De nieuwe Ferrari

Gestart door rubinho, 30 april 2003 - 10:47:21

« vorige - volgende »

De nieuwe Ferrari zal ...

ons terug saaie races geven!
14 (33.3%)
ons samen met de nieuwe McLaren leuke races voorschotelen!
28 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 38

Poll gesloten: 30 april 2003 - 10:47:21

SDG

Ferrari zal dit seizoen waarschijnlijk nog wel de nodige zeges binnenhalen, maar zelfs indien de McLaren hetzelfde niveau niet mocht halen, verwacht ik niet dat we een herhaling van vorig seizoen zullen krijgen, ondermeer door de onvoorspelbaarheidsfactor met de nieuwe reglementen.

Fear Mcl in 03!

Ik vond vooral de topsnelheid een groot verschil, bijna alle rijders zaten rond de 310 à 315, terwijl de beide ferarri's over de 320 gingen, bari zelfs 325. Terwijl hun achtervleugel bijna op max downforce stond. De nieuwe motor is echt goed denk ik :(
Hopen dat de mp 4-18 snel komt, want anders zal het weeeer heeeeel saai worden.

Wutputt

Ik ben Fear Mcl in 03! en ik ga het geen drie keer zeggen :lol:  :lol:


Idd wel goed opgemerk, de Ferrari's hun topsnelheid is echt wel 10 km/u hoger als de anderen. Denk wel dat dit ook weer een erg sterke wagen was.
Alhoewel ze geen grote potten hebben kunnen breken vandaag. De Ferrari's waren wel de snelsten, maar de Renault van Alonso ging ook erg snel.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

dj Peter

Citaat van: Wutputt... maar de Renault van Alonso ging ook erg snel.
Heel erg snel zelfs,want Rubens kon  na de laatste stop Alonso niet meer volgen.

Mikacouli

Ik dacht dat MS 331 KM/h gereden heeft.En Coulthard 327 KM/h.Maar dat was door het slipstreamen.

Kenneth1265

Ik denk dat het seizoen voor MClaren voorbij is, Leve F2003-GA. Na een paar aanpassingen zal het gedaan zijn met de mankementen en Ferrari is terug waar het hoort VOORRAAN HET WERELDKAMPIOENSCHAP.

Sinister -D-

Citaat van: Kenneth1265Ik denk dat het seizoen voor MClaren voorbij is, Leve F2003-GA. Na een paar aanpassingen zal het gedaan zijn met de mankementen en Ferrari is terug waar het hoort VOORRAAN HET WERELDKAMPIOENSCHAP.
Denk ook 's d'r aan dat McLaren ook nog wat gereedschap klaar heeft staan in de fabriek  :wink:  Of ga maar eens op de Renault letten  :D

Wutputt

Citaat van: MikacouliIk dacht dat MS 331 KM/h gereden heeft.En Coulthard 327 KM/h.Maar dat was door het slipstreamen.
Wij hadden het nog over de kwalificaties van gisteren. ;)
En die topsnelheden die je daar aanhaalt zijn idd door de slipstream. Maar beiden wel fenomenaal.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

The Iceman

Citaat van: Kenneth1265Ik denk dat het seizoen voor MClaren voorbij is, Leve F2003-GA. Na een paar aanpassingen zal het gedaan zijn met de mankementen en Ferrari is terug waar het hoort VOORRAAN HET WERELDKAMPIOENSCHAP.

Lang leve de MP4/18 !!!!!  :D  :D  :D  :D

Alan Blues

Citaat van: Kenneth1265Ik denk dat het seizoen voor MClaren voorbij is, Leve F2003-GA.

Nu al voorbij???!!! Allé, dan moeten we niet meer kijken! Tof, dan kan ik me met andere zaken bezig houden...



Pffffff...... zo vlug concluderen dat McLaren al heeft afgedaan. Kom niet bleiten als er eens een ferrari uitvalt, hé, Kenneth...  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:

McLaren_über_alles

Weter eigenlijk iemand of dat er met de nieuwe McLaren Mp4-18 al getest is of nie, zo ja, was hij veel sneller dan de 17D of niet? Enkele weken geleden had ik gehoord dat ze binnen enkele dagen gingen beginnen testen, maar ik heb daar niets meer van gehoord. Als ze nog niet getest hebben gaat het wel eens tijd beginnen worden, als je weet da ze bij ferrari bijna 3 maand getest hebben  :shock: .
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Mikacouli

Nee,ze hebben er nog niet mee getest.Jammergenoeg niet.Maar het kan niet lang mer duren.Wacht nu al sinds februari op de MP4/18. :roll: