Banden

Gestart door nodisch18, 02 juni 2003 - 10:12:35

« vorige - volgende »

Welke banden zullen het beste presteren in Canada?

Bridgestone
6 (33.3%)
Michelin
12 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 12 juni 2003 - 10:12:35

nodisch18

Welke banden zullen het beste gaan presteren in Canada..?

Eric

Dat valt nu moeilijk te zeggen, hangt af van de weersomstandugheden.

nodisch18

Dat begrijp ik, maar stel dat het droog is bij een graadje of 25. Zal dan de michelin het net als in Monaco weer zo veel beter doen...?

Eric

Citaat van: nodisch18Dat begrijp ik, maar stel dat het droog is bij een graadje of 25. Zal dan de michelin het net als in Monaco weer zo veel beter doen...?

Monaco is het enige circuit dat om een zeer speciale band vraagt, ze gebruiken daar een band die het op een normaal circuit misschien maar 2-3 rondjes kan uitzingen.

Ondanks dat denk ik wel dat aan een temperatuur van iets boven de 25° de michelins het beter zullen doen.

The Iceman

Meestal zijn in Canada de weersomstandigheden toch optimaal ( behalve in 1989 toen onze landgenoot Boutsen met de overwinning ging lopen in de barre weersomstandigheden ), dus zie ik Michelin toch weer de betere band hebben en Williams de betere auto ( enkele lange rechte stukken zijn altijd goed voor het vermogen van de krachtige BMW motor ).  :D

Mikacouli

Indien boven de 20 °C dan is het Michelin indien eronder denk ik dat het Bridgestone zal worden.

Ce

Citaat van: SnekuemMeestal zijn in Canada de weersomstandigheden toch optimaal ( behalve in 1989 toen onze landgenoot Boutsen met de overwinning ging lopen in de barre weersomstandigheden ), dus zie ik Michelin toch weer de betere band hebben en Williams de betere auto ( enkele lange rechte stukken zijn altijd goed voor het vermogen van de krachtige BMW motor ).  :D

De race van 2000 al vergeten? Schumacher won toen in de regen.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Doefie

Ze hebbe alle 2 evenveel kans.

nodisch18

Lijkt me duidelijk dat de michelins in Canada beter hebben gepresteerd dan de bridgestones!