Schumi bij Ferrari tot eind 2006

Gestart door dj Peter, 09 juni 2003 - 13:17:03

« vorige - volgende »

Goeie keuze van Schumi om tot en met 2006 bij Ferrari te rijden?

Ja
28 (58.3%)
Nee
14 (29.2%)
Onverschillig
6 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 42

Poll gesloten: 09 juni 2003 - 13:17:03

dj Peter

Het schijnt nu reeds officieel bekend te zijn geworden dat Michael bij Ferrari blijft tot eind 2006. Als ook Ross Brawn,Jean Todt,Paolo Martinelli en Rory Byrne.... Succes verzekerd de komende seizoenen 8)

sledge

Ik heb ja gestemd.... bij gebrek aan opties. Voor hem is het natuurlijk een goede zet, maar persoonlijk vind ik dat het tijd is voor nieuwe gezichten. 10 jaar bij hetzelfde team, is dat niet wat teveel van het goede?Ook de rest van de staff heeft bijgetekent. Maar... geen Barrichello. Wilm dat zeggen dat er in 2005 een plaats vrijkomt bij de Scuderia? Ik denk het wel  :(
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Schumivill

Don't change a winning team,zoals ze zeggen :)
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Robin

het moet zijn dat gij zich goed voelt e bij Ferrari anders zou gij daar nie zo lang zitten en bij tekenen !
Robin Duprez G3b
Juan Van Roy G3d

Schumi nr1

Citaat van: sledgeIk heb ja gestemd.... bij gebrek aan opties. Voor hem is het natuurlijk een goede zet, maar persoonlijk vind ik dat het tijd is voor nieuwe gezichten. 10 jaar bij hetzelfde team, is dat niet wat teveel van het goede?Ook de rest van de staff heeft bijgetekent. Maar... geen Barrichello. Wilm dat zeggen dat er in 2005 een plaats vrijkomt bij de Scuderia? Ik denk het wel  :(

Ik vergis me misschien, maar zit DC ook al niet een heel eindje bij McLaren?

Verder heb ik ja gezegd, een F1 zonder hem geeft mij een raar gevoel :)

sledge

Citaat van: Schumi nr1
Citaat van: sledgeIk heb ja gestemd.... bij gebrek aan opties. Voor hem is het natuurlijk een goede zet, maar persoonlijk vind ik dat het tijd is voor nieuwe gezichten. 10 jaar bij hetzelfde team, is dat niet wat teveel van het goede?Ook de rest van de staff heeft bijgetekent. Maar... geen Barrichello. Wilm dat zeggen dat er in 2005 een plaats vrijkomt bij de Scuderia? Ik denk het wel  :(

Ik vergis me misschien, maar zit DC ook al niet een heel eindje bij McLaren?

Verder heb ik ja gezegd, een F1 zonder hem geeft mij een raar gevoel :)

Je hebt natuurlijk gelijk, maar wat ik zei geld voor iedereen, dus ook voor DC.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

KVDracer

Ik vind het toch al goed, kan ik nog 2 jaar meer supporteren voor hem, ik hoop dat hij er dan nog een jaartje bij zal doen, ma ik betwijfel het, want in 2006 36-37 jaar. Dus dan zal hem wel op pensioen gaan.

FerrariMan

Hehe, aan iedereen die zo zeker was dat MS zou stoppen na dit seizoen, eat this !  8)

unknown

Als Ferrarifan ben ik daar wel tevreden mee, t is ne goeie piloot en da geeft de uitdaging aan de anderen om hem te kloppen, als hij nog rijdt, anders wordt dat later als kritiek gegeven, dat ze wel WK geworden zijn, maar zonder een Schumi.

Bjorn

Een contract tot 2006. Ik verschoot ervan, had dat nooit gedacht. Hopelijk gaat het hem goed. Maar ik heb sterk m'n twijfels dat hij tot dan blijft rijden. De kleine letterkes in zijn contract zullen we wel nooit weten. Bijvoorbeeld als hij 6 of 7 maal wereldkampioen wordt vóór 2006 dan stopt hij volgens mij... Afwachten dus.
Ik weet zeker dat Kimi héél tevreden zal zijn met Michael zijn beslissing omdat Kimi juist hém nog wil verslaan... Of dat lukt is natuurlijk een andere vraag...  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

The Iceman

Heb op "nee" gestemd !!! 2004 was mooi geweest, maar vermoed dat hij het toch serieus lastig gaat krijgen met die jonge gasten ( Alonso, Raikkonen en wie weet nog wat jonge talenten ) en dat hij beter had gestopt na volgend seizoen. Schumacher is toch al niet meer zo jong en gaat het zich nog beklagen dat hij door die jonge gasten zoek wordt gereden, en aangezien Schumacher toch een slecht verliezer is, gaat er af en toe toch wel een tikje worden uitgedeeld !!!  :D  :D  :D

KVDracer

Citaat van: BjornEen contract tot 2006. Ik verschoot ervan, had dat nooit gedacht. Hopelijk gaat het hem goed. Maar ik heb sterk m'n twijfels dat hij tot dan blijft rijden. De kleine letterkes in zijn contract zullen we wel nooit weten. Bijvoorbeeld als hij 6 of 7 maal wereldkampioen wordt vóór 2006 dan stopt hij volgens mij... Afwachten dus.
Ik weet zeker dat Kimi héél tevreden zal zijn met Michael zijn beslissing omdat Kimi juist hém nog wil verslaan... Of dat lukt is natuurlijk een andere vraag...  :)

Ik denk echt wel da hij tot 2006 zal doorgaan. Maar hij zal het wel moeilijk krijgen me jongens gelijk Alonso, Raikonnen, Montoya,... Maar ik denk dat hij ze nog wel zal kunnen verslaan

MisterY

Dat moet MS zelf weten. Je stopt het beste op je hoogtepunt van je carrière en met jonge talenten als Raikkonen, Alonso, Montoya, enz... kan hij het inderdaad nog knap lastig krijgen. Wie weet stopt hij er toch nog vroeger mee als hij door de jonge garde geklopt wordt! :wink:
Het is wel raar dat er over Barrichello niets werd gezegd.  :?

FerrariMan

Citaat van: MisterYDat moet MS zelf weten. Je stopt het beste op je hoogtepunt van je carrière

Fout, je stopt best wanneer je geen zin meer hebt.

Eric

Ik heb op nee gestemt en niet omdat ik McLaren fan ben.

Hij had nu de kans om zijn carriere in schoonheid te eindigen, als hij volgende jaren wat minder in zijn doen zou zijn of als Ferrari een mindere wagen maakt, kan hij zijn carriere slecht afsluiten.

Wat ik mij wel afvraag is: wat is zijn drijfveer om nog jaren door te gaan?
Voor het geld hoeft hij het zeker niet te doen, voor de records is ook ondenkbaar, hij heeft bijna alles op zijn naam staan.
Voor de fun?