Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik luister meer naar de commerciele muziek. Sinds deze week heb ik de nieuwe mixmania, 2 cd's van pioneer en één van topradio. Voorts luister ik ook wel eens naar hardcore, hip hop en R&B, maar dat hangt dan meer van gemoedstoestand af.

FerrariMan

Op dit moment:

Guns 'N Roses - Coma

Nummer van een dikke 10 minuten, een echte klassieker !

Racegirl

Op dit moment 'Air' voornamelijk de oude CD 'Moonsafari'
En op weg naar het examen steeds de Soundtrack van Reservoir dogs, even alle stress weg en kei hard meezingen en swingen  :D  8)  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Citaat van: RacegirlOp dit moment 'Air' voornamelijk de oude CD 'Moonsafari'
En op weg naar het examen steeds de Soundtrack van Reservoir dogs, even alle stress weg en kei hard meezingen en swingen  :D  8)  :wink:

Ik hou van je stijl!!!!!!!! Stuck in the middle with you!!!!  :wink:  :wink:

Niet voor niets dat Jakke en ik ons F1REM-team zo hebben genoemd.  :wink:  :wink:

Lender

Good charlotte - boys and girls  
3 doors down- kryptonite (is wel oud, maar blijft een cool lieke)
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Citaat van: Lender
3 doors down- kryptonite (is wel oud, maar blijft een cool lieke)
Nee,is zeker niet slecht.Net als summer jam van the underdog project ook niet slecht is.

DerMika

Hier is het een vroege verzamelcd van R.E.M. die op ligt, om me alvast wat voor te bereiden op rock Werchter!
The Dude abides

Lender

Citaat van: DerMikaHier is het een vroege verzamelcd van R.E.M. die op ligt, om me alvast wat voor te bereiden op rock Werchter!

gaat ge er naartoe mss???? Ik zou ook wel es willen gaan.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Lender

een lechte klassieker: metallica: nothing else matters. een zacht en schoon lieke vind ik!!
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jenne

F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Lender

www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Alan Blues

Citaat van: DerMikaHier is het een vroege verzamelcd van R.E.M. die op ligt, om me alvast wat voor te bereiden op rock Werchter!

Werchter was weer fantastisch! Ik ben wel enkel zondag geweest, maar het was de moeite.

Ik heb er een nieuwe favoriet bij: The Gotan Project. Daar ga ik me toch eens een cd van kopen.

McChouffe

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DerMikaHier is het een vroege verzamelcd van R.E.M. die op ligt, om me alvast wat voor te bereiden op rock Werchter!

Werchter was weer fantastisch! Ik ben wel enkel zondag geweest, maar het was de moeite.

Ik heb er een nieuwe favoriet bij: The Gotan Project. Daar ga ik me toch eens een cd van kopen.

Ik ben de volle 4 dagen geweest. Gewoon fantastisch!! Goeie sfeer, goeie muziek, en prachtig weer (met uitzondering van maandagochtend). Spijtig dat het al weer voorbij is  :cry:
Ik kijk al vol verwachting uit naar de editie van 2004  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Scuderia Ferrari

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Lender
3 doors down- kryptonite (is wel oud, maar blijft een cool lieke)
Nee,is zeker niet slecht.Net als summer jam van the underdog project ook niet slecht is.
Das zo'n pleuresliedje, het origineel (Sunclub) was 10x beter :roll:

Alan Blues

Citaat van: WebMachineIk kijk al vol verwachting uit naar de editie van 2004  :D

Als ik zeker ben dat het terug zo'n weer is, ben ik ook terug van de partij.
Dan moeten we wel een F1pitsvlag meenemen.

Ik heb daar nog aan een 'klein' meiske met een McLarenpetje gevraagd of ze de uitslag kende. Maar ze wist van niets.  :?  Haar ouders keken nogal raar...  8)  8)  8)  8)  :lol:  :lol:  :lol: