Moeten er meer Grote Prijzen komen?

Gestart door SDG, 18 mei 2003 - 14:01:16

« vorige - volgende »

Kunnen er nog races bij?

Ja
26 (81.3%)
Nee
6 (18.8%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 18 mei 2003 - 14:01:16

SDG

Of is 17 Grote Prijzen in één seizoen het maximum?

Sinister -D-

Weet niet wat te stemmen, vind het zo wel goed(koop voor teams).
Maar als d'r meer races komen is d'r ook meer race-plezier.
Misschiens dat ze ook 'n aantal races moeten houden wat niet meetellen in de puntentelling ofzo, waar ook priveteers meedoen met een gehuurde wagen zodat die hun talenten kunnen tonen.

The Iceman

Natuurlijk mogen er altijd meer races bijkomen. Bijvoorbeeld Spa terug op de kalender in 2004 en Oostenrijk behouden, vind het wel jammer dat deze race verdwijnt van de kalender in 2004. En wat de teams betreft ! Gewoon alle topteams met 3 wagens laten rijden. Minardi mag voor mij direct verdwijnen ( sorry voor de Jos fans hier ) maar die hebben, zoals ik in een vorig topic al aanhaalde, niks meer te zoeken in de Formule 1 als je ziet wat Jos weer heeft meegemaakt dit weekend !!! Minardi weg ermee vanaf Monaco !!!!! Bye bye Stoddart !!!!  :D  :D  :D  :D  :D

Rippie

Ik heb ja gestemd. Maar dan wel met een maximum van 18 à 19 races. Zou heel graag zien dat Oostenrijk en België behouden blijven naast nieuwkomers als China en Bahrein. Dat zijn toch twee banen waar we altijd leuke races zien, zoals we ook vandaag weer zagen.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Voor het publiek: Ja
Voor de policy van kostenbesparing van de FIA: nee
Simple as that ;)

Eric

Citaat van: Scuderia FerrariVoor het publiek: Ja
Voor de policy van kostenbesparing van de FIA: nee
Simple as that ;)

Dat zie je een beetje verkeerd in, als het F1 nieuwe landen gaat aandoen als Bahrein en China dan gaat dat automatisch ook nieuwe sponsors opleveren. 8)

Sinister -D-

Citaat van: eric
Citaat van: Scuderia FerrariVoor het publiek: Ja
Voor de policy van kostenbesparing van de FIA: nee
Simple as that ;)

Dat zie je een beetje verkeerd in, als het F1 nieuwe landen gaat aandoen als Bahrein en China dan gaat dat automatisch ook nieuwe sponsors opleveren. 8)

Kijk maar naar Jordan : die hebben contacten ivm met de nieuwe GP van China en hebben ook al 'n chineese sponsor CCTV.
En hebben ook al het circuit van Bahrein op de monocock staan.

Magic Senna

Ja, ze mogen het aantal verdubbelen van mij :lol:

Eric

Citaat van: Magic SennaJa, ze mogen het aantal verdubbelen van mij :lol:

Het zal dan wel één keer lukken zeker dat je wakker kan blijven... :lol:  :lol:  :wink:

Magic Senna

Citaat van: eric
Citaat van: Magic SennaJa, ze mogen het aantal verdubbelen van mij :lol:

Het zal dan wel één keer lukken zeker dat je wakker kan blijven... :lol:  :lol:  :wink:
Jij snapt het :wink:

Lender

Ik vind dat er nog nieuwe mogen bijkomen. Dan hebben we een langer en spannender seizoen. Hopelijk dan toch.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Doefie

Voor de fans: der moge ten minste toch 2 bij ? dan hebbe tenminste weer Grand Prix' tot eind oktober-begin november...

Voor de teams is het natuurlijk minder door de kosten...

dj Peter

Eerlijk gezegd: ik kijk al uit naar de GP van Bahrein: wat gaat de race geven in extreem warme weersomstandigheden? Of de GP van Rusland: extreem koud?.... Laat ze maar komen.

Doefie

Rusland ziet der ni direct voor morgen uit...
Bahrein zal waarschijnlijk eindoktober verrede worde...

SDG

Citaat van: SaffierFMEerlijk gezegd: ik kijk al uit naar de GP van Bahrein: wat gaat de race geven in extreem warme weersomstandigheden? Of de GP van Rusland: extreem koud?.... Laat ze maar komen.

Vergeet die cliché's over het Russische weer maar: de zomers zijn ginds naar verluidt vrij droog en warm, dikwijls zelfs warmer dan hier bij ons ten lande! :D