Loterij-kwalificatie?

Gestart door MisterY, 03 juni 2003 - 21:21:08

« vorige - volgende »

Vind je het loterij-kwalificatie-systeem een goed idee?

Ja
4 (12.1%)
Nee
29 (87.9%)
Ik weet het niet
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 03 juni 2003 - 21:21:08

Fastone

Dit systeem wordt al toegepast in andere 'kleinere' series. De loting is aan de hand van bordjes met het startnummer op die aan een koordje hangen. De rijders moeten dan één voor één kiezen aan welk koordje ze trekken. Beetje kinderachtig als ge het op TV ziet eigenlijk.
Toch maar niet voor de F1
I have a need for speed ... but speed is relative
Intel Inside - It's not a marketing gimmick, It's a warning

Ramses

Citaat van: FastoneDit systeem wordt al toegepast in andere 'kleinere' series. De loting is aan de hand van bordjes met het startnummer op die aan een koordje hangen. De rijders moeten dan één voor één kiezen aan welk koordje ze trekken. Beetje kinderachtig als ge het op TV ziet eigenlijk.
Toch maar niet voor de F1

Ik waan me dan net op de kermis waar je aan een touwtje moet trekken om een knuffel te veroveren...

SDG

Citaat van: SnekuemHeb "nee" gestemd !!!! Anders staat Schumacher elke race op pole, aangezien hij toch altijd het meeste geluk heeft !!!!   :wink:  :wink:  :wink:

Dit heeft overigens weinig met geluk te zien, maar des te meer met zijn eigen kwaliteiten en die van zijn wagen. Met het oude kwalificatiesysteem kon Schumacher zich immers nog een uitschuiver veroorloven, want enkele ronden later kon hij die toch nog met een kanonchrono uitwissen. Wat niet meer het geval is nu iedereen slechts één ronde heeft.

Ramses

Ik denk dat Snekuem met geluk bedoelt in het geval van de loterij kwalificatie.

The Iceman

Citaat van: RamsesIk denk dat Snekuem met geluk bedoelt in het geval van de loterij kwalificatie.

Zeer zeker !!!  :D