Verdient Ralf Schumacher een sanctie ?

Gestart door The Iceman, 05 mei 2003 - 19:50:31

« vorige - volgende »

Verdient Ralf een sanctie ?

Ja, zeker en vast, onsportief gedrag moet bestraft worden !!!
12 (42.9%)
Nee, dit voorval verdient zeker geen sanctie !!!
16 (57.1%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 05 mei 2003 - 19:50:31

BMW.WilliamsF1 Fan

voor het ophouden van Alonso zou hij gestraft kunnen worden en ook voor de strijd met Da Matta had hij gestraft kunne worden want hij is een paar keer van zijn lijn afgeweest en volgens het reglement mag je da maar 1 keer doen per wedstrijd.Maar ik hoop da ze bij Williams eens doorhebbe da ze Ralf moete vervangen door Fischella.Want als je zie hoe hij van de baan dondert tijdens het gevecht me Alonso en hoe rap hij in de fout ging bij het duel met micheal en dan nog Montoya ook nog wa willen ophouden terwijl hij toch trager was.Ik denk da hij liever da ze same in de grindbak staan dan Montoya voor te laten.En het is nie alleen deze race da hij zo'n dingens doe volgens mij is hij zwaar overschat. Kijk sinds hij bij Williams rijdt heeft hij alleen Zanardi verslagen en Montoya en Button waren na een halfseizoen evensnel en zelf sneller dan hem.En ik vindt ook da Fisco gewoon een kans verdient bij een topteam.

The Iceman

Citaat van: BMW.WilliamsF1 Fanvoor het ophouden van Alonso zou hij gestraft kunnen worden en ook voor de strijd met Da Matta had hij gestraft kunne worden want hij is een paar keer van zijn lijn afgeweest en volgens het reglement mag je da maar 1 keer doen per wedstrijd.Maar ik hoop da ze bij Williams eens doorhebbe da ze Ralf moete vervangen door Fischella.Want als je zie hoe hij van de baan dondert tijdens het gevecht me Alonso en hoe rap hij in de fout ging bij het duel met micheal en dan nog Montoya ook nog wa willen ophouden terwijl hij toch trager was.Ik denk da hij liever da ze same in de grindbak staan dan Montoya voor te laten.En het is nie alleen deze race da hij zo'n dingens doe volgens mij is hij zwaar overschat. Kijk sinds hij bij Williams rijdt heeft hij alleen Zanardi verslagen en Montoya en Button waren na een halfseizoen evensnel en zelf sneller dan hem.En ik vindt ook da Fisco gewoon een kans verdient bij een topteam.

Montoya is wel snel en laat soms geweldige dingen zien en heeft zeker ballen aan zijn lijf, maar naar mijn gevoel gaat hij toch soms te gemakkelijk in de fout tijdens een race of training. Ralf heeft BMW Williams toch al drie zeges geschonken tegenover Juan slechts één.  Denk dat geen van beiden momenteel in echt goede vorm verkeert, maar daar heeft de tegenvallende Williams FW25 alles mee te maken.

mike

Citaat van: BMW.WilliamsF1 Fanvoor het ophouden van Alonso zou hij gestraft kunnen worden en ook voor de strijd met Da Matta had hij gestraft kunne worden want hij is een paar keer van zijn lijn afgeweest en volgens het reglement mag je da maar 1 keer doen per wedstrijd.Maar ik hoop da ze bij Williams eens doorhebbe da ze Ralf moete vervangen door Fischella.Want als je zie hoe hij van de baan dondert tijdens het gevecht me Alonso en hoe rap hij in de fout ging bij het duel met micheal en dan nog Montoya ook nog wa willen ophouden terwijl hij toch trager was.Ik denk da hij liever da ze same in de grindbak staan dan Montoya voor te laten.En het is nie alleen deze race da hij zo'n dingens doe volgens mij is hij zwaar overschat. Kijk sinds hij bij Williams rijdt heeft hij alleen Zanardi verslagen en Montoya en Button waren na een halfseizoen evensnel en zelf sneller dan hem.En ik vindt ook da Fisco gewoon een kans verdient bij een topteam.

Feit 1: Met Montoya vocht hij om de plaats. Dat is zijn recht, ook als hij trager is. Zo niet kunnen we ofwel 1) Thiery Boutsen's overwinning in Hongarije van X jaar terug bestraffen (Senna was de hele race lang duidelijk sneller!); of 2) hier een leuke discussie over teamorders opzetten.  :twisted:

Feit 2: De beide Schumis geven elkaar op de baan geen milimeter toe. Ze racen al hun hele leven tegen elkaar en weten perfect van elkaar hoe ver de andere zal gaan. Een van beide (ik denk de oudste) heeft ooit eens in een interview gezegd dat iemand de familie daar wel eens iets over gezegd had, maar dat hij en zijn broer daar keihard in waren: op de baan zijn ze geen broers, en gaan precies nog vaker dan met anderen tot aan de absolute limiet om broertje af te houden, precies omdat ze elkaars gedragingen zo goed kennen..

Tim C

Het maakt niet uit of hij nu z'n broer wou helpen, of hij z'n positie aan het verdedigen was, blauwe vlag betekend opzij gaan...
Niet opzij gaan verdient een sanctie, en of dat dat nu in het verleden wel of niet het geval was speelt geen rol, 10 plekken achteruit op de grid...

BMW.WilliamsF1 Fan

Citaat van: mike[

Feit 1: Met Montoya vocht hij om de plaats. Dat is zijn recht, ook als hij trager is. Zo niet kunnen we ofwel 1) Thiery Boutsen's overwinning in Hongarije van X jaar terug bestraffen (Senna was de hele race lang duidelijk sneller!); of 2) hier een leuke discussie over teamorders opzetten.  :twisted:

Feit 2: De beide Schumis geven elkaar op de baan geen milimeter toe. Ze racen al hun hele leven tegen elkaar en weten perfect van elkaar hoe ver de andere zal gaan. Een van beide (ik denk de oudste) heeft ooit eens in een interview gezegd dat iemand de familie daar wel eens iets over gezegd had, maar dat hij en zijn broer daar keihard in waren: op de baan zijn ze geen broers, en gaan precies nog vaker dan met anderen tot aan de absolute limiet om broertje af te houden, precies omdat ze elkaars gedragingen zo goed kennen..

Volgens mij zijn thiery boutsen en senna nooit teamgenoten geweest dus da is hier ni ter zake, ze waren wel vrienden naast de baan maar diende wel belangen voor een ander team. Kijk en Ralf heeft het moeilijk met teamorders en respecteerd ze nie, hij heeft Montoya al eens opgehouden. En als uw teamgenoot sneller is en je weet dat je problemen hebt met de wagen laat je je teamgenoot gewoon voort en ga ge er nie mee in gevecht.

Kijk over da tweede kan kloppe ze hebben al een paar leuke duels gehad maar Micheal heeft ze altijd gewonnen.

En kijk is naar het duel me Alonso hij ga als een rookie van de baan.

mike

Citaat van: BMW.WilliamsF1 Fan
Citaat van: mike[

Feit 1: Met Montoya vocht hij om de plaats. Dat is zijn recht, ook als hij trager is. Zo niet kunnen we ofwel 1) Thiery Boutsen's overwinning in Hongarije van X jaar terug bestraffen (Senna was de hele race lang duidelijk sneller!); of 2) hier een leuke discussie over teamorders opzetten.  :twisted:

Feit 2: De beide Schumis geven elkaar op de baan geen milimeter toe. Ze racen al hun hele leven tegen elkaar en weten perfect van elkaar hoe ver de andere zal gaan. Een van beide (ik denk de oudste) heeft ooit eens in een interview gezegd dat iemand de familie daar wel eens iets over gezegd had, maar dat hij en zijn broer daar keihard in waren: op de baan zijn ze geen broers, en gaan precies nog vaker dan met anderen tot aan de absolute limiet om broertje af te houden, precies omdat ze elkaars gedragingen zo goed kennen..

Volgens mij zijn thiery boutsen en senna nooit teamgenoten geweest dus da is hier ni ter zake, ze waren wel vrienden naast de baan maar diende wel belangen voor een ander team. Kijk en Ralf heeft het moeilijk met teamorders en respecteerd ze nie, hij heeft Montoya al eens opgehouden. En als uw teamgenoot sneller is en je weet dat je problemen hebt met de wagen laat je je teamgenoot gewoon voort en ga ge er nie mee in gevecht.

Kijk over da tweede kan kloppe ze hebben al een paar leuke duels gehad maar Micheal heeft ze altijd gewonnen.

En kijk is naar het duel me Alonso hij ga als een rookie van de baan.

Natuurlijk waren Boutsen en Senna geen teamgenoten. Maar dat is het punt niet. Het punt is dat een tragere rijder mag vechten tegen een snellere (wie dat ook moge zijn). Wie zegt dat een team een regel mag uitvaardigen dat dat (binnen het team) niet mag heeft OOK gelijk (ja, ik vind ZEKER dat dat mag), MAAR moet hier dan niet komen zagen over team orders die de wedstrijd vervalsen en meer van dat fraais... Dat is al wat ik in mijn eerste paragraaf gezegd heb, niet meer en niet minder.