Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Race

:shock: Daar gaat je kinderbijslag :shock:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Lender

AUWWWWW!!!!! Ik denk dat hij dit deed toen hij zag wat hij gedaan had: :o  :o
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

sledge

Amerikanen zien roeier aan voor terrorist

Zo vertrekt de roeier Theodore Rezvoy uit Oekraïne: vol zelfvertrouwen en energie. Met als doel: de eerste persoon worden die ooit in z'n eentje de Atlantische oceaan overroeit. Van New York naar Frankrijk. Hij zou over de hachelijke tocht van ruim zesduizend kilometer ongeveer 80 dagen doen. Maar na 8 dagen gaat het al mis.


Hij wordt aangehouden door de Amerikaanse marine. Zij doorzoeken zijn schip in het kader van 'The War On Terrorism'. De Rus trekt de aandacht van de Amerikanen als hij over zijn radio om medicijnen vraagt voor een leverkwaal. Aan boord van het Amerikaanse marineschip vinden ze dat verdacht en daarom zetten zij de boot van de roeier letterlijk op z'n kop.

"Ze vroegen me of ik explosieven bij me had of wapens. Ze namen mijn vuurpijlen in beslag en ook mijn zakmes. Ze pakten het allemaal af." Uiteindelijk is de Amerikaanse marine er toch van overtuigd dat deze man geen terrorist is.

Maar dan is de recordpoging al verziekt. Zijn boot raakte beschadigd toen de Amerikanen probeerden hem op hun schip te hijsen. Toen ze de boot terug in het water zetten, bleek er apparatuur te ontbreken. Zoals een apparaatje dat iedere 90 seconden een signaal afgeeft. Dat is nodig om de roeier op te sporen als hij wordt vermist. Rezvoy wordt vervolgens aan land gezet. Zijn boot ter waarde van 100 duizend dollar, drijft nog ergens op zee. Met dank aan de Amerikaanse marine
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Martin

Chinese tiener pleegt zelfmoord om cd.

Een 16-jarig Chinees schoolmeisje heeft zelfmoord gepleegd omdat haar moeder weigerde haar een cd van popzangeres Leslie Cheung te kopen. Dit meldt de krant South China Morning Post woensdag.

Het tienermeisje uit Dalian in de Noord-Chinese provincie Liaoning hing zichzelf op. De zangeres waar zij een fan van was, had ook al zelfmoord gepleegd. De 46-jarige Cheung sprong op 1 april van een vijf verdiepingen hoog hotel in Hongkong.

Martin

Joling is auto en rijbewijs kwijt.

Gerard Joling is zijn auto en rijbewijs vorige week kwijtgeraakt toen hij in Haarlemmermeer werd betrapt op veel te hard rijden. De bekende zanger en tv-presentator raasde met 137 kilometer per uur langs een snelheidscontrole. Ter plekke mogen automobilisten 70 kilometer per uur rijden. Hij haalde met hoge snelheid ook nog een politiewagen in.

Joling was op weg naar een etentje in Den Haag, met de Amerikaanse zanger Tony Bennett, gast op het North Sea Jazz Festival. Het dineetje was vervroegd en dus reed Joling 'plankgas'.

Van een ontmoeting tussen Joling en zijn beroemde collega kwam het uit eindelijk niet. ,,Dat vind ik uiteraard enorm jammer. Dat ik mijn auto en rijbewijs kwijt ben is lastig, maar ik heb tientallen aanbiedingen van vrienden en kennissen die mij willen rondrijden. Ik krijg per maand zeker zes boetes voor te hard rijden.’’

Alan Blues

Citaat van: MartinJoling is auto en rijbewijs kwijt.

Gerard Joling is zijn auto en rijbewijs vorige week kwijtgeraakt toen hij in Haarlemmermeer werd betrapt op veel te hard rijden. De bekende zanger en tv-presentator raasde met 137 kilometer per uur langs een snelheidscontrole. Ter plekke mogen automobilisten 70 kilometer per uur rijden. Hij haalde met hoge snelheid ook nog een politiewagen in.

Joling was op weg naar een etentje in Den Haag, met de Amerikaanse zanger Tony Bennett, gast op het North Sea Jazz Festival. Het dineetje was vervroegd en dus reed Joling 'plankgas'.

Van een ontmoeting tussen Joling en zijn beroemde collega kwam het uit eindelijk niet. ,,Dat vind ik uiteraard enorm jammer. Dat ik mijn auto en rijbewijs kwijt ben is lastig, maar ik heb tientallen aanbiedingen van vrienden en kennissen die mij willen rondrijden. Ik krijg per maand zeker zes boetes voor te hard rijden.’’

Ik heb ooit eens op de autoweg een rijkswachtcombi voorbij gestoken aan 180km/u. Die mannen hebben me zelfs niet achtervolgd.  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Schumi nr1

Citaat van: Alan BluesIk heb ooit eens op de autoweg een rijkswachtcombi voorbij gestoken aan 180km/u. Die mannen hebben me zelfs niet achtervolgd.  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Ik denk dat ze bang waren van je :)
"Wie weet is wel een overvaller op de vlucht", en hebben ze gewoon de andere kant opgekeken :lol:

...sorry, 'k weet het off topic  :oops:

Alan Blues

Citaat van: Schumi nr1
Citaat van: Alan BluesIk heb ooit eens op de autoweg een rijkswachtcombi voorbij gestoken aan 180km/u. Die mannen hebben me zelfs niet achtervolgd.  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Ik denk dat ze bang waren van je :)
"Wie weet is wel een overvaller op de vlucht", en hebben ze gewoon de andere kant opgekeken :lol:

...sorry, 'k weet het off topic  :oops:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ik kwam terug van de opnames van Tien Om Te Zien. De groep die ik moest begeleiden (One More Time, uit Zweden) wou na de opnames nog een stukje eten. Ik ben om 03u00 uit Brugge vertrokken en wou zo snel mogelijk in mijn bed liggen want 's anderendaags moest ik al om 09u30 op kantoor zijn...  :?

MS Fan

Zwitserse boer biedt koeien te huur aan

Liefhebbers van exquise kazen kunnen zich verzekeren van een eigen producent - een roodbruine koe in de Zwitserse Alpen. Melkveehouder Paul Wyler biedt zijn koeien op het internet te huur aan: alle kaas die de koe produceert gaat naar de huurder. Er hebben zich al tientallen belangstellenden gemeld, zei Wyler tegen de krant Le Matin.

Wyler rekent 380 Zwitserse franc per zomerseizoen voor de huur van een koe. Hij doet de verzorging en maakt de kaas, in verschillende variëteiten. De huurder kan in september de opbrengst komen halen - tussen de 70 en 120 kilo - en deze verkopen of cadeau geven aan familie en vrienden.

Tot nu toe moesten gegadigden naar de wei komen om een koe aan te wijzen, maar Wyler is begonnen foto's van zijn dieren te nemen opdat de klanten ze direct vanaf het internet kunnen selecteren. Zijn plan slaat zo goed aan dat andere boeren zijn voorbeeld volgen.

De huurders zijn contractueel verplicht hun tijdelijk eigendom minstens eenmaal te bezoeken en vier uur boerenarbeid te verrichten. Wylers boerderij is als veel andere boerderijen in de bergen niet op het elektriciteitsnet aangesloten. Stroom komt van zonne-energie en de kaas wordt bereid op houtvuur. Het hout wordt per helikopter aangevoerd. Wyler is op zijn idee gekomen omdat hij niet al zijn kaas kwijt kon. Hij verhuurde al enkele van zijn koeien aan restaurants.
A sick mind is a true delight ...

Martin

Oh ja, daar is nog geen Euro.
Wie weet wat het kost?

Ferrari 2010

Citaat van: MartinOh ja, daar is nog geen Euro.
Wie weet wat het kost?
ik in elk geal niet, maar zo weinig zal het wel niet zijn. Ik schat rond de € 500 :?  :?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

MS Fan

Wetenschappelijk nieuws  :lol:

Masturbatie verkleint kans op prostaatkanker

Masturberen zou wel eens een probaat middel kunnen zijn tegen prostaatkanker. Een Australisch onderzoek heeft aangetoond dat mannen die meer dan vijf keer per week de hand aan zichzelf slaan, drie keer minder kans maken om prostaatkanker te ontwikkelen. De resultaten staan in het British Journal of Urology. The Daily Telegraph publiceerde het rapport woensdag. Een wetenschappelijk team, onder leiding van professor Graham Giles van het Cancer Council Victoria, onderzocht tussen 1994 en 1998 zo'n 2.000 mannen. De proefpersonen waren tussen de 40 en 69 jaar oud en afkomstig uit Sydney, Melbourne en Perth. Een deel van hen had al prostaatkanker. De wetenschappers stelden vast dat de mannen die meer dan vijf keer per week ejaculeerden, een derde minder risico liepen om prostaatkanker te krijgen. "Mannen die het meest ejaculeren tussen hun 20ste en 40ste levensjaar, lopen veel minder kans dan mannen van die leeftijdscategorie die veel minder masturberen", legt Giles uit.

De Australische professor vindt een verklaring voor de positieve gevolgen van zelfbevrediging in het feit dat frequente ejaculatie voorkomt dat het sperma opgestapeld blijft in de urinebuis, waar het mogelijk kankerverwekkend wordt. Volgens de wetenschappers vertoont de prostaat bij de man meer gelijkenissen met de borsten van de vrouw dan eerder gedacht werd. "De prostaat is net zoals de borst een afscheidingsorgaan: de borsten produceren melk, de prostaat sperma. Net zoals borstvoeding de kans op borstkanker doet afnemen, wordt het risico op prostaatkanker verminderd door frequente ejaculatie", redeneert de professor.

Eerdere studies toonden volgens Giles aan dat gevangenen en katholieke priesters meer risico lopen op prostaatkanker. Het onderzoek van Giles' team toont een positief effect aan bij masturbatie, maar er is nog geen bewijs dat seks met een groot aantal vrouwen ook een positief effect heeft op prostaatkanker. Volgens de Australische professor moet er nog ander onderzoek uitgevoerd worden alvorens deze resultaten als absoluut wetenschappelijk correct kunnen beschouwd worden. Ondertussen kunnen de mannen, aldus Giles, op beide oren en handen slapen.
A sick mind is a true delight ...

Martin


Alan Blues

Allé, ik ga eens aan m'n gezondheid beginnen werken....  8)  8)  :wink:  :wink:

Eric

Een mens zou voor minder de hand aan zichzelf slaan... :lol:  :lol: