Betrouwbaarheid MP4/18 !!!

Gestart door The Iceman, 03 juni 2003 - 20:37:28

« vorige - volgende »

Is de nieuwe MP4/18 even betrouwbaar als de F2003GA ???

Ja, zeer zeker, McLaren kan het zich niet permitteren om tijdens deze fase van het seizoen met een miskleun op de baan te komen
33 (70.2%)
Nee, het gaat weer hetzelfde liedje worden als vorig jaar met de MP4/17
14 (29.8%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 03 juni 2003 - 20:37:28

Jasper

ALS de wagen nu al, op zo'n jonge leeftijd, een volledige race-afstand probleemloos kan afleggen én dan nog eens een ronderecord breken, zal hij al wel vroeger dan 20 juli ingezet worden. ;)
Ik hoop stiekem op de GP van Europa (na Canada), maar waarschijnlijk pas de GP daarna (Frankrijk?). Dat is wat ik denk. ;)

MS Fan

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: FerrariManNieuwe McLaren pas op 20 juli in Engeland... :shock:


Nog niet zeker hé.Geen bevestiging gegeven.

Dit is volgens F1 Live bevestigd door Norbert Haug.
A sick mind is a true delight ...

Eric

Citaat van: MS Fan
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: FerrariManNieuwe McLaren pas op 20 juli in Engeland... :shock:


Nog niet zeker hé.Geen bevestiging gegeven.

Dit is volgens F1 Live bevestigd door Norbert Haug.

psychologische oorlogvoering?

Mikacouli

Citaat van: MS Fan
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: FerrariManNieuwe McLaren pas op 20 juli in Engeland... :shock:


Nog niet zeker hé.Geen bevestiging gegeven.

Dit is volgens F1 Live bevestigd door Norbert Haug.
Ik had het gelezen en op racing.nl en dat is de vertaling van f1live en daarin staat nog helemaal nisk dat defenitief is.

FerrariMan

Het zal waarschijnlijk wel Engeland worden, misschien zelfs later, wie weet  :shock:

Iceman#1

Als ie er in Hockenheim maar is............ daar ga ik heen !!

"Together we are strong"

Eric

Citaat van: KimiRaikkonenAls ie er in Hockenheim maar is............ daar ga ik heen !!

Dat ze het maar houden op de Nürburg, dan zie ik hem aan het werk. :wink:

MS Fan

Der gaan nu ook weer geruchten rond dat er bij het debuut maar 1 MP4/18 zal ingezet worden, net zoals Ferrari vorig jaar in Brazilië. Dat begint een echte soap te worden, die MP4/18. Eerst een heel verhaal voor hij aan het publiek werd voorgesteld, nu niks dan tegenstrijdige berichten over het debuut en de testen  :lol:
A sick mind is a true delight ...

FerrariMan

Citaat van: eric
Citaat van: KimiRaikkonenAls ie er in Hockenheim maar is............ daar ga ik heen !!

Dat ze het maar houden op de Nürburg, dan zie ik hem aan het werk. :wink:

Waar zit je ergens ? Kom je misschien tegen  8)

Eric

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: eric
Citaat van: KimiRaikkonenAls ie er in Hockenheim maar is............ daar ga ik heen !!

Dat ze het maar houden op de Nürburg, dan zie ik hem aan het werk. :wink:

Waar zit je ergens ? Kom je misschien tegen  8)

Ik?

in de Ford kurve, blok E plaats 16

mike

Citaat van: MS FanDer gaan nu ook weer geruchten rond dat er bij het debuut maar 1 MP4/18 zal ingezet worden, net zoals Ferrari vorig jaar in Brazilië. Dat begint een echte soap te worden, die MP4/18. Eerst een heel verhaal voor hij aan het publiek werd voorgesteld, nu niks dan tegenstrijdige berichten over het debuut en de testen  :lol:

Volgens Niki Lauda ging er in Montreal dan weer een gerucht dat de MP4/18 nog niet kan ingezet worden omdat hij zowel bij de frontale als bij de laterale crashtest door de mand zou gevallen zijn. Zolang dat euvel niet verholpen is kan er van racen geen sprake zijn. Of het waar is laat ik aan Lauda over, maar ik zou het toch niet uitsluiten. Al bij al is het seizoen al halfweg, wat toch wel *heel* erg laat begint te worden. Het kan bijna niet anders of ze hebben bij McLaren een of ander zwaar probleem gehad tijdnes het ontwerp en/of de eerste tests.

Eric

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: eric
Citaat van: KimiRaikkonenAls ie er in Hockenheim maar is............ daar ga ik heen !!

Dat ze het maar houden op de Nürburg, dan zie ik hem aan het werk. :wink:

Waar zit je ergens ? Kom je misschien tegen  8)

En jij?

Mikacouli

Er word nu gesproken van één wagen in te zetten in de Nürburgring.Denk dan wel dat deze voor David zal zijn aangezien hij niets te verliezen heeft.Kimi heeft punten nodig nu en zou niet mogen kampen met technische problemen.

Eric

Citaat van: MikacouliEr word nu gesproken van één wagen in te zetten in de Nürburgring.Denk dan wel dat deze voor David zal zijn aangezien hij niets te verliezen heeft.Kimi heeft punten nodig nu en zou niet mogen kampen met technische problemen.

Ik denk dat het eerder omgekeerd zal zijn, Kimi moet weer zien vooraan te geraken en het is een feit dat het met de MP 4/17D niet zo gemakkelijk zal zijn.

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: MikacouliEr word nu gesproken van één wagen in te zetten in de Nürburgring.Denk dan wel dat deze voor David zal zijn aangezien hij niets te verliezen heeft.Kimi heeft punten nodig nu en zou niet mogen kampen met technische problemen.

Ik denk dat het eerder omgekeerd zal zijn, Kimi moet weer zien vooraan te geraken en het is een feit dat het met de MP 4/17D niet zo gemakkelijk zal zijn.

Tis beter dat ze hem eerst testen bij David he.Als Kimi uitvalt heeft ie helemaal geen punten.Als David uitvalt is dat minder erg.Doet ie dat niet is dat zoveel te beter.Maar het belangrijkste is dat Kimi finished.