Verdient Ralf Schumacher een sanctie ?

Gestart door The Iceman, 05 mei 2003 - 19:50:31

« vorige - volgende »

Verdient Ralf een sanctie ?

Ja, zeker en vast, onsportief gedrag moet bestraft worden !!!
12 (42.9%)
Nee, dit voorval verdient zeker geen sanctie !!!
16 (57.1%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 05 mei 2003 - 19:50:31

The Iceman

Vond het erg onsportief van Ralf Schumacher dat hij zijn broertje doorliet en Alonso probeerde op te houden. Dit verdient volgens mij toch een sanctie !!! Vraag is natuurlijk wat de andere F1.pits.net forummers hierover denken.

KVDracer

Ik vind niet dat dit een sanctie verident. Wat wel een sactie verdiende was toen Alonso hem dubbelde, tenzij het hierover is dat je het hebt  :?:

Doefie

Geen van de 2.
Is denk ik normaal da hij Alonso een beetje ophield om zijn broerke te helpe, maar een sanctie (zeker na de race) vind ik een beetje te hard. Coulthard hield M.Schumacher in 1999 in Japan ook een beetje op, kreeg ook geen sanctie.

The Iceman

Citaat van: KVDracerIk vind niet dat dit een sanctie verident. Wat wel een sactie verdiende was toen Alonso hem dubbelde, tenzij het hierover is dat je het hebt  :?:

Daar gaat het ook over !!!!  :D

™the_master

volgens mij moest ralf zijn positie tegenover Da Matta verdedigen... en had het denk ik wat te moeilijk om alonso en da matta tegelijkertijd in de gaten te houden. het zal wel overgekomen zijn alsof Ralf Michael wilde helpen, maar dat is flauwekul, omdat Ralf anders ook zijn positie tegen Michael verdedigt, waarom zou hij dan nu Michael helpen?

KVDracer

Citaat van: Snekuem
Citaat van: KVDracerIk vind niet dat dit een sanctie verident. Wat wel een sactie verdiende was toen Alonso hem dubbelde, tenzij het hierover is dat je het hebt  :?:

Daar gaat het ook over !!!!  :D

Dan nog vindt ik niet dat hij een verdient. Hij was in gevecht met Da Matta en Alonso zou toch nie meer bij MS geraakt zijn.

FerrariMan

Als Ralf daarvoor een sanctie verdient dan kunnen ze DC er ook één geven voor het 'deurtje-dicht-doen' bij Button. Neen dus, geen sanctie.

DerMika

Citaat van: SnekuemVond het erg onsportief van Ralf Schumacher dat hij zijn broertje doorliet en Alonso probeerde op te houden. Dit verdient volgens mij toch een sanctie !!! Vraag is natuurlijk wat de andere F1.pits.net forummers hierover denken.
Zijn broertje heeft anders ook alles uit de kast moeten halen om hem te kunnen passeren. Het ging Alonso toch niets geholpen hebben hoor, Schumacher kon nog sneller als het nodig was geweest.
The Dude abides

Sinister -D-

D'r was d'r nog iemand die in de race een blauwe vlag te lang genegeert had (in m'n achterhoofd heb ik Webber z'n naam zitten, maar ben niet zeker er van), die kreeg dus een drive-trough.....
Als het te lang geduurt had bij Alonso/Walfje dan had Walfje die ook wel gekregen.
En heb d'r niet goed op gelet  :oops:  dus stem ik ook maar niet  :o
Ga de band nog 's bekijken en dan vel ik mijn oordeel  :twisted:

DerMika

Citaat van: SinisterD'r was d'r nog iemand die in de race een blauwe vlag te lang genegeert had (in m'n achterhoofd heb ik Webber z'n naam zitten, maar ben niet zeker er van), die kreeg dus een drive-trough.....
Als het te lang geduurt had bij Alonso/Walfje dan had Walfje die ook wel gekregen.
En heb d'r niet goed op gelet  :oops:  dus stem ik ook maar niet  :o
Ga de band nog 's bekijken en dan vel ik mijn oordeel  :twisted:
Neenee, Ralf zat niet op een ronde hé, Alonso kwam gewoon vlak achter hem terecht na zijn pitstop, maar Ralf mocht racen hoor ;)
The Dude abides

Sinister -D-

Citaat van: DerMika
Citaat van: SinisterD'r was d'r nog iemand die in de race een blauwe vlag te lang genegeert had (in m'n achterhoofd heb ik Webber z'n naam zitten, maar ben niet zeker er van), die kreeg dus een drive-trough.....
Als het te lang geduurt had bij Alonso/Walfje dan had Walfje die ook wel gekregen.
En heb d'r niet goed op gelet  :oops:  dus stem ik ook maar niet  :o
Ga de band nog 's bekijken en dan vel ik mijn oordeel  :twisted:
Neenee, Ralf zat niet op een ronde hé, Alonso kwam gewoon vlak achter hem terecht na zijn pitstop, maar Ralf mocht racen hoor ;)

Dus het ging om een plaats???? Dan had Walfje het volste recht om z'n plaats te behouden, ook al most je daarna binnen komen. Plaats is plaats.

Wutputt

Citaat van: DerMika
Citaat van: SinisterD'r was d'r nog iemand die in de race een blauwe vlag te lang genegeert had (in m'n achterhoofd heb ik Webber z'n naam zitten, maar ben niet zeker er van), die kreeg dus een drive-trough.....
Als het te lang geduurt had bij Alonso/Walfje dan had Walfje die ook wel gekregen.
En heb d'r niet goed op gelet  :oops:  dus stem ik ook maar niet  :o
Ga de band nog 's bekijken en dan vel ik mijn oordeel  :twisted:
Neenee, Ralf zat niet op een ronde hé, Alonso kwam gewoon vlak achter hem terecht na zijn pitstop, maar Ralf mocht racen hoor ;)
Ik dacht dat Snekuem het over het dubbelen van Ralf door Michael en Alonso. Daar was er een kleine wereld van verschil.
Toen beiden achter Ralf kwamen na hun pitstop hebben idd zowel Michael als Alonso voor de plaats van Ralfie moeten strijden. Maar het ging daar dus niet over, dacht ik toch
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Bruno

Als Ralf dan al een sanctie verdiende was dat meer voor de keren (ik dacht het 3 keer gezien te hebben) dat hij voor Da Matta ietwat agressief van zijn lijn ging. Het was niet veel maar net genoeg om Da Matta eventjes het gas te doen lossen. Als de video nog niet overnomen is zal ik eens proberen op te zoeken wanneer het net was. 1 keer gaat nog door de beugel (is ook toegelaten) maar ik vond dat hij het net een keer te veel deed.
Kan ook zijn dat ik het mis gezien heb maar zal het daarom proberen terug op te zoeken.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

The Iceman

Zie dat er enkele forumleden het bij het verkeerde eind hebben. Het gaat wel degelijk om het DUBBELEN van Ralf Schumacher door Fernando Alonso op het einde van de race, dus had Ralf geen reden om Alonso op te houden. Ik weet ook wel dat Alonso nooit meer bij de Ferrari zou zijn geraakt, maar ik vond het toch heel onsportief van de Duitser om zijn broertje ineens door te laten en Fernando Alonso zo lang mogelijk proberen op te houden. En wat Da Matta betreft, die heeft ook eventjes moeten lossen om de snellere Alonso door te laten, en zag zijn achterstand op Ralf ook eventjes terug groeien, dat is voor beiden hetzelfde.  [/u]

Sinister -D-

Citaat van: SnekuemZie dat er enkele forumleden het bij het verkeerde eind hebben. Het gaat wel degelijk om het DUBBELEN van Ralf Schumacher door Fernando Alonso op het einde van de race, dus had Ralf geen reden om Alonso op te houden. Ik weet ook wel dat Alonso nooit meer bij de Ferrari zou zijn geraakt, maar ik vond het toch heel onsportief van de Duitser om zijn broertje ineens door te laten en Fernando Alonso zo lang mogelijk proberen op te houden. En wat Da Matta betreft, die heeft ook eventjes moeten lossen om de snellere Alonso door te laten, en zag zijn achterstand op Ralf ook eventjes terug groeien, dat is voor beiden hetzelfde.  [/u]
Blijf d'r bij als 't te lnag geduurd had dan had de wedstrijd leiding wel ingegrepen.....  :D
Maar goed hij mag 't niet doen  :evil: