn. Maar dat moeten ze maar lekker prive houden


Dit.

Geef ze bij de Telegraaf een letter en ze kotsen een blad vol.

BMW.WilliamsF1


Franky R.

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 27 juli 2016 - 12:28:11
Moet toch niet gekker worden. Hopelijk wordt Max niet zo later.


Gelukkig lijkt Max qua karakter meer op Mama Sophie... ;)